24 грудня 2020 12:03

Владислав Оборонько, Customer Care Team Lead в Futurra Group

Я в компанії працюв 3.5 роки на різних позиціях починаючи з Technical Support, тому застав різний менеджмент і бачив компанію у різні періоди її розвитку.

Мій професійний шлях в цій компанії розпочався ще у далекому 2018 на позиції Technical Support. Через 2 роки я став Technical Support Team Lead. А ще через рік — Continuous Improvement Lead in Customer Care department. Brainstack_ - це місце для тих, хто хоче мати свободу і ресурси для втілення своїх ідей. Ваші амбіції будуть неодмінно помічені і відповідно винагороджені.

Люди в Brainstack_ завжди готові допомогти, порадити чи навчити. Не можу пригадати якихось явних конфліктів з колегами чи керівництвом за усі роки.

Компанія йде на зустріч своїм працівникам, намагається вирішити їх проблеми. Проводить класні корпоративи і тімбілдінги. Чого вартує купівля курсу навчання по Zendesk (який є доволі дорогим задоволенням) для працівників, щоб покращити їх розуміння цієї платформи.

Якщо хочеш мати кар’єрне зростання, крутих колег і приємну робочу атмосферу, то тобі в Brainstack_


LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.