27 жовтня 2020 18:06
Дякую Brainstack_! Для мене це компанія можливостей, як для професійного, кар’єрного так і особистого розвитку, де навчать не лише хард скілам, а й софт, розкриють потенціал, і розвинуть його.
Я приєднався до відділу Customer Care на позицію Support agent на початку карантину, на той час компанія працювала у віддаленому режимі. За 2 тижні пройшов онлайн онбординг, після якого швидко адаптувався в новій компанії. Менеджмент відділу завжди був готовий допомогти, і відписати в любий час на питання, особливо зворотній зв’язок, без якого професійний ріст був би довший, в рази. За перші 2 місяці співпраці, я став топ перформером команди за результатами роботи, що мотивувало робити ще більше. На
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.