13 червня 2023 17:41
Хочу розповісти про свій напевно найнегативніший досвід відбору для того, щоб попередити кандидатів, що на них чекає, якщо вони хочуть потрапити до цієї компанії. Нижче ви вже побачите такі ж коментарі, що говорить про те, що безлад відбувається постійно.
Відразу дякую Anastasiia Hovorun за шаблонну відповідь, однак краще не витрачайте на це час, а займіться процесом відбору. Бо це повпливає на ваш бренд-роботодавця краще, ніж шаблонні відповіді.
Отже, я хотіла потрапити на вакансію Junior PR manager. Аргументи, чому відбір був жахливий нижче.
По-перше, ми обговорили з рекрутером Буста мої зарплатні очікування на першій зустрічі, вони прийняли їх і продовжили спілкування. Однак вже після другого інтерв‘ю вони відмовили, бо мої зарплатні очікування вищі.
Але на той час я вже мала гарне враження від Валерії (лід, у команді якої я мала працювати), тому хотіла продовжити. Не звернула на це увагу. Однак це була перша ознака, яка говорила про те, що у Буста безлад у процесі відбору. Адже інші компанії відразу попереджають про зарплатні очікування для того, щоб не витрачати не свій час, не час людини.
По-друге, тестове варто підготувати до того, як ви починаєте шукати людину. Бо я відчувала себе так, наче випрошую його. Хоча виконання тестового має бути й у пріорітеті компанії також.
По-третє, чи варто казати, що дедлайни, про які рекрутер Бусти мені казав, зажди були порушені. Наш типовий діалог:
— Коли чекати на тестове?
— У середу
Пишу у середу
— Дамо у п’ятницю
Пишу у понеділок
— Вибачте, менеджер у відпустці, буде у середу.
Окей, я отримала тестове. Відразу вкажу, що воно було дуже об’ємне, про що навіть було вказано в тестовому.
«Не витрачайте більше ніж 1 робочий день на виконання цього тестового».
По-четверте, знову порушені були усі дедлайни по фідбеку. Дамо до кінця тижні, потім вибачте дамо до середи, потім вже було навіть без дедлайнів.
Однак вишенькою на торті стало те, що Буста навіть не дали цей фідбек, бо просто не дивились моє тестове. Що є просто неповагою до мого часу, хоча на тестове я витратила його чимало.
По-п‘яте, вони оновили вакансію на Джині, і не відписали мені, і знову я наче мушу благати їхньої відповіді. Лише після мого повідомлення вони вирішили сказати мені, що відмовляють.
По-шосте, причина відмови — оновлення вимог вакансії. Однак проблема в тому, що я підходжу під вимоги нової вакансії також. Що я вказала, однак Буста навіть не намагались прояснити, чому ж я не підходжу.
Я думаю, що достатньо аргументів. І це зовсім не суб‘єктивна штука, не емоції, це так як є.
Класно, що Буста дбає про репутацію своїх продуктів, але шкода, що водночас вони руйнують репутацію свого HR-бренду таким відбором(
Процес відбору зайняв понад місяць.
Анно, вітаю!
Щомісяця ми процесимо сотні кандидатів та десятки вакансій. І якщо хтось з аплікантів отримав не найкращий кандидатський досвід — ми розбираємо кожен такий кейс, і за кожним робимо відповідні висновки. Тому не можу погодитися з фідбеком стосовно «шаблонних відповідей». Впевнена, що мало компаній приділяють так багато уваги вдосконаленню своїх процесів та пропрацюванню проблемних ситуацій.
Нам дійсно шкода, що процес розгляду вашої кандидатури залишив негативні враження. Причиною таких затримок у розгляді з нашого боку стало те, що проєкт вже після відкриття вакансії та розгляду декількох кандидатів почав процес уточнення вимог до позиції, врешті дійшовши до того, щоб закрити позицію PR manager та змінити її на ORM manager. Але ми у жодному разі не вважаємо, що подібні терміни розгляду та недотримання дедлайнів є нормою. Як і не є нормою відсутність розгорнутого зворотного зв’язку за тестовим завданням. Ми детально розібрали помилки з нашого боку разом з рекрутером, наймаючим менеджером та лідами напрямку рекрутингу, аби не допустити подібних кейсів у майбутньому. Також найближчим часом ми оновимо опис позиції ORM manager, конкретизувавши вимоги до кандидатів.
Успіхів!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.