Проходила в Банзі 2 школи BA і тепер працюю тут, чому дуже рада!
Навчання було дійсно ґрунтовним і якісним, адже після нього з нуля змогла працювати. Структуровані курси, наповнені корисною, прикладною інформацією, без води. Матеріали розглядаються на прикладі робочих кейсів і готують вас до реальних завдань. Курси від Banza — чудова інвестиція в себе, як в спеціаліста👍
Працювати в Банзі комфортно: атмосфера в колективі дружня, всі завжди один одного підтримують і допомагають. Також чітко зрозумілий шлях розвитку в компанії, є можливості навчатися завдяки курсам і воркшопам. Проекти цікаві, працювати можна віддалено.
Рада бути частиною такої професійної і класної команди!
Потрапила в Banza, пройшовши їх школу BA.
Співбесіда перед школою до була конструктивною та комфортною, відповідь отримала досить швидко. Сам навчальний процес був чітко організований: спланований розклад занять, яскраві якісні матеріали, рівномірно розподілені за навантаженням домашні завдання та матеріали для самостійного вивчення — все чітко для максимальної ефективності.
Атмосфера під час занять та залученість тренерів в навчальний процес також заслуговує окремої відмітки. Відчувалось, що тебе дійсно хочуть навчити, розкладуть все по поличках та дадуть відповідь на будь-які питання.
Підсумовуючи, від школи лишились тільки приємні враження. Радію, що стала частинкою Banza, яяк наслідок.
Прийшла в Banza завдяки школі ВА, яку компанія періодично проводить, і залишилась тут:)
В результаті — лише приємні враження, як від процесу відбору кандидатів, так і від самої школи. Компанія приділяє значну увагу soft скілам, турбується про своїх співробітників та прагне зробити кожного професіоналом своєї справи.
Школу ВА хочеться виділити окремо.
Мені добре відомо, як складно початківцю знайти компанію, де від нього не очікують 5 років комерційного досвіду.
І школи, які проводить Banza — чудовий шанс почати свій шлях в якості ВА.
В програмі навчання передбачено як поглиблення в бізнес-аналіз, так і знайомство з Creatio.
Досвідчені і професійні тренери школи точно розкладуть всі знання по поличках.
Навантаження в процесі дуже грамотно розподілене. Що не менш важливо — матеріали актуальні та пізнавальні)
Організація, дійсно, на вищому рівні, і я щаслива, що пройшла через школу ВА та стала частинкою такого чудового колективу.
Пропрацювала в компанії на позиції Бізнес аналітика більше 1,5 років. Прийшла з рівнем junior, за час роботи у компанії виросла до впевненого middle. Хотілося б висвітлити основні моменти та актуалізувати відгуки по компанії Банза)
1. Процес онбордінгу. Дається близько двох тижнів. Чітко структуроване навчання. Для кожної ролі є своя програма навчання, яка включає і розвиток компетенцій по спеціальності, так і розвиток в рамках платформи Creatio. За співробітником закріпляється ментор, до якого можна звернутися по будь-яким питанням, та який/яка приймає домашні завдання.
2. Continuous learning: у компанії Банза проводяться регулярні воркшопи, knowledge sharing та курси. Також у співробітників є доступ до кабінету у Banza Academy, де розташованіі курси компанії. За час моєї роботи аналітиком, по бізнес-аналізу проводилися курси по no-code розробці, Creatio Freedom UI дизайнеру, методам передпроектного оцінювання, побудові об’єктної моделі по проекту. В результаті проходження курсу є домашнє завдання, яке оцінюється, та по якому надаються коментарі/зауваження/поради. Для кожної ролі є система навичок, які необхідно вивчити і захистити своєму менеджеру/ментору. Частина навичок відповідає за БА компетенції, частина за знання системи Creatio, ще частина (практика) — закривається автоматично як результат роботи на проекті.
3. Менторство. У кожного бізнес-аналітика є закріплений за ним менеджер, який є і наставником, і людиною, до якої можна звернутися за допомогою у орг питаннях. У мене був Віталій Олійник, це чудовий спеціаліст, я почерпнула від нього багато корисних порад.
4. Проектна діяльність. Проекти різноманітні, з різним рівнем складності. Також є і англомовні проекти, тому точно є з чого обрати. На кожному проекті є стандартні ролі BА, QA, DEV, PM, робота ведеться по скрам стандартам. Кожного тижня ведеться планування навантаження по кожному співробітнику в команді, тому усі знають хто чим планує займатися і скільки часу на певний вид робіт закладено. Це забезпечує прозорість між усіма членами команди та менеджментом, щоб уникнути overload, особливо коли у співробітника декілька проектів. Бізнес-аналітик в рамках проекту має можливість пропонувати свої ідеї щодо способів реалізації солюшену, особливо знаючи базис платформи Creatio, це цілком можливо. Також, є велика імовірність, що як бізнес-аналітик, ви будете лоу-кодити в рамках проекту. Фінальне приймальне тестування задач також робить аналітик, щоб верифікувати відповідність реалізації та вимог клієнта. Якщо по проекту планується поставка / реліз / важливе демо / вихід в продуктив, можливі перепрацювання команди. Такі ситуації не регулярні, проте можливі, як в принципі і в більшості ІТ компаній. Тут важливо проговорити деталі додаткових виплат із менеджером та керівником проекту, і усе буде окей. Щодня кожен член команди має трекати час, який йде на виконання задач по проекту та фіксувати цей час під проектними задачами.
5. Ріст в компанії. Окрім стандартного горизонтального росту, згідно грейдів, також є можливість зростання у вертикальному напрямку, якщо є таке бажання. Співробітник та його ментор формують план росту, згідно тієї посади / грейду в рамках якого заплановано вектор розвитку.
6. Перформанс ревью. В середньому кожні півроку відбувається перформанс ревью, де співробітник може надати свої побажання/відгуки по роботі в компанії, запропонувати свої покращення. Співробітнику надається фідбек від команди, клієнта, та менеджерів щодо якості роботи. Перегляди зп є, близько 1 раза на рік ± півроку.
7. Команда. На моєму проекті у мене була неймовірна команда. Головна цінність Банзи — це люди, які тут працюють. З усіма комфортно працювати, в команді панує здорова атмосфера, усі готові допомогти, підтримати, дати пораду, поділитися знаннями.
Тому мій висновок, компанія Банза — це місце для дуже хорошого старту своєї кар’єри у ІТ)
Пройшла декілька співбесід, залишилися дуже позитивні емоції від інтерв’ю на кожному етапі. Коректні питання до мене, відверті відповіді на мої питання, чудово побудоване інтерв’ю як з ментором, так і з менеджерами, одразу промальовується майбутній скоуп робот. В мене тільки приємні враження.
Рекрутер Ирина Балатсан опоздала на собеседование, потеряла средство коммуникации и некорректно вела себя на самом собеседовании. На вопрос о тестовом, решила забраковать по личной неприязни, а при упоминании что выбор должен делаться с двух сторон, сослалась на то что раз я ищу работу, то это нужно мне, а компания и так найдёт себе сотрудника, потому что на рынке труда сейчас не самые лучшие времена и я должен быть благодарен что мне вообще назначили собеседование.
Крайне непрофессиональное поведение.
Настоятельно рекомендую сменить рекрутера.
Доброго дня, Артеме. Дякую вам за інформацію та що підсвітили цю проблематику. Щодо якості роботи Ірини Балацан, я раніше отримувала винятково позитивні коментарі. Візьму до уваги ситуацію з вами та попрацюємо над питанням тайм-менеджменту та суб’єктивної оцінки при залученні кандидатів, що справді є двостороннім питанням. В іншому, Ірина є компетентним співробітником, тому вирішимо ситуацію без замін. Ми розвиваємо наших колег, а не прощаємось з ними після першого невдалого досвіду. Успіхів, Артеме, у пошуку своєї Dream job!
Потрапила в компанію після курсів BA та працюю вже 2 роки.
Курси аналітиків від banza відкрили мені нові можливості у житті та власні таланти. Прекрасні тренери зможуть пояснити основи та принципи бізнес-аналізу абсолютно будь-кому і неважливо ти навчався до цього на технічній спеціальності або ти студент гуманітарного факультету, який вирішив спробувати щось нове. Можливо ви ще не зовсім розумієте, хто такий бізнес аналітик в IT і чи це вам цікаво — але якщо вам цікавий аналіз потреб клієнтів, постійна комунікація, налаштування crm системи і при всьому цьому у вас розвинене логічне мислення — то обов’язково записуйтесь на курси та приходьте до нас працювати!
В компанію прийшов на позицію QA стажера після курсів QC/QA Engineer. Досвіду комерційного тестування — 0. Наразі пройшов випробувальний термін і став Junior manual QA.
Проходив співбесіди:
1. HR інтерв’ю.
2. Тестове завдання (баг-репорти на демо-версії платформи Creatio, протоколи, SQL).
3. Співбесіда з QA Head, QA Team-lead.
4. Співбесіда із PPM, PM проекту.
Хочу відмітити дуже прозору та чітку комунікацію співробітників компанії на стадії співбесід. Жодних стрес-перевірок або запитань-пасток.
По випробному терміну хочу відмітити:
1. Чіткий і зрозумілий
2. Неймовірна дружня атмосфера у команді проекту: усі, без виключень, готові допомогти та поділитись експертизою.
3. Компанія виконала абсолютно усі пункти офферу по випробному терміну, по деяких пунктах навіть більше обіцяного.
4. Кожного місяця сесії по захисту навиків та теоретичних знань згідно визначеного індивідуального плану розвитку.
5. Детальний зворотній зв’язок від ментора, команди та керівника.
Я дуже задоволений співпрацею із компанію зараз, маю чіткий план розвитку на півроку і повне розуміння перспектив росту у найближчих 2 роки.
Проходил собеседование на позицию business/system analyst. От hiring процесса остались положительные впечатления: всё быстро и по делу. В итоге, в компанию я не устроился по личным причинам, от Banza никак не зависящих
В компанию пришла на должность Junior QA. В компании периодически запускается набор в «Школу QA». Соответственно, я прошла собеседования и попала в данную школу на обучение, где изучалась платформа Creatio и предоставлялась информация по тестированию. После успешного прохождения была зачислена в крутую команду профессионалов, где смогла прокачаться как в soft skills, так и в hard skills. Со временем выросла до Team Lead отдела QA.
На данный момент в компании есть четко выстроенный процесс по вводу новых сотрудников, по постановке целей с понятным definition of done, своя академия, внутреннее обучение сотрудников, что дает возможность расти как специалисту. А самое главное это открытые и всегда готовые прийти на помощь сотрудники!
Мне посчастливилось начать свой карьерный путь QA инженера в ИТ именно благодаря компании «Banza» (ранее TSI).
Знакомство с компанией началось привычным способом: отклик на вакансию -> созвон с HR -> тестовое задание -> техническое интервью с Head of QA -> job offer!
За время работы я получила прочный фундамент знаний, серьёзный level up в hard-скиллах и self-менеджменте, как результат — доросла до уровня менторства и проведения обучений.
Компания действительно заслуживает внимания к себе, чем бы и хотела с вами поделиться:
1. грамотно построенная система развития сотрудников как специалистов не только в доменной области продукта, но и в целом, посредством:
— собственной базы знаний
— постановки индивидуальных целей сотрудникам каждые полгода/год
— систематической защиты навыков сотрудниками
— проведением внутренних обучений (воркшопов, курсов)
2. разнообразие технологий/инструментов. С точки зрения отдела тестирования:
— нагрузочное тестирование
— тестирование интеграций
— работа с БД
— автоматизация
3. крутая атмосфера и небезразличные люди, интересные и сложные задачи, постоянный вектор движения компании на улучшения
Будьте уверенны, придя в компанию, вы приятно удивитесь налаженным процессам.
Banza открыта для всех желающих, в том числе начинающих свой путь в ИТ=)
P.S. страховка, печенья, корпоративы — всё есть)
На сайті Дія City в розділі «Нас підтримують» є список компаній які підтримують «Дія City» (копія сторінки dc.diia.gov.ua в архіві web.archive.org).
В цьому списку компаній є логотип який схожий на ваш.
Чи можете ви підтвердити інформацію про підтримку «Дія City» або голосно спростувати можливу маніпуляцію від «Дія City»?
Відповідь на питання важливе для спеціалістів які підтримали петицію Стоп Дія Сіті!
Спростувати ви можете на форумі в темах з тегом Дія City, в соціальних мережах за тегом StopDiiaCity, а також в ЗМІ.
Поява логотипу компанії Banza на сайті Дія City не випадкове, ми дійсно підтримуємо курс на цифрову трансформацію, запропонований урядом. Наша команда прагне до позитивних змін, направлених на розвиток ІТ середовища країни і зацікавлена у розгляді альтернатив існуючій системі взаємодії бізнесу і держави, за умови, що такі зміни нададуть конкурентні переваги ІТ галузі і не створять штучних бар’єрів і обтяжливих адміністративних перепон. Загалом вважаємо, що якщо відбувається діалог між бізнесом і владою направлений на надання певних преференцій ІТ, то безумовно варто приділити цьому увагу.
Проработала в компании, можно сказать, 8 месяцев на позиции инженера по мануальному тестированию! Работа в этой компании это хороший опыт для тех, кто хочет войти в «IT». За период работы было много плюсов и минусов. У меня был лучший портфель и самая крутая команда) поэтому, если вы попадете в портфель Marketing&Sales, то вам очень повезло) что касается моей должности, то сделала выводы, что руководство до конца не понимает что входит в обязанности QA специалиста, но усердно работают над его развитием, хоть и не спеша. Будьте так же готовы к периодическим переработкам на проектах, особенно когда надо срочно сделать поставку. Для себя не увидела перспектив развития и по этой причине приняла решении о смене работы. В целом, любой опыт есть опыт) Удачи всем, кто там работает или будет работать!
Проходила собеседование на вакансию QA. Понравилось, что на мою просьбу дали детальную обратную связь по технической части собеседовани. Девочки HR-менеджеры Буряченко Татьяна и Чумак Валерия настоящие професионалы.
Опыт взаимодействия с данной компанией был в двух направлениях:
1. Совместная работа над проектами, где сотрудничали с TSI как с интегратором. Могу смело сказать, что TSI — команда настоящих квалифицированных профессионалов. Во всех партнерских взаимосвязях ощущается компетенция и ответственность.
2. К сожалению, не удалось стать частью данного коллектива (по одной причине, не связанной с требованиями компании и моими компетенциями), но я не могу не отметить профессионализм также и внутри компании: в HR бизнес-процессах, в коммуникации с потенциальными и действующими сотрудниками.
Если Вам интересно работать в компании, которая реализует огромные проекты по CRM и BPM системам, зарекомендовавшей себя как в Украине, так и в СНГ и на Западе, значит Вам сюда.
P.S. Офис в 1 минуте ходьбы от метро Лыбедская. Удобная локация для тех, кто пользуется общественным транспортом, ведь помимо метро есть куча маршруток с левого берега.
Не тратьте свое время на прохождение собеседования в данную компанию, обратную связь не дают.
Проходил собеседование на вакансию Консультанта по внедрению, проверяют довольно большой спектр знаний — BPMN, архитектуру построения БД, MySQL, умение доходчиво объяснять свои мысли, грамотность и т.п.
Собеседование состоит из 4х этапов:
Хочу выразить отдельную благодарность HR менеджеру, Буряченко Татьяне.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
16 відгуків
RSS