B2B Soft

81...200 специалистов
Киев, Нью-Йорк (США)

6 июля 2018 11:14

Псевдо-анонимный отзыв: Customer Service Representative с 2018 года

Компанія займається CRM для магазинів мобільного звязку. Працював на посаді Customer Support. З мінусів: неадекватне керівництво, тільки нічний графік (зарплатня 700 доларів, як на нього досить посередня). З плюсів хіба страховка після 2-гого місяця. Згодився працювати, бо думав прокачати технічні навики, стати QA, розробником, тощо.

У відділі всі адекватні, крім безпосереднього керівництва. Тренінгом новачків займається араб. Його рівень я зрозумів у перші дні, коли в нього на ноуті пропав вай-фай, і майстер технологій пішов кликати системного адміністратора, замість того, щоб перезарузити. Не знаю, як його поставити тренером по продукту. Правда, він 7 років працює сапортом однієї й теї ж Сі-ер-емки. Можливо, це був головний критерій. Довше всіх працює на підтримці нескладної програми. Проте, якщо виникає будь-яка настандартна задача, розвязати її не може.

Завважив я, і що він реально принижує нових співробітників. Типу, щоб боялися. Наприклад, примушував по два рази підряд вітатися. Проте, рівень начальників не є головним критерієм, а також знущання були не з мене; так вирішив подивитися, що буде далі. Потім прийшла й моя черга. Спочатку ставив завдання таким чином, щоб потім можна було розкритикувати. Хоча я справлявся із тим і в очах араба був облом. Після чого на тренінгах примушував запамятовувати схематичні цифри, не потрібні, які слугували просто для зразку. Потім через 5-10 хвилин запитував, а які це були цифри. Так мені набридло, я почав їх записувати і запитав свого «God of education»: а які цифри були перед тим? На що отримав: «как ти разгарварівать са свой учітєль?»

Ну, і далі він сказав мені ходити на англійської курси, які на 10 годину ранку. А робота у нас закінчується о 1 чи 2 ночі. Ну, і зрозуміло: коли ж спати? Місяць його моя англійська влаштовувала, всі ж тести пройшов. А тут перестала. При цьому багато слів він сам просто фізично не може вимовити нормально. Я думаю, всі чули як індуси та арабами розмовляють англійською. Звернувся до HR щодо прояснення поведінки, чи можливості перейти в інший відділ; відповіли, що єдиний вихід — звільнення. Так і сталося. Проте жертву вибрали погано, оскільки у мене і квартира своя і сімї нема. За грошима не женуся, а нову роботу знайшов дуже швидко. Але от якби це був хтось з регіонів, з кількома дітьми? З ним би далі так обходилися, і він все терпів би. Оце мені спокою і не дає. А ви як гадаєте?

П.С. Самому цікаво, чи знає американський топ-менеджмент, про все, що відбувається? Керівниця українського офісу, я так зрозумів, ще й як знає.

Поддержали:  Lawmaster

LinkedIn

2 комментария

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев

Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Насколько понял по предыдущим откликам Владимир Жиленко — не единственный у кого к вам притензиии.

Чтобы все решилось требования не изменились:

1. Недопускать в дальнейшем моббинга (травли) в коллективе.
2. Наказать виноватых людей. Например, оштрафовать их на символическую сумму, выплатить ее как моральную компенсацию, принести извинения.

Второй пункт важнее первого. Я не подписывал расторжение контракта. Потому, я до сих пор ваш сотрудник. Если не верите мне, пересмотрите договор. Там это обязательное требование. Вы вообще сотрудниками интересуетесь?

Здравствуйте!

Считаем неправильным оставить без ответа ваш комментарий, поскольку несмотря на непродолжительное сотрудничество, у нас также была возможность сформировать свое мнение и благодаря вам пересмотреть критерии отбора кандидатов в нашу компанию в будущем.
Б2Б Софт мультинациональная международная компания, что акцентирует необходимость проявления толерантности, взаимоуважения и признания индивидуальности каждого нашего сотрудника и клиента. Еще одна особенность, вызванная географией бизнеса, это необходимость работы в разных часовых поясах.
В ходе собеседований вся вышеизложенная информация была вам предоставлена. Ваши ожидания по поводу уровня зароботной платы и прочих условий компания полностью учла. Удивляет тот факт, что проработав в компании всего 3 недели, ваши пожелания столь радикально изменились. Что касается профессионального развития, то Б2Б Софт всячески инициирует и поддерживает своих сотрудников в их стремлении расти и развиваться. И таких примеров у нас более чем достаточно. Но этот рост должен быть логичным продолжением предыдущего опыта, личной эффективности сотрудника и не идти в разрез с целями компании.
Мы вам искренне желаем успехов на новом месте и продолжительного сотрудничества.