• Главная
  • Форум
  • Лента
  • Зарплаты
  • Работа
  • Календарь
  • Джинн
Оставить отзыв можно с подтвержденным аккаунтом.

Усім, усім в кого є хоч крапля поваги до себе в жодному разі не рекомендую відгукуватись на будь-які пропозиції від цієї компанії.

Почнемо з того, що в XXI столотті вони телефонують з домашнього корпоративного телефону на який в подальшому просто неможливо додзвонитись. Коли до Вас будуть телефонувати то приготуйтесь до дуже неприємної розмови яка закінчиться ВИМОГОЮ нівякому разі не запізнюватись на співбесіду бо вашу кандидатуру тоді взагалі не будуть роглядати (пізніше причина цього стане ясною) і говорять щоб ви попердньо визначили маршрут добирання до офісу. На прохання скинути інформацію про розташування офісу та прямі контакти співробітників в разі чого з якими можна було б сконтактувати на електронну пошту було почуто різку негативну відповідь та фразу що час і місце проведення співбесіди ми ТОБІ (HR звертається на ти) скинемо SMS-кою (привіт з 2000-х).

Тепер можна перейти о найбільшого трешу. Офіс дійсно важко знайти навіть з Google Maps (карти просто не показують де знаходиться будівля) і добратись до неї без допомоги людей дуже важко (усі компанії офіс яких знаходиться в таких місцях завжди надсилають детальний лист-інстуркцію як добиратись до них). Добравшись до місця співбесіди перше, що мене насторожило це те, що там стоїть багато людей і в усіх на один і той самий час призначена співбесіда і як в результаті виявилось це групова співбесіда. На моїй співбесіді було людей 8, попердньо усіх тримають в вузькому коридорі і звичайно ж інтерв’юер прийшла з 10 хвилинним запізенням.

Про саму співбесіду важко щось сказати. Це була ціла купа тупих загальних питань і нагадувала пару в університеті. Сама інтерв’юер жодного разу не склала враження приємної людини, а тільки давала зрозуміти, що ви тут ніхто і звати вас ніяк. В результаті я просто вийшов з цього дійства та забув це все як страшний сон.

Проте, декілька колег які також мали необережність звязатись Auspex давали такі самі відгуки про інтерв’ю та методи роботи цієї недокомпанії. Також підкріплює це все попередні відгуки тут на DOU.

P.S.

Моя співбесіда проходила більше 2-х років тому, на джун позицію. Я розумюі, що на такі вакансії переважно відгукуюється дуже багато людей, які бажають потрапити в ІТ, проте жодна компанія не дозволяє собі такого ставлення навіть до недосвітчених кандидатів і завжди усіх розглядають індивідуально, а не як стадо. Спонукнуло мене написати цей відгук те, що мій знайомий декілька днів тому потрапив до них на співбесіду, яка відбувалась аналогічно до моєї, що означає, що більше як за 2 роки компанія Auspex не змінила своїх методів проведення інтерв’ю чим ще раз доказує свою некомпетентність.

Позитивом Auspex є тільки те, що досвід здобутий у них дасть вам бачення як не повинно бути. Загалом, такі компанії не мають право на життя і повинні припиняти своє існування.

Поддержали: Yurii Bochuliak

Думав не писати жодного негативу. Але все ж таки вискажусь про те що чекає не досвідчену людину на даній роботі, і що їй доведеться терпіти. Перше це мізерна зарплата. Яка поділяється на офіційну та неофіційну. Затримки до пів місяця. При звільненні можете забути про не офіційну виплату. Швидше за все спишуть на штрафи і вас зроблять винним.- Повний бардак та неорганізованість. Тобто не має нормальних проектних груп. Приготуйтесь битись за те щоб тех специ виконували вашу роботу. Або робити роботу самостійно. Бо вас постійно будуть гнати. До речі завалені проекти які спихують на новачка, це у порядку речей. Не дивуйтесь. Також компанія завжди приймає сторону клієнта. Працівник завжди крайній і терпила. А потім можуть погрожувати штрафом за не закриття заваленого проекту. Порада: ніколи не спілкуйтесь з дружиною директора Іванною. Тобто завжди говоріть з Андрієм. Краще навіть ігноруйте її. Вона не завжди адекватна. Одного разу хотіла заборонити тех перерви по 5 —10 хв що години. Під видом що навіть на перекур не можна виходити, по курець забирає 2-3 години свого робочого дня. *facepalm* Після роз’яснення чинного законодавства, таки пропозиції відпали. До речі на рахунок виконання роботи замість тех. спеців, її теж ніхто швидше за все вам не оплатять. Будьте готові побувати на самому дні. І пам’ятайте, що навіть після самої поганої погоди визирає сонечко. Перетерпівши це все, ви зможете знайти собі нормальну роботу. Успіхів вам.

Також компанія не зацікавлення в сталому персоналі. Куди вигідніше наймати нових людей, які йдуть на роботу через досвід і готові за копійки працювати.

Я просто шокована. Телефонував представник компанії і шантажував!!!!Сказала якщо я не заберу цей відгук вона зробить так, що мене ніде не візьмуть на роботу. У мене є запис розмови!

Хочу поділитись негативним досвідом щодо цієї компанії. Я читала про цю компанію перед тим як піти на співбесіду, проте вирішила дати шанс їй і всетаки пішла. Співбесіда була така як і описували. Групова!, Маленька кімната, хтось стояв, дехто сидів на столах та на стільцях (їм пощастило). Перетелефонували і запросили на стажування яке за умовами мало тривати 2 тижні. Після завершення цього терміну я запитала HR-Оксану про те чи мене прийнято. Мені сказали, що керівник буцімто ще не вирішив і я працювала ще 1 тиждень безкоштовно. Коли завершився і цей тиждень мені сказали що зателефонують і скажуть, що вирішив керівник проте нічого так і не трапилося. Пишу цей відгук для тих хто націлився всетаки іти у цю «компанію». Якщо Вам дорогий Ваш час використайте його з користю. Не тратьте його на таку «забігайлівку». Тому що після Вашої сумліної праці Вам навіть не скажуть причини по якій Ви не підійшли! Вони використовують людей як безкоштовну робочу силу, особливо це стосується людей без досвіду роботи!

Настав мій час написати відгук про компанію Auspex. Дана компанія стала моєю першою сталою роботою в офісі у сфері ІТ. Пропрацював я в ній майже 8.5 місяців. Компанія на мою думку тільки вийшла на певний рівень у момент коли я працевлаштувався. В момент мого працевлаштування адаптація новеньких до роботи була в принципі відсутня. Працював я на посаді менеджера з проектів. Попав разом із ще однією людиною на роботу. В результаті майже одразу нас двох кинули у «відкрите плавання». Хоча в теорії казали що буде тиждень навчання. Але були під боком досвідчені колеги вже та технічний відділ який допомогли у процесі розібратись що до чого. Що дуже сподобалось. Але за час моєї роботи у компанії ця ситуація виправилась на краще. Штат виріс. Почалось реальне навчання новеньких продукту. Людей не допускали до повноцінної роботи, поки людина не складе сертифікацію по продукту. А також за людиною почали закріпляти досвідчених колег які дивились за процесом праці новенького. Та індивідуально допомагали увійти у робочій процес. Колектив дійсно чудовий і дружній. Всі один одному допомагають. Окремо хочу відзначити допомогу керівника компанії Андрія Мар’ясова. Керівник який у першу чергу при виникненні проблем з клієнтом чи у проекті не починає приймати якісь «санкції» як покарання, а викликає до себе та спитається «Чому так сталось?», «Які будуть ідеї для виходу з цієї ситуації?» та загалом допомагає вирішити проблему. Хоча іноді бувало і важко добитись аудієнції. Хороше місце для здобуття комерційного досвіду. Кар’єрний ріст як такий відсутній. З причини що компанія є досить малою. Як підмітили інші люди раніше, присутня велика плинність кадрів. Причини які я помічав — це або люди знаходили нову кращу роботу у більшій компанії з більшою з/п та можливістю реального кар’єрного росту, або з певних власних причин. Та і основна плинність кадрів присутня у відділі продажу/колл-центрі. Це і не дивно, бо в таких відділах зазвичай у любій компанії велика плинність. Як на мене це нормально. Чудове місце роботи, якщо ви хочете здобути практичний досвід роботи та навчитись працювати у команді над реальними проектами. Також завжди тобі йдуть на зустріч. Я паралельно навчався на магістратурі. І бувало раз в місяць треба було взяти day-off для того щоб прийти здати якусь поточну успішність. Або пів дня пропустити бо триває складання іспиту. Ніяких проблем з цим не було. В моєму випадку я в таких ситуаціях просто працював так би мовити віддалено поки був ВУЗі чи йшов з нього на роботу. Коли в мене вже з’явився робочій стаж, це помітили та запросили мене на роботу в SoftServe. Ось і є моя причина зміни роботи. Не шкодую про проведений час у цій компанії.

Ой розсмішили)))
1) компанія, в якій плинність кадрів нагадує гірську ріку
2) кваліфіковані працівники без досвіду роботи (мамочки з декрету біля тридцяти)
3) керівництво краде базу даних у свого ж бізнес тренера
4) за мої три місяці роботи я особисто провела понад 50 групових співбесід на кожну з посад
5) Сергій, які тренінги чи навчання за рахунок компанії ти проходив??????
6) фейкові сторінки це вершина Євсєєвської геніальності)))
7) ніхто не слідкує за колишньою «компанією»
Ми намагаємось застерегти потенційних працівників від такого «добра» на власному досвіді
8) знаю що працівники це читатимуть- Віруня, скільки можна лизати зад тій корові і займатися доносами на людей, з котрими працюєш пліч о пліч???)))

Виктория Обушная, яких 1600? Ти знаєш, яка в мене зарплата, то чому розповсюджуєш неправду? Ти знаєш, мені дуже шкода, що працівники після кількох місяців звільнення і неякісної роботи слідкують за колишньою компанією і пишуть негатив. Але це вже не мої проблеми, а ваші. Надіюсь ви матимете гідність і перестанете обливати брудом людей, бо я з цього моменту припиняю тут дискусію. Недостойно дорослим людям розводити чвари, не варто опускатись до такого рівня. Цінуйте себе.

так мене взлили, що через швидкість друку помилок наробила

Люба, скільки тобі дали за той відгук?)) але реально так виглядає.
Звичайно тобі круто там, бо ти не знаєш, що таке отримувати за роботудуже великі гроші. Ти працювала за 1600 і то понятно, чому тобі все ок в тій компанії. А керівництво класне, бо нічого не знає і не вміє, тому не кирує, як то має бути, а вам то за щастя. Успіхів, друзі. І більше не пешіть фейкових відгуків, бо я спсихую та напишу сама, як і за що я там працювала!

Вже пів року працюю в компанії Auspex на посаді project manager’а. Робота дуже подобається, жалітись немає на що. Лояльне начальство, хороший колектив, створені всі умови для праці. В роботі все залежить від вашої самоорганізації та вміння досягати поставлених цілей. Тільки від вас залежить, яку винагороду ви отримаєте в кінці місяця, доречі ЗП виплачується інколи із мінімальною затримкою, але в повному обсязі. Якщо щось не получається, або є якісь пропозиції по покращенню роботи компанії завжди можна звернутись до керівництва, яке завжди готове тебе вислухати. В компанії проводяться різноманітні тренінги, є можливість відвідати конференції та підвищити свою кваліфікацію. Для талановитих людей є можливість швидкого карєрного росту.
Той хто не пройшов співбесіду, витріть соплі, якщо вам щось не сподобалось, це не привід жалітись. У кожної компанії свої методи і відбір кандидатів. Співбесіда має на меті перевірити вас на витримку та проф. придатність. Але і після співбесіди не слід розслаблятись. У нас треба працювати, а не займатись дурницями на робочому місці, а потім ще на щось скаржитись.

Якось не думала, що мені доведеться писати тут відгук. Особливо неприємно читати відгуки від колишніх працівників, які несуть в собі негатив, коли тобі компанія нічого поганого не зробила. Працюю в Ауспексі івент-менеджером і абсолютно не маю на що скаржитись. Так, в нас проводять групові співбесіди, щоб відібрати кращих з кращих. І якщо ви не можете проявити себе на співбесіді, то як компанія може бути впевнена, що ви проявите себе в роботі? Так, в нас високі вимоги до кожної посади, але й зарплатою це теж окуповується. Якщо ви шукаєте роботу, де можна схалтурити чи нічого не робити і за це отримувати гроші, то вам явно не до нас.
В нас зараз новий кол-центр з кваліфікованим керівником і хорошою системою адаптації. Менеджери з продажу, які працюють в нас роблять не 1 продаж в місяць, а мінімум 5-10 в залежності від досвіду роботи. І за це отримують високу зарплату, доречі в одного з них вона цього місяця доросла до 35 000грн. А керівництво в нас взагалі чудове, нам постійно організовують якісь святкування, корпоративи і подарунки, закуповують нові меблі і турбуються про комфорт. Тому, особисто я, дуже задоволена.
P.S. Вероніка Каратова, не знаю, що в тебе виникла за ситуація з зарплатою і чому ти пишеш листи. Телефон ти маєш і адресу знаєш, але мабуть кошти тобі не потрібні, що ти вирішила писати листи :) Ми ж з тобою знайомі особисто і ти справила на мене враження милої і хорошої дівчини, а тут таке пишеш. Не пасує кваліфікованому фахівцеві обливати інших брудом.

Поддержали: Serhiy Fedosenko

Не знаю чому вам так не подобається. Працюю в даній компанії в кол-центрі вже другий місяць, окремо є відділ продажу. З зарплатою все добре, виплатили мені повністю всю суму. Вероніка Каратова, думаю, що вашу схему не використовують, бо наскільки я знаю HR у нас новий і в неї своя система адаптації, але дуже талановита дівчина — вона мене брала на роботу. Постійно організовує якісь свята і корпоративи для працівників. Доречі на роботу я теж прийшла за груповою співбесідою, особливих знань, крім тих, що вказані в вакансії не вимагали — якщо ви їх не маєте то й не йдіть на співбесіду. Робота мені подобається, набагато краще ніж в інших кол-центрах, а якщо ви хотіли втекти ще в перший день, то не треба було мучити себе аж місяць.

Поддержали: Lubov Pidlozhevych

Співбесіда це ще пів біди, і підтримую попередні коментарі, що ставлення як не до людей, і ці всі фразочки «якщо комусь не подобається, то може встати і піти» явно зайві. Пропрацювала місяць в даній компанії на посаді продажника у відділі продаж, де вимоги на мільйон, а зарплату в кінцевому результаті можеш і не отримати. Система адаптації нових працівників зовсім не налагоджена, нічого не зрозуміло, хотілося втекти в перший же день, як це робить більшість стажерів, але вирішила залишитись і перевірити свої здібності для себе самої. Приблизно через півтора тижня я самостійно розібралась з продуктом компанії і зрозуміла що за чим потрібно вчити, хоча на це можна було б потратити 1 день, якщо хтось би пояснив, але в цій компанії не вважали за потрібне. В кінці місяця я розробила нову систему адаптації стажерів на що мені замість «Дякую» сказали — «ОК». Не знаю чи використовують зараз цю систему чи ні, але в моєму розумінні за безкоштовно виконану роботу кимось потрібно як мінімум дякувати. В кінцевому результаті така робота мені надоїла і я повідомила, що звільняюся.В передостанній день роботи здійснила продажу, за яку мені виплатили тільки половину суми, іншу половину пообіцяли пізніше, але як Ви, напевно, здогадуєтеся, то ні я, ні працівник, якому передали клієнта, не отримали іншої половини. І на всі мої листи комерційному директору Іванні — теж повний ігнор, не пасує, мабуть, «серйозним бізнесменам» відписувати простолюдинам :D . Тому цю компанію я не рекомендую ні як партнера, ні як працедавця, бо з таким підходом ніколи не знаєш які коники вони ще можуть викинути.

Только что с собеседования Auspex, море эмоций. Впервые пишу отзыв. Во-первых, на собеседовании сразу несколько человек (нас было 4), предыдущая “партия” было человек десять))) Вакансия маркетинг менеджера.
Сначала зашла HR, рассказала немного про компанию, сказала, что хороших маркетологов мало, поэтому ЦИТАТА “вас будут обучать”. Ну ок. я работала маркетинг менеджером и немного понимаю о чем речь (моя работа была более связана с рекламой, контентом, SMM, акциями и т.д.). Потом зашла их директор, не запомнила как зовут. Начала спрашивать кто что умеет, online или offline маркетолог, кто занимался наполнением страниц в соцсетях и всё такое. При этом им нужен человек который разбирается в целевой аудитории, привлечет трафик новые лиды, будет знать Google analytics, кто хорошо понимает что такое SEO и как с этим работать и т.д. Это специфическая область. Во время разговора Директор неодобрительно смотрела на Hr, насмешливо и снисходительно на участников. После того как присутствующие ответили отрицательно или не так, как надо было менеджеру, директор развернулся к HR и сказала громко, цитирую : “КОГО ТИ МЕНІ ПРИВЕЛА?..провалила співбесіду”. Интонацию не могу передать)) Сказано было тоном, как будто тут не люди сидят, а дурні якісь))
Следите за своими эмоциями, и если ищите конкретно человека с конкретными знаниями, то ПИШИТЕ ТАК В ВАКАНСИИ — не тратьте чужое время. А то будто набирают без особого опыта, а потом мешают с грязью. На выходе пообщалась с остальными участниками — настроение у всех было такое же, неприятно. Простите, это просто некрасиво. Может работать в этой компании и отлично, но после такого не очень бы и хотелось. Можно же быть хотя бы вежливым. Неправильное описание вакансии — это не проблема соискателей.

Администрация вебсайта dou.ua не гарантирует и не подтверждает точность и достоверность любых материалов, в том числе отзывов и комментариев, которые распространяются не от лица Администрации, а от отдельных пользователей. Администрация не несет ответственности за соответствие таких материалов требованиям законодательства. Мнение пользователей может не совпадать с мнением Администрации.

Администрация не совершает модерацию таких материалов, кроме как в случаях, прямо предусмотренных Правилами пользования вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Администрация не уполномочена решать споры, которые возникают между пользователями или с третьими лицами, или быть стороной такого спора. В случае нарушения Ваших прав обращайтесь непосредственно к автору соответствующей информации или органу, компетентному решать споры/устанавливать факты подобного рода.