Auditdata Ukraine LLC

21...80 спеціалістів
Київ

16 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Працюівав у компаніі більше року на desktop проекті. В загалом компанія це добре і спокійне місце, яке підходить для довгострокової праці. Хочу відмітити хороший work-life balance, звісно релізи та дедлайни є, але жодного разу не було натяку на понаднормову роботу. Гнучкий та досвітчений менеджмент, а головоне, що він «user friendly», можно без вагань вирішити все на любому Team Lead, PM або CEO рівні.

Auditdata — чудовий приклад компанії, яка може похвалитися й розробкою цікавих продуктів і дружньою атмосферою. Працювати тут комфортно та захоплююче, при потребі колеги завжди допоможуть, без проблем звернутись та обговорити питання з топ-менеджерами.
Компанія піклується про співробітників, та виражається це не лише у вигляді кави\фруктів на кухні, але й у підтримці у кар’ єрному та професійному зростанні. Після кількох років роботи в Auditdata я вирішила змінити роль, і мені надали таку можливість та підтримують у розвитку.
Комфортний офіс у центрі Києва з великою террасою, купа активностей та корпоративних заходів, згуртований професійний колектив додають ще більше мотивації та різноманіття в робочі будні :)

Працюю в компанії з кінця минулого року, тому можу поділитись актуальною інформацією. Інтеграція в робочий процес пройшла дуже швидко, завдяки структурованому підходу до навчання нових співробітників. Всі були раді допомогти та ніколи не залишали наодинці з важкими питаннями! Забезпечили необхідним обладнанням для роботи з дому. Робочий процес гарно організований — завжди знаєш що робити. Працюєш також спокійно, що дозволяє якісно виконувати свою роботу. Завжди є можливість напряму звернутись до керівництва з запитаннями чи пропозиціями. Офіс в центрі, гарна тераса, де під час заходів смажать барбекю)

Майже пів року минуло як я працюю в Auditdata. Цікаві проєкти — є як web, так і desktop. Колектив приємний і доброзичливий. Завжди знайдеться хтось хто прийде на допомогу. Темп роботи поміркований, в шию ніхто не жене. Взагалі не пам’ятаю щоб у мене хоч раз запитали щось типу «Скільки тобі ще часу треба?» (постійно таке було на попередньому місці роботи, тому болюча тема). Плюс, працювати доводиться над чимось одним, не розпиляючись на декілька проєктів, що дозволяє робити свою роботу більш якісно (теж болюча тема все звідти ж):))

Сьогодні 2 роки як працюю в компанії — цікаві та важливі продукти, хороші люди, данські традиції, словом, все на висоті. Що важливо — завжди є можливість напряму звернутись до топ-менеджменту з запитаннями чи пропозиціями. Ну й офіс крутий в центрі :)

Працюю в компанії 2,5 роки. Починав як junior. За цей період працював на двох проектах з різними технологіями. Все чудово! Дружня атмосфера як всередині команд так і в компанії вцілому де зібрані люди які готові допомогти і підтримати в разі необхідності. Якщо є бажання розвиватись і досягати поставлених цілей — компанія максимально в цьому сприяє. Крутий офіс, розкішна тераса, купа всяких активностей.

Работаю в компании больше 6 месяцев. Четкая компания, которая заботится о своих сотрудниках. Интересный новый проект. Классный коллектив, масса активностей активных и не очень. Комфортные рабочие места, просторный современный офис в центре с террасой и барбекю. Есть кальян, минибар и турник.

6+ років в Auditdata. Продуктова компанія з класним офісом, цікавими людьми, новими продуктами і проектами. Місце, де справді можна розвиватися як спеціаліст.

Починав роботу як Technical Writer, через три роки дуже хотілося спробувати себе в чомусь новому. Компанія пішла назустріч і запропонувала цікаву посаду керівника команди Технічної підтримки для retail продуктів з можливістю підбору власної команди та впровадження нових інструментів та технологій.

Работаю в Auditdata 4 месяца. Самые положительные впечатления. Команда сильная, сбалансированная, люди по 10 лет уже в компании, никто не хочет уходить ))) офис классный

Працюю тут вже майже 2 роки. Для тих, хто любить продуктові компанії — це хороше місце. Колектив підібрано якісно, атмосфера сприятлива для продуктивної роботи. Плюс офіс в центрі з крутою терасою.

Компания в последнее время активно развивает новый подход, основанный на объединении всех продуктов — поэтому на данный момент мы с нашей frontend командой применяем best практики которые только можем (полный зеленый свет на atomic approach).

Принял оффер от компании потом случайно прочитал здешние комменты про «чёрные зарплаты», проекты, которые старые, как «ну вы сами знаете, как что», не френдли тимы и, честно говоря, стало как то не по себе перед выходом на работу. Но решил разобраться уже на месте, что к чему.

По прошествии почти полу-года работы в компании:
1. Про чёрные зарплаты — ну это вообще чернуха не достойная от Людмилы, за такое бы банить.
2. С теми проектами, что я встречался — всё достаточно современное. React/.NET/Azure. Есть проекты, которые действительно на старых технологиях пилятся, но про такое нужно сразу спрашивать.
3. Люди в коммандах достаточно приветливые. Лично я, не почувствовал напряга.
4. Коронавирус не стал предлогом для увольнений персонала.
5. Офис хорош(стулы есть точно, столы с регулирование высоты у всех), с отличной терассой для посиделок и попивалок )

Как-то так! )

Попал на проект, написанный в старой допотопной среде разработки, появившейся примерно в году 1991-ом. С тех пор она не притерпела никаких существенных улучшений. При погружении в данную среду разработки возникает стойкое ощущение недоделанности, непродуманности и тормознутости присущих наспех сляпанной индусскими студентами на коленке прожки. Среда постоянно падает без каких либо сообщений об ошибке либо выдаёт странные сообщения, не дающие ни намёка на произошедший сбой. Точно так же ведут себя и приложения скомпилированные в данной среде. На этом вам предстоит разрабатывать если пойдёте на этот проект, причём от вас потребуют это делать очень быстро. Не справляетесь, значит это у вас руки не из того места... В документации к этой среде, весьма наполненной водными массами, нет никаких намёков на то, что там крутится под капотом. Подозреваю, что какой-то глючный и медленный интерпретатор. Менеджмент где-то, видимо, завтыкал... когда ещё проект не был слишком большим и упустил возможность переписать его на что-то более внятное, хотя-бы ту же Delphi. А ещё датчане...

Підтримали: Lyudmila TokarVasyl Stepulo

Hygge? — это только для Дании!
В киевском офисе атмосфера гнусная, буллинг приветствуется
даже, если вы сделали все хорошо — вас прессуют и хают, занижая вашу самооценку
основной принцип компании — заплатить меньше, но чтобы вы сделали больше,
отношение со стороны менеджмента, как к людям третьего мира — делай больше, а мы тебе за это ничего не должны. — радуйся, что на работу ходишь
овертаймы не оплачивают, отказаться не работать в нерабочее время ты не можешь
больничный не оплачивают, зп грязная

новичкам обещают, что все меняется и вот-вот будет лучше — врут

Удачи всем в поиске!

Не знаю, о чем ты говоришь.
1) У меня проблемы со спиной и я себе купил коленный стул, и ткань что б его оббить под цвет стульев компании, мне в приказном порядке вернули за него деньги (я не просил и даже отказывался) со словами «Компания хочет позаботится о тебе», и к слову стандартные стулья тут тоже хорошие и это я как человек с больной спиной говорю.
С новым стулом мне стали низкими мониторы (те самые 20-22), и я поставил по 2 стека бумажных полотенец под каждый и стало зашибись.
Просидел я так не долго, через 2.5 недели наш главный принес пару новых тех самых 24 дюймовых монитора с регулеровкой высоты АБСОЛЮТНО без моей просьбы о них, со словами «Я знаю что тебе важно иметь мониторы с регулировкой высоты, и это то что тебе действительно нужно, компания хочет позаботится о тебе»
Другой девочке в положении купили стол трансформер с возможностью работать стоя.
2)С отпуском проблем небыло. и я про них не слышал.
3)По сравнению с теми овертаймами про которые мне росказывают мои ребята из аутсорса — у нас их нет. А у нас в тиме их нет в принципе.
5)Позиция руководства — «Если у нас появится тенденция к овертаймам мы должны будем нанять больше людей но не заставлять сотрудников овертаймить»

Підтримали: Nataliya SolovyovaAnna Aaen

Компания мягко сказать неоднозначная.
Вроде работают по agile, но овертаймы (неоплачиваемые) несколько недель подряд перед релизом — благое дело.
Если вы планировали длинный отпуск осенью, или просто не любите брать отпуск летом — вам тоже не сюда. Руководство очень настаивает на том, чтобы вы взяли 14+ дней отпуска летом, мотивируя тем что в декабре релиз и они боятся что вы возьмете весь отпуск в критическое время.
Отсутствует система поощрений командной работы и саморазвития. Ну она как-бы есть, но в последнее время они проявляется тем, чтобы увольнять тех сотрудников, кто недостаточно саморазвился за определенный срок.
Компания работает за оборудованием 2008-2012 года. Есть пара новых мониторов, но в основом все же старенькие 20-22 дюймовые без настроек по высоте мониторы, кресла за 300грн из соседнего магазина.
Как-то раз понадобилась веб-камера (2015 год на дворе!) а их было всего 2 на всю компанию! Мне предложили написать реквест, который должно одобрить вышестоящее руководство и в течение месяца (а может и больше) веб-камеру купят. Хотя выйти в магазин и купить вебку заняло бы минут 10.
Не идите в аудитдату, это только кажется что «стабильная, продуктовая компания». На самом деле больше похоже на загнивающее болото.
P.S. Меня не уволили — сам ушел :)

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.