Мій відгук, хоча продовжую працювати в компанії AtlasLive на посаді QA інженера вже 3 роки (можна знайти мій відгук 2022р). Вважаю, що мені пощастило потрапити в команду професіоналів, які вміють і роблять якісний продукт, швидко та технічно грамотно підлаштовуватися під вимоги партнерів, глобальні зміни в фінансовій та юридичній сфері країн-партнерів (в частності Бразильська регуляція). За роки роботи відбулося багато змін і в складі компанії, реогранізація команд, робочого процесу та технічного релізу.
Ціную від керівництва компанії довіру командам в самостійній організації робочого процесу — це важливо, бо в кожній команді є своя специфіка роботи, різний технічний процес.
Хочу виділити деякі моменти і комусь це буде корисно. Звісно є і плюси і мінуси в роботі. Мінуси — плинність кардрів, що завжди є тревожним сигналом для мене, але люди шукають для себе комфорту та розвитку і це нормальний здоровий процес. Заміну шукають наполегливо, іноді довго, але співбесіди проводять в першу чергу спеціалісти команд.
Нові люди дуже корисні бо мають різний досвід, свіжий погляд та підхід в рішенні важких технічних задач. Друге, це періоди високого завантаження — задачі, які залітають в робочий спланований процес, термінові «на вчора». Знову ж таки але — в нас живий продукт, фішка якого це стабільний технічний каркас з основним функціоналом онлайн беттінга при цьому
із гнучким наповненням під специфіку партнерів та ринку різних країн. І мабуть ще як мінус чергування для dev розробників...
Плюси — до вигорання не доходить!, бо в тебе є великий запас днів відпустки, days-off з оплатою та без, без довгого узгоджування та пояснювання, коли треба — бери. Також є компенсація чергувань, overtime роботи. Офіційні вихідні!!! це відчуття поваги до команди, за це окрема подяка)))
Медична страховка з провідною страховою компанією, користувалась перевірила. Різностороння підтримка колектива (юридичні консультації по вопросам мобілізації, вебінари з психологом, лікарем, онлайн корпоративи, ігри), комфортний офіс для бажаючих працювати офлайн.
Головне — це люди, відношення, підтримка. Дякую, тому я частина AtlasLive!
Добрий день!
Дякуємо за ваш детальний та щирий відгук! Нам приємно, що за три роки в Atlaslive ви цінуєте професіоналізм команди, гнучкість процесів і довіру з боку керівництва. Ми створюємо середовище, де кожен може розвиватися, пропонувати ідеї та впливати на продукт.
Раді, що ви відзначаєте переваги нашого підходу — від гнучкого планування відпочинку до підтримки команди через медичне страхування, юридичні консультації та корпоративні ініціативи. Разом ми працюємо над стабільним і якісним продуктом, і ваш внесок у цей процес безцінний.
З повагою,
Atlaslive
Працюю в компанії майже два роки і за цей час встиг побачити як сильні, так і слабкі сторони. Звісно, як і в будь-якій організації, є аспекти, які можна покращити, але позитивні сторони значно переважають.
Однією з ключових переваг є зріла інженерна культура та вибудувані процеси SDLC, які при цьому залишаються гнучкими і дозволяють адаптуватися під специфіку конкретної команди. Взаємодія між командами вибудована на рівні прозорої та продуктивної комунікації, що робить спільну роботу комфортною.
Компанія заохочує ініціативність і впровадження сучасних технологій, зокрема AI, і надає розробникам можливість не просто слідувати усталеним практикам, а й активно формувати технічну стратегію. Працювати з єдиним технологічним стеком і вирішувати завдання, пов’язані з високим навантаженням, особливо цінно для тих, хто хоче професійно зростати.
Окремо варто відзначити нещодавню ініціативу компанії — фіча-фриз, спрямований на те, щоб приділити час опрацюванню технічного боргу. Такий свідомий підхід до розвитку платформи свідчить про зрілість бізнесу та увагу до якості продукту.
Загалом, це чудове місце для тих, хто цінує професійний розвиток, технічну експертизу та можливість впливати на продукт.
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що ви відзначаєте зрілу інженерну культуру, налагоджені процеси SDLC та прозору комунікацію між командами. Гнучкість у підходах та адаптація до специфіки команд — це те, що допомагає нам зберігати баланс між стабільністю та інноваціями.
Особливо цінуємо ваші слова про ініціативність та впровадження сучасних технологій. Ми прагнемо надавати можливості для професійного розвитку, щоб кожен міг не тільки вдосконалювати свої навички, а й брати активну участь у формуванні технічної стратегії компанії.
Фіча-фриз — це дійсно важлива ініціатива для збереження високої якості продукту, і приємно чути, що ви її підтримуєте. Ваш вклад у розвиток компанії неймовірно важливий, і ми цінуємо вашу відданість спільній справі.
Дякуємо, що ви з нами! Разом до нових звершень.
З повагою,
Atlaslive
Працюю в компанії більше року за технічним профілем і загальним стажем більше 10 років. Процес рекрутингу пройшов дуже швидко і за декілька днів з першого контакту мав офер на руках. Одним із плюсів є можливість повністю віддаленої роботи. В компанії сучасний стек технологій, впроваджено багато інструментів, які необхідні для функціонування великого продукту.
Є домени зі складністю в бізнес логіці, є домени зі складністю через високе навантаження, тому кожен знайде своє і зможе прокачати бажані навички. Так як це продуктова компанія, тут є чергування (що може бути мінусом); та, якщо трапляється інцидент, вони оплачуються додатково (що точно є плюсом). Є необхідність трекати витраченний час на задачі. Спілкування між командами є невимушеним і завжди можна розраховувати на допомогу. Рекомендую.
Ставлю оцінку процесу рекрутингу 2 з 10. Надіславши резюме, можете сподіватись на відповідь хоч тиждень, хоч місяць, хоч рік — ніхто вам нічого не зобов’язаний у цій компанії, а тим паче відповідати на ваш відгук...
Добрий день, Сергію,
Дякуємо за ваш відгук! Ми цінуємо кожного кандидата та прагнемо до максимально прозорого та ефективного процесу рекрутингу.
Усі отримані резюме проходять ретельний розгляд. Якщо після подачі заявки ми не зв’язалися з кандидатом, це означає, що наразі ми не можемо запропонувати йому подальшу участь у процесі відбору.
Дякуємо, що поділилися своєю думкою — це допомагає нам удосконалювати наші процеси. Бажаємо вам успіхів у пошуку ідеальної кар’єрної можливості!
З повагою,
Atlaslive
Усі привіт. Не зміг не залишити відгук, тому що хочу попередити всіх колег із чим вам доведеться мати справу.
Якщо коротко, то для тих, хто має досвід роботи в хороших компаніях, то ця компанія є однією з найгірших. Попри деякі переваги, як зарплата, віддалена робота, цікаві проєкти, але жахливе — це те, що людей там відверто тримають за бидло. Я абсолютно в цьому впевнений. Тобто, якщо у вас немає роботи та потрібні гроші як тимчасове рішення — це підійде. Але затримуватися не варто, як це робить більшість співробітників. Атмосфера токсична, а менеджмент авторитарний — вигоряння гарантоване.
Я пропрацював у ролі DBA протягом 1 року та 9 місяців. Там, де потрібно 2 людини, мені доводилося працювати одному 24×7. Часто стикався із неадекватними діями керівництва. Наприклад, менеджер проєктів розмовляла здебільшого матом, роботу, яку потрібно робити 2 місяці, вона вимагала робити за кілька днів, при тому, що на самому початку вона заявила, що вона «мізантроп». СТО був завжди незадоволений, не почув жодного доброго слова за весь час роботи. І таку політику «я начальник ти дурень» прийнято на рівні вищого керівництва і є нормою.
По суті, керівництво ігнорує свої обов’язки мотивувати роботу співробітників, а користується виключно маніпуляціями, тиском та брехнею, щоб змусити вас працювати. Тобто якщо ви людина відповідальна і працюєте добре, то вас все одно будуть пушити, бо інакше вони просто не вміють.
Коли я прийшов у компанію, то одразу звернув увагу, що люди перебувають у стресі та досить роздратовані. Потім я звернув увагу на ВЕЛИЧЕЗНУ плинність кадрів. Майже всі лідери, з якими я починав роботи вже покинули компанію, а багато тих, що залишилися, вже планують йти. Також триває постійна зміна керівництва. При цьому менеджмент беруть не за наявності лідерських чи професійних якостей, а за знайомством. У найкращих традиціях совка...
Компанії вигідно експлуатувати людей до повного виснаження. Наприклад, колегу мені в команду шукали більше року і навіть мене навіть не запрошували на співбесіди. Все стало зрозумілим, коли я особисто перевірив вакансії та нашої компанії там просто не було. Що ж, непогана економія грошей.
Одного разу я промовив фразу: «я був би щасливішим, якщо ви мені допоможете», на що керівництво відповіло, що вони тут не для того, щоб робити мене щасливішим. В результаті, через півтора року взяли, м’яко сказано, некомпетентного колегу на більшу, ніж у мене зарплату. Щоб ви розуміли, він не знав розташування кнопок у pgadmin і коли йому потрібно було подивитися план виконання запиту, він апдейтив базу в проді. І такого дуже багато. Очевидно, що це була лояльна СТО людина, оскільки він заплющувала очі на проблеми та всіляко прикривав його через відверту брехню.
Мій прямий менеджер рідко виявляв ініціативу на розв’язання моїх проблем. Це траплялося іноді тоді, коли я приходив по допомогу, але часто мені просто відмовляли, коли це стосувалося технічних питань. В основному, взаємодія відбувалася коли йому потрібно було виконати власні завдання і він, користуючись своїми повноваженнями, вимагав виконання своїх вимог на шкоду моїм особистим та глобальним завданням. Виглядало як відвертий саботаж та подвійні стандарти. Така ось стратегія менеджменту.
Перформанс співробітників оцінюють не за вкладом, а за тим, як ти затрекав час. Якщо ви відорали цілий день і були не було сил чи часу на бюрократію, то до вас чіплятимуться. Якщо ви раптом поставили статус away в Slack, то до вас прийде HR і вимагатиме пояснень. Овертайми платять, але менше, ніж за законодавством України. Вам будуть писати у новорічну ніч після 23:00, у вихідні, неробочий час із вимогою попрацювати. В Atlasive — людина виключно ресурс, цього навіть ніхто не приховує. Компанія виділяє 0 робочих годин на навчання, хоча надається невелика сума на купівлю курсів.
Таких жахів досить багато, і компанія нагадує болото, з якого просто необхідно вчасно вистрибнути. До певної міри я навіть вдячний за можливість отримати деякі корисні навички, але на 95% це лише моя особиста заслуга. Є шанс, що ви потрапите до команди, де менеджер захищатиме вас від негативу та вам буде комфортно. Швидше за все компанія скористається вами, а як тільки ви попросите розв’язати вашу проблему, вам відмовлять і вам доведеться піти. Так працює місцева система експлуатації.
В результаті, щоб не ставати частиною стрімкої деградації разом із компанією, я пішов у нікуди. Це було найкраще рішення щоб зберегти нервову систему.
Атлас — це виключно конвеєр без жодних перспектив. Тому, якщо ви плануєте покращити свої навички, то це місце може вам підійти, оскільки вимоги до якості виконання роботи є не високими. Але, як постійне місце абсолютно не підходить, тому що ваша якість життя і здоров’я може погіршитися, і ви вже не будете раді грошам, а потім довго відновлюватиметеся.
Тут я озвучив лише 1% відсоток фактів. Шановний колега DBA, потенційний співробітник Atlaslive. Скажу тобі коротко — біжи!!
Добрий день!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що у вас склалося таке враження про роботу в нашій компанії.
Ми високо цінуємо зворотний зв’язок від колишніх та нинішніх співробітників, адже це допомагає аналізувати внутрішні процеси й вдосконалювати корпоративну культуру. Наша компанія завжди виконує свої зобов’язання перед командою та прагне діяти чесно й відкрито.
Ми завжди готові розглянути будь-які зауваження й, за потреби, вжити відповідних заходів. Запевняємо, що компанія постійно працює над поліпшенням умов праці, переглядає управлінські політики та приділяє увагу комфорту команди. Нам важливо створювати здорове середовище, де кожен співробітник може професійно розвиватися.
Дякуємо за ваш внесок у роботу компанії та бажаємо успіхів у подальшій кар’єрі!
З повагою,
Atlaslive
Працюю в компанії більше двух років на позиціїї Senior Software Engineer. За 9 років досвіду це один з найкращих проектів. Як і в кожній компанії є свої нюанси, але в цілому почуття — супер. Стек сучасний. Кроскомандне спілкуваня цілеспрямоване і дружелюбне. Відчуваю себе в команді як в сімї. Рекомендую усім.
P.S. не куплений відгук :)
привіт!
нажаль мав досвід з проходження процесу працевлаштування в дану компанію.
jobs.dou.ua/...s/atlas/vacancies/264781
25.04 мені сама написала HR Ірина в телеграм, я відповід на додаткові питання і чекав на 2 етап по 8.05
це просто якесь неподобство давати відповідь всього на 2 етап так довго, не рекомендую дану компанію
Добрий день!
Ми вдячні вам за участь у процесі рекрутингу. Хочемо зауважити, що протягом усього періоду наша HR-фахівчиня була з вами на звʼязку, інформуючи, що ваша кандидатура на розгляді й що процес ще триває, після 6 робочих днів ви отримали кінцеву відповідь.
Нам прикро, що у вас залишилися такі враження. Бажаємо успіхів.
З повагою,
HR-команда
Я з великим задоволенням хочу поділитися своїм враженням про роботу в компанії Atlas IAC, в якій працюю більше року. В компанії я знайшла відмінну команду професіоналів, які завжди готові підтримати та допомогти. Робоче середовище в компанії є дружнім та сприятливим для розвитку. Я вдячна керівництву за можливість розвиватися та вносити свій внесок у спільний успіх. Я впевнена, що ця робота дозволить мені розвиватися як професіоналу та досягати нових вершин.
Майте на увазі, зі слів рекрутера пів компанії досі спілкується російською
Добрий день, Ярославе!
Офіційна комунікація компанія Atlas-IAC ведеться українською та англійською мовами. Стосовно спілкування колег між собою — це залишається на розсуд кожного члена команди, компанія на це не впливає.
Водночас ми створюємо умови, де кожен почувається комфортно, та підтримуємо середовище для спілкування українською.
З повагою,
Команда Atlas-IAC
Вітаю. Я працюю в цій компанії понад 6 місяців. Компанія повністю відповідає тим вимогам, за які я її обрала. Це не велика галера, що тоне в бюрократії та повільних процесах з мільйоном менеджерів, що невідомо що роблять. А ще тут в мене було найцікавіша співбесіда за всю мою кар’єру — не стандартні питання з гуглу, а на подумати.
Чудовий колектив з яким приємно працювати й спілкуватись поза робочий час. Тобі завжди допоможуть, якщо попросиш. Нормальний офіс.
Треба бути готовим до змін у робочих процесах і вміти адаптуватись. Звичний для всіх нас скрам тут трохи адаптивний.
Я всім задоволена)
Могу сказать об этой компании только хорошее. Здесь действительно комфортно работать.
Собеседование
Очень вежливые и приятные в общении люди, абсолютно логичные вопросы на собеседовании, уютный офис, быстрая обратная связь.
Все условия которые было обговорены на собеседовании — соблюдены!
Коллектив
Нормальные рабочие взаимоотношения. Все ребята отзывчивые и никто и никогда не кормил завтраками.
Отличная компания.
Вже пішов другий рік моєї роботи в цій компанії. Після проходження технічної співбесіди відповіли через хвилин 10, а за годину вже вислали офер. Колектив та керівництво мені дуже подобаються, дружня не вимушена атмосфера на роботі. В компанії реально можна рости, розвиватись, знаю по свому досвіду, адже пішов на підвищення вже десь на 7-8му місяці роботи. Проекти цікаві, процеси побудовані гарно, сильні команди. То ж у мене лише позитивний досвід роботи на данному місці!
Маю негативний досвід спілкування з цією компанією. Рекрутмент-команда доволі неприємно налажала. Схильний довіряти негативним відгукам нижче. Обходіть цю компанію іншим боком вулиці.
Здравствуйте! Хотел бы оставить отклик про сотрудника данной компании
Yana Sivakova. Я оставлял отклик на позицию QA, на что в ответ получил предложение выполнить тестовое задание, конечно я с радостью согласился, мне дали дедлайн в 5 дней я справился раньше и отправил. Так же уточнил на счет фидбэка, мне сказали в течении недели. Прошла неделя, я уточнил есть ли фидбэк, на что мне Yana Sivakova написала: «Добрый день! Вакансия временно заморожена.» и на этом все. Даже слова извините не прозвучало. Я потратил свое время на выполнение задания, я подготовился, прочел дополнительно материал, что бы как можно качественнее выполнить задачу. На что хотел бы получить достойный ответ! Так что дорогие рекрутеры и HR, если вы и хотите отделаться от кандидата будьте добры хоть по красивому это написать. Надеюсь эффект бумеранга существует!
Здравствуйте! Работаю в компании с 2020 года и хочу поделиться своим впечатлением!
За 20 лет работы побывал во многих компаниях и имел разные специализации, но именно компания Атлас предоставила мне самую лучшую работу!
Здесь есть : дружный коллектив, постоянные перспективы роста , своевременная и достойная оплата труда и др..! Сам рабочий процесс выстроен настолько классно , что ты выстраиваешь определенный график под себя, одним словом тебе создают все условия для того, чтобы тебе было максимально комфортно , и желание работать в этой компании только усиливается!
Да, безусловно не бывает так что всех всё устраивает ,в основном это финансовые вопросы .Многие люди , присутствующие на собрании не показывают свое недовольство, делают вид что его всё хорошо, зп устраивает и так далее а потом втихую уходят и пишут негативные отзывы! Это из за того, что если мол я крутой специалист, то я могу сегодня здесь, завтра там, и так бегаю до бесконечности , потому что я крут и мне плевать на коллектив!
Атлас это прежде всего семья, и я рад что попал сюда, сейчас идёт война, пострадали все, но надо быть командным игроком, держаться вместе и все трудности тоже преодолевать вместе и победа будет за нами!
Мой первый рабочий день в компании был 21 февраля на позиции Project manager. Не успев толком разобраться что к чему — началась война. Я прекрасно понимала свое шаткое положение, что есть вероятность того, что оффер могут отозвать, что в стране максимально сложная ситуация экономическая ситуация, но я получила колоссальную поддержку, выплаты зп за те дни, что я успела проработать и отличную команду.
Несмотря на сложную для всех моральную обстановку, раскиданность команды на всей Украине и миру — я успешно закрыла свой триал и счастлива работать с людьми, которые готовы поддержать даже малознакомого человека в такой ситуации, как война.
Atlas — это интересные проекты, развитие и отличные люди, которые готовы помочь и подстраховать, если ты чего не знаешь. Здесь можно получить качественную обратную связь и заряд мотивации к работе.
Працюю на посаді junior software developer in test і мої враження від компанії дуже хороші. Сьогодні на мітингу почула фразу, яка справді характерна тут: «Чим більше людина вкладає в компанію, тим більше її треба цінувати». Однією з найважливіших причин, чому варто тут працювати — це дружній колектив, у якому завжди знайдеться людина готова підказати, допомогти і навчити. Другою, але не менш важливою причиною є власне продукт — цікавий, складний, який дасть неоціненний досвід усім, хто так чи інакше причетний до його створення, широкий спектр задач і можливість використовувати різноманітні технології. Також, варто відзначити, що компанія створює усі можливості для навчання і зацікавлена у розвитку працівників всередині компанії.
Вдячна компанії за те, що не зважаючи на складну ситуацію у нашій країні, оффери новим працівникам не були відкликані і за жорстку позицію щодо повного припинення співпраці з країною-агресором!
Работаю в компании около полугода на позиции Front End Team Lead.
Здесь тепло принимают новых сотрудников, помогают им войти в общий процесс, пройти on-boarding, оказывают нужную помощь, стараются сделать все чтобы человеку было комфортно находиться в компании и ищут компромиссы для решения проблем. Также компания не бросает тех сотрудников кто попадает в какую-нибудь беду, что очень важно. Приходя на работу можно сказать что чувствуешь себя как дома.
В целом, Atlas IAC заинтересован чтобы его сотрудники развивались профессионально. Хочется сказать спасибо этой компании и всему коллективу за сотрудничество!
Работаю в компании со дня ее открытия на позиции PM.
Такого хорошего отношения к сотрудникам в других компаниях не встречал. Если появляются любые просьбы, то руководство всегда пойдет на встречу. Компания заинтересована в развитии своих сотрудников, если появляется желание пройти какие-либо курсы, поддержит идею и поучаствует в финансировании. Так же присутствуют различные лекции внутри компании.
Обстановка дружная, отличный молодой коллектив, нет разделения между руководством и обычным сотрудником. Всегда можно подойти к любому руководителю и пообщаться на любую тему.
Основной пересмотр зарплаты раз в год, но при проявлении инициативы и качественного выполнения своей работы, могут быть намного чаще. Есть мед. страховка
Работаю в компании с июня 2021, т.е. почти год.
Взяли меня на позицию рекрутера. После успешного прохождения испытательного срока меня повысили в должности до Head of Recruitment. До этого я никогда не работала на руководящей позиции, поэтому для меня это было нечто большее, чем просто повышение.
В Атласе, кстати, очень поощряется инициатива и проактивность. Не только морально, но и финансово.
Я работала во многих компаниях, в разных сферах.
Но эта компания — единственная из всех, что я видела, которая так ценит личностные качества, видит перспективность и потенциал, дает возможность обучаться и становиться максимально квалифицированным специалистом.
На протяжении всего времени я получала и получаю всяческую поддержку от всех без исключения руководителей компании, лидеров команд, менеджеров. Не было ни одного раза, чтобы я дважды просила о помощи или стучалась, оставаясь без ответа. Тоже самое касается и финансов. Да, как и писали ранее здесь, в компании был период, когда менялись инвесторы и была задержка выплат, но это абсолютно обоснованно, ведь, к сожалению, юридическая процедура требует много времени. После окончания этого процесса всем сотрудникам была выплачена зарплата в полном размере.
К слову, налоги компания покрывает, зарплата полностью белая. Бухгалтерия сопровождает каждого сотрудника на высшем уровне и, как говорится, с душой, что есть далеко не в каждой компании.
Вместе с компанией я преодолела тот самый страшный день, который коснулся каждого украинца и, к сожалению, обернулся долгосрочной катастрофой для моего народа и моей страны.
Руководство приложило максимум усилий для сохранения Атласа.
Да, не все решения могут нравиться рядовому сотруднику. Но это нормально. И если возникают какие либо сложности, всегда есть выбор — развернуться и уйти, либо остаться и понять для себя, а стоит ли это делать. Ведь уволиться можно в любой момент.
Не только сотрудник дает кредиты доверия и понимания компании, но и компания сотруднику. А особенно, в критических условиях, таких как война.
Некоторые компании устроили сокращения, увольнения, несохранение зарплат. Атлас не попал в их число и я, как рекрутер, для кого каждый сотрудник — сокровище, не могу не отметить, что такой поступок со стороны руководства действительно заслуживает уважения.
К слову, на данный момент зарплату платят вовремя и в полном размере. Более того, компания развивается и продолжает покорять мировой рынок даже в текущих крайне тяжёлых условиях в стране.
Сотрудники, которые покинули компанию, (а таковых, к счастью, очень мало), прошли через меня, как через человека, который всецело отвечает за рекрутинг и частично покрывает вопросы HR.
Я понимаю каждого.
У каждого есть право выбора: принимать условия или нет, уходить или оставаться. Мы все люди и можем делать то, что считаем нужным.
Я посчитала нужным оставить этот отзыв, не смотря на то, что многие могут воспринять его не объективно, так как мое имя фигурирует везде, как контактное, в том числе и на DOU, и потому, что якобы я максимально заинтересованное лицо. Что же. Как воспринять, это личное дело каждого.
С моей стороны безграничная благодарность Атласу и каждому, с кем я работаю в нём.
Хочу залишити свій відгук про компанію, офер від якої я отримала у лютому 2022 року. Зп запропонували більше ніж я просила на співбесіді, це було дуже приємно для мене, адже я джуніор QA без досвіду роботи. Вимога була така, що робота в офісі 3 місяці на випробувальний термін. 23 лютого я прийшла на свій перший робочий день, в дуже гарний, комфортний офіс в центрі Києва. Познайомилася з командою, до якої мене примкнули, отримала новий ноутбук, монітор та інші девайси. І вночі війна... Всі плани рухнули, віддалена робота та ніякої, необхідної для мене, живої комунікації...
Хочу сказати, що в умовах такого форс-мажору, було проявлено такий обсяг уваги до співробітників та розуміння, не тільки до графіку роботи але й взагалі до можливості працювати. Дуже хвилювалась, що будуть скорочувати штат і в першу чергу новічків, таких як я. Переїзд, складні умови роботи, взагалі в’їхати в новий матеріал то було випробування...
Але мені дуже повезло з колективом, з керівництвом, з підтримкою. Навіть аванс кинули, хоча в лютому працювала ну пару днів.
Трималася за роботу та крутих спеціалістів, які допомагали розбиратися. Звичайно розуміла, що у всіх фінансові проблеми, але зп отримала вчасно. Казали, що скорочують до 30%, але виплатили мабуть відсотків 70. Інвестори провели кілька зустрічей онлайн, обговорили зі всіма відкрито та відверто загрози для роботи компанії. Класно, що проекти працювали як годинник, завдяки злагодженій роботі всієї команди Atlas, так що клієнти по світу не відчули якіхось проблем у компанії.
Вчора в мене закінчився випробувальний термін і я продовжую працювати в компанії!
Дякую колективу Atlas та інвесторам, які підтримали нас в найгірші часи для України. Дякую, що одразу ж відреагували та закрили роботу з російськими партнерами та спеціалістами, незважаючи на всі наслідки від цього. Особлива подяка хлопцям, які пішли у лави ЗСУ та тероборони, а інших за гігантську фінансову допомогу у придбанні військового обладнання, автомобілів, битових речей, оснащення та ін. Це варто того, щоб розвиватися далі і показати всім високий рівень українських IT-спеціалістів.
Працюємо далі. Все буде Україна!
Пропрацював в компанії майже 2 роки на позиції Team lead.
Недоотримав 5к$ компенсацій за 2 місяці праці у порівнні з аналогічним періодом довоєнного часу в Україні. Недоотримали й всі інші співробіники.
На дзвінках-конференціях «про світле майбунє Atlas» повідомили шо недоотримані кошти будуть повертати, коли компанія вийде в самоокупність.
Проте, CTO та СЕО в особистій розмові, а потім й офіційним листом повідомили, що компанія не компенсує ці зарплати співробітникам, які покидають компанію.
Загалом я роблю висновок, що в компанії кошти є, але не для колишніх співробітників. Бо в цей же час:
— компанія відкриває нові вакансії, в тому числі й лідові;
— офіційним листом оголошує про підвищення зарплат в травні (звичайно, що простіше закрити рот через підвищення в +200$, ніж виплатити відпрацьовану зп);
— підвищує рейти на заміну існуючим позиціям (на Djinni рекрутерка Atlas відповіла на мою анонімну анкету з рейтом на +2к$ більше ніж я отримував в компанії).
Загалом, мені прикро, що компанія прикривається війною і не виплачує відпрацьовані компенсації своїм колегам. Керівництво Atlas прийняло своїх співробітників за інвесторів і ставить умови виплат, накшталт самоокупність компанії. Хоч звідки мені знати шо ця самоокупність взагалі планується? Самоокупність, взагалі, за межами моєї відповідальності. Я звичайний найманець і хочу отримувати своє відпрацьоване.
Також прикро, що на зекономлені кошти на зарплатах, у когось може з’явиться чергова нерухомість за кордоном. А могло би бути навпаки — для виплат найманим співробітникам, могли б продатись особисті активи найбільш зацікавлених осіб компанії.
Максиме, доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук.
Стосовно виплат. Від самого початку компанія прозоро надала інформацію щодо виплати 30% від підсумку місяця, а залишок — при виході на самоокупність. Це було у березні.
Згодом, компанія вийшла на виплату у 70%, про що також було повідомлено. Це було у квітні. Кожен співробітник мав змогу прийняти, або не прийняти ці умови. Ви обрали перший варіант.
В кінці квітня було офіційно повідомлено, що компанія виходить на виплати у 100%, що і відбулося.
Якщо казати про залишок у 70% і 30% — кожен співробітник отримає його, незалежно від того, звільнився він чи ні. Компанія це гарантує, про що також було повідомлено додатково і офіційно.
Стосовно вакансій. Так, дійсно компанія відкрила нові вакансії. Але тільки тоді, коли з‘явилася необхідність у підкріпленні команд у зв‘язку із зростанням проектів. Це не відбулося за вашою спиною. Пошук Ліда у команду Front викликана зростом команди, більш того, поточний на момент відкриття позиції Лід був підвищений на вищу посаду.
Пошук Ліда у команду Java з‘явилася напередодні вашого звільнення по зрозумілій причині.
Позиція DevOps відкрилася декілька тижнів тому. Кожен програміст знає, яка роль даного спеціаліста і чому він потрібен.
Так само і front розробники.
Стосовно рейту.
Ринок диктує свої умови і ми маємо підлаштовуватися.
Компанія завжди була відкрита до співробітників та діалогу не лише стосовно особистих чи технічних моментів, але й до фінансових побажань. Ми ніколи не знецінювали роботу наших співробітників і були готові зберегти кожного. Але, нажаль, найчастіше людина висловлює побажання звільнитися вже коли рішення ним остаточно прийнято, але не тоді, коли вона ще готова до компромісу. Така людська природа.
Стосовно самоокупності.
Вона планується і кожен з нас робить все можливе, щоб це трапилося якомога швидше.
Стосовно нерухомості. Нажаль, поки ще ніхто її не придбав, бо всі в однакових умовах — умовах війни, в яких збереження себе та людських цінностей є важливішим за все інше.
Дякуємо вам за те, що були частиною нашої команди такий довгий проміжок часу.
Бажаємо миру та успіхів!
TLDR: если не хотите финансовых проблем, то берегите время и обходите эту компанию стороной.
Работал в компании больше двух лет в команде Front-end. Застал рост компании от пары десятков человек до больше сотни, смену офиса и инвесторов.
Плюсы: дружная команда фронтов и интересный продукт, настолки по четвергам.
Минусы:
— Финансовые проблемы: задержки ЗП на протяжении двух лет (от пары дней до почти
месяца), выплата ЗП наличкой (1 раз), выплата ЗП частично или полностью гривной и в
конечном итоге невыплата ЗП (об этом ниже).
— Старый офис. Очень некомфортно работать зимой из-за холода.
— Проблемы с техникой (просил монитор больше года).
— Слабый соцпакет и культура компании.
— В целом сложилось впечатление, что компания пытается сэкономить деньги максимально и
везде. Это стартап, я прекрасно понимаю, но иногда эта экономия переходила зону комфорта.
Переезд в другой офис в связи с расширением? Да, но с неплохого в совковый, с общими
туалетами с перегородками.
Техника? Выдаем, но это 22’’ мониторы за 2к и ноуты за 20к.
Английский? Есть, но не с нейтивом и часть оплачиваешь сам.
Таких примеров ещё много, но суть ясна.
Дальше опишу два случая, которые оставили большой осадок и заставили уйти из компании. Стоит заметить, что оба они произошли в военное время. В контрактах всегда прописан пункт «форс-мажор», это я понимаю. Но только во многих вещах компания не идёт навстречу, а просто ставит перед фактом.
Эту информацию, можно воспринимать «со звёздочкой», то есть в мирное время такого могло и не произойти. Но с другой стороны эти случаи отлично показывают отношение менеджмента к сотрудникам и то, что любые их обещания и заявления тоже должны восприниматься, увы, «со звёздочкой».
Первый случай: знакомого взяли на работу в компанию примерно за месяц до войны. Он принял оффер, согласовали дату выхода. Началась война, после нескольких переписок получил подтверждение о новой дате выхода. Но после, внезапно, получил письмо, где с большими сожалениями и пожеланием удачи компания сказала, что он им больше не нужен. Только после начала дискуссии со стороны менеджмента команды Front-end, его на следующий день без оповещений добавили в чат компании и всё продолжилось как ни в чём не бывало.
Второй: невыплата ЗП сотрудникам. Началась война, ЗП за февраль оплачивали не сразу и по частям. В компании объявили, что с марта будут платить только 30% ЗП, остальное — после выхода в прибыль (стартап не был прибыльным, выход на прибыль — нескоро).
В марте я решил уйти. Компания отказалась компенсировать отпуск, отказалась предоставлять любые документы о своём долге, отказались отправлять инвойсы, про долг за март мне до этого прямым текстом сказали «на эти деньги я бы не рассчитывал».
В конце апреля в чате компании написали «те, кто покинул и кто покинет компанию — не получат долга» (всё скинули на решение инвесторов). То есть если сотрудник уйдёт с компании до выхода в прибыль, ему деньги тоже не вернут. Денег вроде и нет, но на момент написания этого отзыва в компании открыты 6 позиций :)
P.S. в тот же день написали в чате, что СЕО будет возвращать деньги из личного кармана. Но тоже только после выхода в прибыль ;)
Желаю компании Атлас процветания, скорейшего выхода в прибыль, выполнения обещаний и адекватного отношения к сотрудникам.
Роман, здравствуйте!
Спасибо большое за Ваш отзыв.
Действительно, с началом войны в Atlas, как и во многих украинских компаниях, возник вопрос инвестиций — в ситуации, когда множество других бизнесов остановились, либо возникли сокращения в компаниях, мы поставили целью сохранение коллектива: вместо каких-либо сокращений, мы обратились к команде с решением о переходе на 30% в первый месяц ВОЙНЫ и 70% второй месяц ВОЙНЫ с обязательством оплатить остаток средств при выходе компании на самоокупаемость. Считаем внутренней ценностью то, что в непростое время получилось сохранить коллектив и дух команды. Обязательств своих мы придерживаемся и указанные средства будут выплачены в полном объеме.
Более того, компания вновь перешла к 100% оплаты сотрудникам и мы искренне благодарны всем, кто поддержал и отнесся с пониманием в это непростое для всей страны время.
Касательно указанных случаев, в первом — во время абсолютно неожиданного начала войны в целом у всех компаний (а не только у нас) возникали вопросы коммуникации между командами и между сотрудниками, это скорее форс-мажор, который справедлив на то время для большинства компаний Украины. Что касается второго случая — опять же вопрос коммуникации внутри компании. Как и ранее подтвердили, все сотрудники Atlas получат 100% оплату за каждый день работы, в том числе и те, кто покинул компанию по собственному желанию в непростое время.
На данный момент ситуация в компании стабильная, работаем и развиваемся и искренне благодарны Вам как и каждому в команде Atlas за вклад в рост и развитие продукта, которым искренне гордимся.
Працювала в компанії. І, певно, не писала б цей відгук, хоча вражень багато, якби чесно закрили всі фінансові питання. Компанія, яка не виконує свої зобов’язання перед співробітниками. Затримка заробітної плати — норма. Постійні виправдовування про зміну інвесторів та очікування які йдуть на неділі а то і місяці. Якщо ви звільнитесь то виплата взагалі буде під питанням. Треба буде добряче постаратись: постійно писати, дзвонити та їздити до офісу за грішми. Якщо ви з іншого міста — співчуваю. Уважно слідкуйте за своїм ФОПом бо компанія, яка зобов’язується при оформленні покривати податки може просто вирішити, як в моєму випадку, покрити податки як заманеться і залишити бор більше 30 к. Ще в компанії є цікавий кейс відкривати вакансії на заміну «за спиною» у тих, кого прийняли рішення звільняти навіть не повідомивши їх попередньо. Працюючи рекрутером ресурс для роботи закуплюєш за свої кошти. Потім ходиш, випрошуєш свої ж гроші повернути, до речі не на картку, як відбувалась оплата — а готівкою. Не подобається — йди сама закидуй на картку. І це лише верхівка айсберга. До речі бачу що компанія вже позиціонує себе як Європейська, цікаво)
Атлас, будьте чесними хоча б в своїх фінансових зобов’язаннях бо хороше ім’я воно безцінне!
Анна, доброго дня!
Так, дійсно, влітку минулого року в компанії змінювався інвестор. Ця процедура займає час: юридичні, документальні та інші процеси. Саме в той період були затримки заробітної плати, після закінчення процедур зміни інвестора працівникам була виплачена заробітна плата у повному розмірі.
Наша компанія забезпечує повністю «білу» заробітну плату, що означає покриття податків.
Стосовно відкриття вакансії: позиція рекрутера була відкритою як до вашого приходу в компанію, так і після, адже будь-яка компанія потребує декількох рекрутерів. Тобто, компанія не шукала за спиною заміну, вона була у пошуку певний проміжок часу.
Покриття оплати ресурсів по пошуку роботи відбувається систематично. Компанія забезпечує повну оплату необхідних інструментів для повноцінної роботи рекрутера.
Питання щодо вашого ФОП — компанія забезпечила вам допомогу у його веденні, адже ви мали певні нюанси, про які ви і самі знаєте. Компанія виконувала свої зобов‘язання навіть у надлишку. Тож, будь-ласка, згадайте про це.
Коли людина звільняється компанія повністю оплачує їй зарплату у повному розмірі. У вашому випадку вам довелося приїжджати до офісу для того, щоб підписати документи.
Дякуємо за ваш відгук та бажаємо усього найкращого!
Дело не в шапке вакансии, а в том, что при пассивном поиске подход «вот вам пачка вакансий — выберите» — не работает, на мой взгляд (такой подход продвигает именно люкс). И фидбек, что что-то не так — не является отказом, так что в субъективизме не вам меня обвинять. За 5 минут до этого я открыл данные девушке с другой компании. А с вами вышло вот так. Считаете, что все замечательно — ваша компания, ваше дело. И вам удачи в поисках (что является знаком уважения к вам, не смотря на то, что наш разговор не сложился).
Atlas IAC, обратите внимание на непрофессионального рекрутера в ваши рядах — Aleksandra Ulianets.
Подробности.
Решил я вчера отведань нового пассивного описка на Джинне.
Александра откликнулась сегодня с предложением типа «миддл/сеньер java».
Далее у нас произошет такой диалог
# -----------------
Я:
Добрый день.
Вакансия звучит как «Middle/Senior». Хотелось бы сразу уточнить этот момент — если вам длостаточно мидла, боюсь, что меня вам будет много и дорого :)
Александра:
Подскажите, какую вилку Вы рассматриваете? Мы ищем как мидлов так и синьоров.
Я:
Позвольте ответить вопросом на ворпос — у меня как-то отображается, что я нахожусь в пассивном поиске?
Александра:
Да)
Я:
Тогда мне непонятен ваш подход, простите.
Человек в пассивном поиске не хочет тратить кучу времени на администрирование и проработку предложений. Всех. Я ожидаю что-то типа «Техлид, $XXXXк, микросервисы, AWS, spring boot, etc». Такое предложение сразу говорит за себя и понятно — стоит его рассматривать или нет.
Подход в стиле Люксофта — вот пачка вакансий, выберите — при пассивном поиске не работет. Я не хочу выяснять, что там у вас есть и стоит ли оно внимания. И так с каждым продлежением — это может занять весь день. У меня сейчас на это времени нет.
Александра:
Мы можем предложить такую заработную плату, мы не Люксофт, у нас штат гораздо меньше, подход к каждому кандидату индивидуальный, но судя по тому как развивается наш диалог, предложить Вам нашу вакансию не можем, удачи в поиске.
# -----------------
Я указал девушке, что она неверно пользуется своим профессиональным инструментом. На что она единолично решила, что кандидат с 13летним опытом вам не нужден.
Подскажите, такой подход к кандидатам — официальная позиция компании? Чтобы знать на будущее, кого обходить стороной.
Борис, здравствуйте!
Нам очень жаль, что общение с нами оставило у вас негативное впечатление.
Инструмент поиска кандидатов, такой как Djinni, предполагает предложение о работе кандидатам, которые состоят в пассивном поиске, в том числе.
На данный момент у нас открыты две вакансии: Middle Java Developer и Senior Java Developer.
Учитывая тонкую грань совокупности опыта, требований и пожеланий кандидатов, мы объединили описание двух вакансий.
Предложение о работе вам было предоставлено корректно и максимально информативно.
На ваш вопрос касательно денежной компенсации мы дали вам ответ также корректно — что рассматриваем ваше пожелание и цифру, которую вы хотите, мы готовы предлагать.
Вы сделали замечание, которое базируется на вашем собственном субъективном понимании того, как должна выглядеть «шапка» вакансии.
Это понимание отличается от нашего, соответственно, с вашей стороны мы увидели весьма бестактное сравнение с другой IT-компанией, что было некорректно как по отношению к нашей компании, так и по отношению к компании, название которой вы упомянули.
Более того, ваш ответ уже сам по себе являлся отказом на наше предложение, это прозрачно отображается в вашем же ответе.
В связи с этим некорректным ответом, а также весьма не этичным подходом общения с теоретически потенциальным работодателем и его представителем, мы были вынуждены закончить диалог.
Это было сделано корректно, более того, мы пожелали вам удачи в поиске работы, что является знаком уважения к вам, не смотря на то, что наш разговор не сложился.
В нашей компании работают специалисты высокого уровня, профессионализм которых закреплён сотнями отзывов кандидатов, коллег, а также внешних именитых независимых представителей.
Теперь отвечаем на ваш вопрос.
Официальная позиция компании — обращать внимание не только на опыт работы и наличие у кандидата hard skills, но и soft skills, в том числе.
Спасибо за уделённое время и за ваш отзыв.
Работаю в Atlas IAC год на позиции QA. Спустя время, проведенное в компании, могу с уверенностью сказать, что Atlas IAC оставляет самые положительные впечатления. Интересный проект, современные технологии, отличный микроклимат внутри команды, открытость руководства, дружественная атмосфера , возможности для самореализации — все это дает понимание того, что с выбором места трудовой деятельности действительно повезло! Также немаловажно отметить, что в компании заботятся о развитии сотрудников, проводя внутренние курсы по различным технологиям, есть уроки английского языка, за что отдельно огромный плюс. Из остальных преимуществ: страховка, удобное расположение офиса, каждую неделю футбол, настольные игры, есть спорт зал в офисе . Для себя минусов не обнаружил. Резюмируя вышесказанное, могу с уверенностью поставить 5 из 5!
Проработал в компании почти год, мне очень понравилось — интересные задачи, современные технологии, отличные ребята, дружественная атмосфера и спокойные релизы. В двух словах — все, что важно, было в пределах нормы и большую часть времени работать было действительно приятно.
Працював в компанії 1.5 роки на позиції Backend SE. При влаштуванні підкупило те що проект тільки стартував і була можливість отримати досвід розробки мікросервісної системи з нуля. З цим компанія не підвела, отримав хороший досвід роботи з актуальними технологіями і підходами розробки. Також круто що всі рішення приймаються всередині компанії і є можливість впливати на архітектуру без зайвої бюрократії.
Работаю в компании уже 8 месяцев на позиции QA.
Собеседование проходило в три этапа: по телефону, выполнение ТЗ и последний этап-собеседование непосредственно с Teamlead и CTO .
Из плюсов работы в компании можно выделить: дружная, молодая команда с хорошим багажом знаний, открытость и доступность менеджмента на всех уровнях, сложный и в то же время интересный проект, что дает возможность улучшить свои навыки, наличие перспектив для карьерного роста, множество опций для самореализации, лояльное отношение к новичкам, удобное расположение офиса.
Есть и некоторые минусы, но они незначительны.
В целом, впечатление от работы в Atlas IAC положительное.
Проработал в Atlas IAC примерно пол года на позиции python dev. Сменил работу по той причине что подвернулся более интересный проект. В Atlas IAC проект на python на сколько мне известно был только один и соответственно альтернатив не было. Остальные проекты пишутся в основном на Java. Крч для Себя сделал вывод что для Java разработчиков тут реально круто в плане развития hard skills.
Из остальных плюшек все есть:
— страховка, отпуска и т.д.
— довольно приятная атмосфера в коллективе
— лояльное отношение.
Пропрацювала в Atlas IAC близько року. Взагалі одна з кращих компаній, в якій довелося працювати. Дуже приємна команда, постійні перегляди зп, актуальні технології та висока якість продукту загалом. Дуже вдячна за такий досвід компанії та окремо ліду Тарасу.
Мой опыт (java developer) :
собеседование — в основном вопросы которые задавали были связаны с задачами , которые заранее подговили и распечатали для удобства. Если где начинал запинаться, задавали наводящий вопрос и тут же находил нужный путь в задаче. Точно помню что после собеседования я вышел в хорошем настроении, хотя думал что офера тут не будет (были моменты где я ошибался) — просто было приятно поговорить с приятными и умными людьми.
Фидбек был (тут точно не помню) или в тот же или на следующий день.
Перед устройством возникли некоторые вопросы с документами — бухгалтер и юрист данной компании, везде где было необходимо помогли всё сделать.
Работа :
офис, с возможностью удаленной работы при необходимости.
Офис : кухня, столовая, небольшой спортзал,залы для митингов и др.
Для работы выдается всё что нужно — ноут, монитор и т.п.
коллектив — очень дружественный, отзывчивый и приятный.
Всем привет, работаю в компании чуть больше года. Так как компания не большая, хочеться рассказть о ней свое мнение.
Что нравиться: команда — тут все просто очень хорошо(выслушают, подискутируют, если правильно то внедряд). Проект — динамичный, местами даже сложный, но очень интересный. Технологии — вообще нет проблем. Используй все что надо, только обоснуй необходимость.
Что можно исправить: так как компания молодая — есть проблемы роста, не все процессы налажены, но это не хаос — просто становление и рост, и не утопаем в рутине — процесс решения не зависает в паутине писем и обращений.
Да и как бонусы: всякие настольные игры и футбол(не настольный, что приятно)
В общем моя оцента 4.8 из 5) Есть куда улучшаться, но в целом, хорошо.
Всем привет!
Вот уже 9 месяцев я работаю в этой компании на позиции QA и у меня как раз в срок родился отзыв)))
Искал первую работу в сфере IT и собеседовался на позицию Trainee.
1. Со мной связалась HR Айгуль и очень дружелюбно описала суть вакансии, задала уточняюшие вопросы и назначила дату и время онлайн-собеседования со специалистами направления QA (тогда как раз начался строгий карантин).
2. В отличие от множества других собеседований, которые я проходил — здесь вопросы были адаптированы под квалификацию соискателя (в моём случае только после курсов). То есть меня не спрашивали то, что должен знать Senior с опытом 5 лет, как это бывало в других компаниях.
3. В целом всё прошло вполне позитивно и адекватно.
4. К моему величайшему удивлению и радости ответ дали к вечеру в тот же день. Я был принят)
После окончания карантина и выхода в офис я был принят дружественным коллективом и получил хороший карьерный рост пропорционально качеству моей работы) Заслуги и инициативы здесь не остаются незамеченными))
Отношение руководства радует даже тогда, когда кажется, что тебя сейчас должны уволить за косяк))
Спокойно объяснили где допущена ошибка, подсказали как делать правильно и дальше в бой)
О компании в целом:
Летом корпоратив с шашлыками и всем необходимым на природе)
Каждую неделю все, кто хочет — остаётся после работы в офисе для различных настольных игр.
Каждую неделю все желающие играют в футбол (кто выжил на прошлой игре)))
А самое главное — текущий проект компании довольно сложный и интересный.
В общем моя оценка компании 5 из 5. Рекомендую))
Примерно год назад проходил интервью в данную компанию. Предварительно решил проверить информацию о ней используя открытые источники, а также узнал отзывы людей, которые знакомы с данным направлениям деятельности, по причине того что обычно стартапы нестабильны. Исходя из полученной информации не было обнаружено каких либо странностей и проект показался интересным. После чего решил пройти интервью, где HR и CTO компании проявили себя профессионально и уважительно по отношению ко мне. Следующим этапом было общение с СОО компании, который оказался профессионалом своего дела, четко и конкретно ответил на все мои вопросы.
В целом могу сказать, что понравился и офис, и отношение руководства компании к своим сотрудникам, честность и непредвзятость к оценке работы персонала, а также коллектив, которым очень доволен. Это одно из лучших мест, где мне приходилось трудиться.
Проходила собеседование на позицию UI/UX дизайнера. Собеседование прошло легко и весело. Сразу было понятно, что мы с ребятами сработаемся.
Так и оказалось. Работаю уже
Уверенна, что мы сможем построить проект, который будет сильнейшим из сильнейших на рынке.
После собеседования сложилось впечатление, что вопросы задавали не технические специалисты, а просто с распечатки типичные вопросы на которые я ответил. Требуют знание множества паттернов, хотя сами не знают что использовать. Также для экономии бюджета нанимают интернов которых нужно онбоардить. Фидбек развернутый дать не смогли -«недостаточно знаний».
Евгений, добрый день! Как человек, который непосредственно присутствовал на собеседовании, хочу прокомментировать Ваше сообщение. Наши технические специалисты, задают вопросы по тем вещам, которые важны для нашего проекта. Мы всегда честны и открыты в диалоге. По данной позиции мы озвучили Вам ожидания к Синьор Автомейшну, и как у Синьора уточняли Ваше видение на те или иные моменты. По поводу фидбэка: после того, когда Вы запросили у меня более детальный фидбэк, я Вам его предоставила в тот же день. На что Вы же мне ответили : «..понимаю, понимаю..» В любом случае, мы еще раз благодарим Вас за уделенное время. Сожалеем, что наши взгляды и подходы к работе не сошлись. Хорошего дня.
Интересное собеседование, приятное общение с умными людьми и профессионалами своего дела.
Никто никого не валил, все вопросы по сути.
Дичайше неадекватное интервью. Собеседуюший тупо валил вопросами, ожидая ответов, которые совпадают с теми, что у него в голове. Под конец начал срываться на крик , параллельно коверкая и перевирая слова.
Уважаемый Тарас, благодарим Вас за уделенное время, сожалеем, что собеседование в нашей компании, вызвало у вас подобные впечатления и эмоции. В нашей компании никто не может себе позволить перейти на крик. И это собеседование не было исключением.
Но так или иначе, примите наши извинения за потраченное Вами время
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
40 відгуків
RSS