4 вересня 23:58
Хочу поділитися досвідом взаємодії з компанією, щоб потенційні кандидати мали змогу оцінити ситуацію та підготуватися.
Отже, якщо ви очікуєте конструктивного фідбеку на своє тестове завдання — будьте готові, що його можна і не дочекатися. Коли за тиждень після виконання тестового я не отримав жодної звістки, а я двічі запитував про це у рекрутерки, що вела зі мною комунікацію, вирішив уточнити у HRD. Адже, як відомо, кожен може помилитися, а рівень рекрутерки, з якою я спілкувався, був дещо... недосвідчений.
Тестове завдання було об’ємним, і виконання зайняло у мене близько двох робочих днів. Тому відсутність фідбеку особливо прикра.
Через кілька днів після спілкування з HRD мені надходить повідомлення від рекрутерки із запрошенням на офлайн-зустріч. Я погодився і підтвердив свою присутність. У день зустрічі, вже піднімаючись на ескалаторі метро, за 20 хвилин до зустрічі отримую повідомлення з пропозицією її перенести. Без жодних вибачень. Це був останній «червоний прапорець» (я не став тут описувати їх усі), і я вважаю це неповагою до кандидата, тому повідомив, що компанія мені більше не цікава як роботодавець.
Сподіваюся, цей фідбек буде корисним і для компанії, і для тих, хто планує подаватися на вакансії. Пам’ятайте, що ваша комунікація — це ваш імідж.
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.