ASVIO Bank

200...800 спеціалістів
Київ

1 відгук

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Хочу поділитися досвідом взаємодії з компанією, щоб потенційні кандидати мали змогу оцінити ситуацію та підготуватися.

Отже, якщо ви очікуєте конструктивного фідбеку на своє тестове завдання — будьте готові, що його можна і не дочекатися. Коли за тиждень після виконання тестового я не отримав жодної звістки, а я двічі запитував про це у рекрутерки, що вела зі мною комунікацію, вирішив уточнити у HRD. Адже, як відомо, кожен може помилитися, а рівень рекрутерки, з якою я спілкувався, був дещо... недосвідчений.

Тестове завдання було об’ємним, і виконання зайняло у мене близько двох робочих днів. Тому відсутність фідбеку особливо прикра.

Через кілька днів після спілкування з HRD мені надходить повідомлення від рекрутерки із запрошенням на офлайн-зустріч. Я погодився і підтвердив свою присутність. У день зустрічі, вже піднімаючись на ескалаторі метро, за 20 хвилин до зустрічі отримую повідомлення з пропозицією її перенести. Без жодних вибачень. Це був останній «червоний прапорець» (я не став тут описувати їх усі), і я вважаю це неповагою до кандидата, тому повідомив, що компанія мені більше не цікава як роботодавець.

Сподіваюся, цей фідбек буде корисним і для компанії, і для тих, хто планує подаватися на вакансії. Пам’ятайте, що ваша комунікація — це ваш імідж.

Підтримали: Nina Avram

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.