17 серпня 2022 21:29
Усім, хто читає — привіт 👋
Перечитав попередні коментарі й захотілось добавити «декілька» слів від себе про компанію Artificial Core.
Співпрацюю з AC два роки і з впевненістю і максимальною долею правдивості можу сказати, що ця співпраця приносить мені задоволення, радий бути частинкою Акор скваду)
Працюю у компанії на позиції VFX Artist, камон, що може бути більш крутішим за візуальні ефекти, працюй -> кайфуй)
Ще раз хочу подякувати колективу, який на момент нашої першої, живої зустрічі мене тепло зустрів, ми приємно й легко поспілкувались, як і з HR-ами на більш «глобальні» теми, які не були підв’язані до робочих специфікацій, так і з лідом VFX відділу (Льоха, здорова 👋) і Женьою — тут вже «глобальні» теми розбавились більш технічними, це й не дивно)
Після нашої, живої бесіди, коли я вже вийшов з офісного приміщення — у мене залишились виключно позитивні емоції, якщо коротко — я отримав якийсь, певний кайф від спілкування)
І ці, позитивні емоції мене переслідували увесь мій шлях додому — дорога не була короткою,якщо що)
Проходить певний час і я отримую пропозицію стати частинкою команди Artificial Core,і я, звісно, довго не роздумуючи — погоджуюсь)
Колектив мегаприємних, добрих, щасливих цілеспрямованих, завжди готових розвиватись й ділитись своїми знаннями з колегами по роботі, людей, які не тільки сумлінно стараються, максимально віддають себе робочому процесу, відкриваючи свої сильні сторони а й вміють весело й драйвово проводити час, чого тільки вартують корпоративи у компанії — це завжди щось таке, що залишає по собі виключно приємний післясмак й приємну втому)
Звісно, бувають «ямки» на шляху розробки але їх вчасно стараються «залатати».
З колегами по роботі просто спілкуватися, усі на правильному «вайбі»)
Величезне дякую колегам по відділу за те, що завжди діляться зі мною своїми знаннями й певними навичками, за те, що «підтягнули» мої вміння в сторону створення ефектів для ігор — це для мене дуже цінно (виглядає, як щось прощальне але ні, я з Вами, мене так легко не позбутись)
Corepunk — це дитина компанії, MMORPG — проект не простий у розробці але як то кажуть, будь якого звіра можливо приборкати, головне знайти правильний підхід 😉
Проект досить цікавий, масштабний із просто «космічним» візуальним стилем 😍
Комфортний офіс з хорошими умовами праці.
Немало було написано про трекінг часу: як на мене — зручна штука яка дає змогу підлаштувати собі графік так, щоб у тебе ще було вдосталь вільного часу (раніше прийшов — раніше звільнився і займайся особистими справами або, спершу вирішив особисті справи а вже потім до роботи, тут все просто).
Коротенький підсумок: мені приємно співпрацювати у даному колективі, працюй, розвивайся, лови правильний «вайб», почувай себе наче вдома в колі хороших людей 😄
Усіх обійняв й припідняв 🤜🤛🫂
Все буде 🇺🇦💙💛
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.