10 серпня 19:18

Maksym Osadchyi, Unity integrator в Artificial Core

Працюю на даний момент в компанії майже 3 роки. Моя перша робота у галузі game dev.
Посада : Unity asset integrator. Я дуже прагнув потрапити в дану компанію і радий , що пройшов співбесіди та був прийнятий в лави такої розробки. Команда з розумінням поставилася , що я мав мало досвіду, дала час та умови для навчання, адже колектив дуже відкритий та щирий в допомозі, адаптації, взаємопорозумінні. З часом моєї роботи, я розвивав технічні навички у галузі Unity, Maya, Photoshop, xNormal, SVN,git, загальному розумінні розробки гри (ще й такого формату як MMORPG). І це завдяки відкритості колективу, кожен ділиться знаннями , допомагає зрозуміти певні речі. Поле для розвитку безмежне , потрібно лише бажання.
Проект Corepunk вражає своїм машбом, цілями, механікою, візуальним стилем, тому працювати над ним є дуже цікаво, адже під час розробки даної гри — ти бачиш одразу багато чого , що , звісно, впливає на твій особистий розвиток, зацікавленість, перспективи.
Із бенефітів : англ мова, чудові обіди, снеки різних видів, якісна кава, хороші робочі машини, оснащені робочі місця, комфортий стильний офіс, корпоративи в цікавих місцях + офісні міні корпоративи , мерч із стилістикою та знаками гри, дрібні подарунки , подарунки на Новий Рік і тд.
Тому маючи це все в комплексі ти дійсно ціниш , що ти опинився саме тут.
Є трекер , але він дає гнучкість, можливо вранці треба вирішили якісь держ чи юридичні\лікарняні питання , ти можеш з легкістю піти і зробити справи, і вже потім дійти роботи, затримавшись доприкладу пізніше ввечері, або вийшовши на вихідні на пару годин , таким чином зрівнявши місячний баланс.
За весь час роботи не було складних чи незрозумілих моментів в порозумінні.
у AC працюють щирі, вікдриті, кваліфіковані люди і я маю радість працювати пліч-о-пліч з ними.


LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.