6 липня 2022 19:07
Всім привіт!У кожного склався свій досвід взаємодії з АС, я поділюсь своїм). Працюю в компанії проектним менеджером трошки більше 4х років. Я маю чималий досвід роботи у різних компаніях проте саме софтвеарна у мене перша. Колись я теж читав усі відгуки перед тим ніж надіслати своє резюме до AC і теж проходив 4х рівневу співбесіду з специфічними на той момент, тепер вже цілком зрозумілими питаннями. Процес проходження співбесіди — типовий -як у всіх ІТ компаніях, принаймні коли шукав роботу у інших компаніях з тих якими цікавився був такий же. Наразі я можу сказати що це одна з найкращих компаній в якій мені доводилось працювати і я ні краплі не шкодую що прийняв офер саме від АС. В колективі працюють люди з схожим майнд сетом, мотивовані, відповідальні і з чітким розумінням своєї участі у процесі розробки. Мені особисто приємно і легко комунікувати з кожним членом команди. Сам проект цікавий і його анонс був високооцінений західним ігровим ком"юніті що не може не надихати на роботу. Це поправу унікальна можливість стати членом команди проекту рівня ААА на теренах нашої країни. Команда розробки складається з кваліфікованих спеціалістів в тісній взаємодії з розробниками Unity це дає хорошу можливість пушити свої скіли ще сильніше — тут уже залежить від мотивації конкретної людини. Я помітив чимало вайну по відношенню до тайм трекера — чесно сказати — для мене це не було якимось стресовим моментом у роботі, навпаки — спрацювало як додактовий інструмент для більш ефективного управління часом. Якщо ви націлені на роботу і вам цікаво — малоімовірно що тайм трекер буде створювати вам дискомфорт, навпаки з ним простіше планувати вільний час. Зараз команда розподілена, проте київський офіс дуже комфортний — просторі спейси прикольно зоновані що зручно і для на подумати і на провести час з колегами.
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.