21 липня 2024 12:29

Ruslan Hrinov

Мій досвід комунікації з цією компанією:

1. 10.06.2024 я відгукнувся на вакансію Front End Developer. Вакансія включає як сам фронт, так і навички підключення і налаштування CMS, деплою, налаштування доменів.

2. 25.06.2024, тобто через 2 тижні, зі мною звʼязалась рекрутер Olesya та запропонувала зробити кол-знайомство.
3. 27.06.2024 я пройшов 30-хвилинний міт з перевіркою вміння спілкуватись англійською. Мені запропоновано пройти тестове завдання.
Тестове завдання включало розробку веб-сайту-галереї, яка є клоном цього сайту: unsplash.com. Сайт мав бути адаптивним (1440, 1024, 768, 375) та респонсивним, передбачав можливість різних варіацій відображення списку зображень, включав підключення API, можливість відкриття окремих сторінок з деталізованою інформацією про кожне зображення.
Тестове завдання у якості «бонусу» передбачало також створення і налаштування реєстрації, тобто повноцінної конфігурації бека, для чого виникала потреба підняти базу даних, де б зберігалися усі юзери та токени. Сайт обовʼязково мав буди задеплоєним (!!!), для чого у моєму випадку я використовував Docker-composer + Digital Ocean, придбав тимчасовий домен.
На виконання тестового завдання відведено усього 3 дні (!!!). Варто зауважити, що виконання цього завдання передбачало фактичну роботу не менше 16 годин (!!!), на що я особисто витратив усі вихідні, адже на той час ще працював у іншій компанії.

4. 08.07.2024 я отримав фідбек: «Команді сподобалося твоє тестове завдання і ми б хотіли рухатися далі до технічного інтерв’ю». Ну тобто це увесь фідбек. Ок, далі я погодився на технічне інтерв’ю.

5. 10.07.2024 пройшло технічне інтервʼю, яке тривало десь годину. Після інтервʼю пообіцяли звʼязатись зі мною і повідомили, що якщо я пройду це інтервʼю, то мене чекатиме наступне (ще одне інтервʼю!!!), де більш детально будуть говорити зі мною по технічній частині вакансії.


Станом на зараз, тобто станом на 21.08.2024, я не отримав жодного (!!!) фідбеку за результатами розгляду кандидатури.

Підсумок: з моменту мого відгуку на вакансію пройшло майже півтора місяця, а жодного розуміння чи я проходжу в наступний етап і скільки це все буде тривати — я не маю. Тобто я витратив майже 18 годин на компанію Arounda, а у компанії не знайшлось 2 хвилин навіть повідомити мене про результати мого інтервʼю. За цей час я вже встиг знайти іншу роботу...
Тому якщо у майбутніх кандидатів є вільні 18 годин для того, щоб «зіграти у лотерею» без зворотного звʼязку — welcome to Arounda.

Підтримали:  Oleksandra Verkeienko Artem Zakharchuk

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Добрий день!

Дякуємо за ваш відгук. У першу чергу, хочемо щиро перепросити за незручності, з якими ви зіткнулися під час нашого процесу найму. Ми цінуємо ваш час та зусилля, й дуже шкодуємо, що ви мали негативний досвід. Ми вже працюємо над вирішенням ситуації, щоб вона більше не повторилася. Затримка з відповіддю була спричинена великим обсягом заявок — понад 500 кандидатів. Ми прагнемо якісно перевірити кожне тестове завдання та скласти враження про кожного кандидата, щоб прийняти обґрунтоване рішення.

На жаль, такий обсяг роботи потребує часу. Ми розуміємо, очікування є виснажливим і бентежним процесом. Ми справді дуже шкодуємо, що так трапилось, але ми також люди, та буває, що можемо затриматись із відповіддю через завантаженість чи непередбачувані обставини. Звичайний фолоу ап від вас, замість скарги на DOU, міг би допомогти нам оперативно вирішити виникле питання, адже ми дуже зацікавлені щоб подібне не траплялось.

Щодо кількості етапів найму, чотири етапи є стандартним процесом для таких вакансій. Це ретельний та тривалий процес, що займає на теперішньому ринку від 1 до 3 місяців у середньому. У багатьох компаніях найняття на роботу може бути ще довшим, включаючи від шести до восьми етапів. Ми розуміємо, що понад місяць проходження співбесіди може здаватися довгим, але вважаємо, що такий підхід допомагає якісно познайомитися з кандидатом та познайомити його з компанією, щоб у нас виник двосторонній «perfect match» для довготривалої співпраці.

Складність тестового завдання відповідає вимогам вакансії та проєкту, на який ми шукаємо розробника. Ми надали три дні на виконання завдання, що є достатнім часом для його належного виконання. Час виконання тестового завдання дозволяє нам оцінити технічні навички кандидата та здатність впоратися з вимогами нашого замовника. Ми прагнемо забезпечити відповідність кандидатів технічним аспектам вакансії, і складність завдання є необхідною частиною цього процесу. Хочемо зазначити, що оцінюєте тестове завдання і ви теж, для того, щоб розуміти чи достатні ваші вміння та знання, і чи готові ви працювати з такими проєктами. Отримавши тестове завдання, у вас не було жодних зауважень, тому нам дуже шкода почути незадоволення лише зараз, а не перед початком його виконання. Впродовж усіх етапів наше спілкування з вами було приємним та продуктивним, і ми не отримували від вас скарг чи додаткових запитань.

Також, хочемо звернути вашу увагу на те, що розголошення деталей тестового завдання є неетичним, і такий ваш крок приніс нам додаткові незручності. Нам довелося призупинити процес найму, залучати розробника до створення нового тестового завдання та просити кандидатів, які пройшли перший етап, чекати на нове тестове завдання.

Ще раз перепрошуємо за принесені незручності. Бажаємо вам успіху!

Підтримали: Anastasiia Tuchapets