21 відгук

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Мій відгук буде сповнений лише позитивними емоціями, але, як бачу, для appflame це не рідкість:)

Незвжаючи на 10+ років досвіду роботи, я вперше проходила декілька етапів співбесід та виконувала тестове завдання, тому, звертала увагу на всі дрібнички.

Мій перший контакт — рекрутерка Аня Яковенко — все, як я обожнюю: інтелігентно, лаконічно, приємно :) Власне, Аня і вела подальшу комунікацію на всіх етапах, абсолютний метч тон оф воіс.

Перший і великий лайк — оперативність фідбеку. Це було дуже швидко, одразу справило вау-ефект і тільки підсилило моє бажання працювати в команді.
Другий лайк — тестове завдання — круті і нетривіальні таски, не довелося докладати жодних зусиль, щоб змусити себе його зробити.
Третій — зміст кожної з zoom-зустрічей, все було по темі, без води, актуальні та професійні запитання.

І я вся така з приємними враженнями та дуже exited познайомитися з командою)

Хотіла поділитися відгуком щодо рекрутингового процесу на позицію Middle Hr manager.

Спочатку зі мною зв’язалася рекрутер Валерія Лаврененко, першим етапом був попередній пре-скрін дзвіночок, комунікація і в переписці, і під час дзвінка були приємними і позитивними.

Наступною була зустріч в офісі з HR Lead Маргаритою; Валерія надала усі деталі по локації, зустріла і провела. Офіс виглядає дуже стильно і симпатично) Спілкування тривало протягом годинки, ми обговорювали як робочий досвід, так і ділилися поглядами, я отримала всю інформацію щодо умов і обов’язків, було цікаво і враження залишилися лише найкращі — Маргарита була першою, з ким в мене збігся світогляд щодо обов’язків і місії HR напрямку. Після спілкування Валерія мене теж зустріла і провела, це було дуже мило і приємно))

Далі якнайшвидше я отримала позитивний фідбек і тестове завдання, дедлайн 3 дні і виконати його необхідно англійською. Це було моє перше тестове за весь досвід,тому я була заінтригована)) Завдання чітке і зрозуміле, було цікаво над ним попрацювати.

Загалом весь процес залишив лише позитивні враження, і хоч на певному етапі ми не підійшли одне одному, але я рада за досвід і за знайомство з чудовими спеціалістами. Впевнена, що майбутньому HR пощастить працювати з Маргаритою)

Юля, привіт!

Вдячні такому розгорнутому та приємному відгуку!
Радіємо, що ти отримала позитивний досвід з нами та бажаємо тобі успіхів.
Залишаємось на зв’язку)

Доброго времени суток! Пишу отзыв потому что хочу сильно попасть в компанию appflame и делаю для этого много чего ,чтобы меня заметили и как-то дали хоть какой-то фидбек по отправленным CV на разные вакансии. Я подавал резюме через: ваш официальный сайт, DOU, rabota.ua и work.ua, но ответа никакого нет! Мне бы хотелось узнать причину игнора потому что подаюсь очень много раз и хотелось бы получить хоть какой-то ответ от Представителей Компании. Пишу этот комментарий чтобы получить хоть какой-то от Вас ответ!

Підтримали: Maksim Morenko

Нікіта, привіт. Нам дуже приємно, що ти хочеш потрапити саме в appflame. Зазвичай усім кандидатам, які надсилають нам резюме, надається короткий фідбек на вказаний емейл, а кандидатам, які були запрошені на співбесіду — розгорнутий. Це зумовлено тим, що у керівника кожного напрямку є чіткі вимоги до кожної позиції, тож ми запрошуємо на співбесіду лише тих кандидатів, які їм повністю відповідають.

Ми попросили QA тимліда зробити виключення та надати більш розгорнутий фідбек по твоєму резюме. Його рекомендації були наступними: підкачати англійську до рівня В1+, адже ми працюємо з англомовними ринками, та отримати мінімум 9 місяців комерційного досвіду в QA. Було б класно, якщо ти, відшліфувавши своє резюме, захочеш відгукнутися на наші вакансії. Тож залишаємося на зв’язку та сподіваємося поспілкуватися у майбутньому.

Проходила собеседование Appflame на позицию User Acquisition Manager.
Хочу рассказать о своем опыте рекрутингового процесса в данной компании.

Моим рекрутером была Анастасия Войтенко. На этапе скрининга я уточнила у Анастасии, сколько займет весь рекрутинговый процес, на что получила ответ — 1,5 недели, но все зависит от того, насколько быстро я сделаю тестовое задание, но задержек с обратной связью у них нет.
После скрининга было назначено техническое интервью с Head of Perfomance Marketing — Дмитрием, после чего мне предложили выполнить тестовое задание.
Хочу сказать, что это одно из лучших тестовых, которое мне удалось увидеть. Четко описаны задания, адекватный объем. Честно, мне было очень интересно его делать.
Готовое тестовое задание я отправила рекрутеру 24 июня, а обратную связь я получила — 14 июля, то есть через 20 дней! Все это время я самостоятельно пушила Анастасию по поводу фидбека, на что получила ответ, что у них сейчас крейзи период и идет планирование и разработка окаэров на следующие полгода. Я понимаю, что у каждой компании есть время запары, но в тоже время в каждой компании это запланированный процесс. У меня бы не было вопросов, если бы изначально об этом меня предупредили, а не обнадежили тем, что весь рекрутинговый процесс займет 1,5 недели.
После позитивного ответа на тестовое последовал финальный этап — интервью с СРО.
Хотелось бы отметить, что живое общение с каждым из работников компании — оставил позитивное впечатление о компании и людях работающих в ней в целом. А это для меня супер важно. Но как только мы переходили в Телеграм для получения обратной связи — начиналась история, котороя никак не коррелировала с тем, что говорили мне во время коллов. А именно «нам очень важны люди и человеческие взаимоотношения».
Итак, после собеседования с СРО мне пообещали, что фидбек будет к четвергу (21.07), в этот день вечером я сама написала Анастасии, но ответ я так и не получила. В пятницу в обед я продублировала сообщение и наконец получила ответ, что решение будет к вечеру. Но ответа так и не было.
В понедельник (25.07) я захожу в чат с рекрутером, чтоб еще раз ее пушнуть, но вижу смененное фото профиля «I’m on vacation», я написала ей, с кем я могу теперь общаться по данному вопросу, но мое сообщение до сих пор не прочитано (03.08).
После чего я начала искать контакты Дмитрия с которым я проходила техническое интервью. Нашла, написала и получила ответ (отказ). Дмитрий написал мне мои результаты по каждому из этапов и почему предпочли другого кандидата.
Меня заинтересовал результат по тестовому, у меня не было понимания почему такая оценка (хотя рекрутер сказала, что мое тестовое одно из лучших) и запросила у Дмитрия развернутый фидбек по нему. Он обещал на следующий день отправить мне его, но по сей день я так и не получила его.
Как и нет понимания, почему мне отказали, так как причины, которые были описаны Дмитрием я развенчала тем, что мы это обсуждали на интервью с ним и он сказал, что это неважно для них и не является решающим фактором.

Итого:
— весь рекрутинговый процесс в Appflame у меня занял 1,5 месяца (07.06 — первое сообщение от рекрутера, 25.07 — финальное решение). Ну это не 1,5 недели.
— рекрутер ушла в отпуск и даже не предупредила меня об этом, как и не передала меня кому-то другому.
— развернутый ответ по тестовому заданию я так и не получила.

Не смотря на то, что мне очень понравился каждый человек с которым я общалась, понравилась компания и я загорелась продуктом, который они развивают, я осталась с очень неприятным послевкусием.
Мне удивительно, когда компания на каждом из этапов говорит о том, что люди для нас прежде всего, но по итогу наблюдается совсем другое по отношению к тем, кто хочет попасть в их компанию.

Олександра, привіт!

Радий чути, що наш продукт та більшість етапів співбесіди залишили у тебе приємні враження.

Щодо тривалості процесу.
1. Зазвичай ми завжди наголошуємо, що процес відбору кандидатів до компанії, особливо на позиції UAM, є досить тривалим та багатоетапним. Оскільки нам дійсно важливо досягти максимальної сумісності в очікуваннях двох сторін.
2. Разом з тим, згоден, що 1,5 місяця на процес співбесіди — досить довго (насправді, твоя ситуація — виняток). Я дуже вдячний тобі за розгорнутий фідбек, адже він допоможе нам покращити цей процес. Ще раз прошу прийняти вибачення за затримку з фідбеком з нашої сторони.

Щодо причин відмови та критеріїв прийняття рішень на позиції UAM.
1. Ключовим, але дійсно не завжди обов’язковим, критерієм є наявність достатнього релевантного досвіду для цієї позиції.
2. Ми завжди надаємо розгорнутий фідбек та рекомендації по посиленню експертизи. Саме тому я надсилав тобі твої результати по кожному з етапів і причини чому віддали перевагу іншому кандидату.

Якщо в тебе залишилися питання, будь ласка, напиши мені. Контакти в тебе є. Буду радий допомогти та відкритий до спілкування!

Уляна — це чудовий рекрутер у компанії. Дуже дякую за хорошу організацію всіх етапів рекрутингового процесу, не дивлячись на те, що наші дороги з appflame розійшлись :)

Отличная кампания, отличная команда!
Каждый день новые вызовы и интересные задачи!
В кампании чувствуется что сотрудники — это главное! Есть колосальная поддержка новых инициатив и проектов!
Очень счастлива работать тут с крутыми людьми и професионалами своего дела ❤️

Місце, в якому тебе поважають, зважають на твою думку та завжди відгукуються допомогти. Якщо ви бажаєте працювати з крутим продуктом, амбіційними цілями та крутими людьми, вам точно в команду appflame! Тут є все для комфортної праці, а якщо ви чимось незадовлдені — команда завжди відкрита до діалогу.

Дуже радий працювати тут🤩

Appflame — самое важное это люди🤗, те, с кем ты работаешь 👩‍💻 коммуницируешь каждый день. Так как они очень сильно влияют на тебя, на твоё развитие во всех аспектах твоей жизн. Крутые задачи, которые тебя драйвят, и поднимают как на ракете 🚀 всё выше и выше в твоем развитие. Комфортнейшие условия работы, каких себе только можно представить от вкусных завтраков и обедов🍲🍜, всяких вкусняшек🍧🍮, фруктов🍎🍌🍓, до массажей, зоны отдыха, различных спортивных активностей, йоги, стретчинг и многое другое.
Крутейшие тимбилдинги 🥳🕺💃которые ещё сильнее нас всех объединяет.
Если ты ищешь не просто работу на которую ты будешь ходить 5 дней в неделю работая по 8-9 часов 😔, и ждать когда уже наступит пятница 🙁, то тогда 🙋‍♀️- welcome to the big Appflame family 🤗🥳
Занимаясь с нами любимым делом, ты не будешь работать ни дня 😉

Якщо хочеться викликів кожного дня, цікавих задач, можливостей для росту і це все в супер-крутій і сильній команді, то вам сюди=) Appflame цінує своїх працівників і дає все необхідне для комфортої роботи — несіть свої досвід і унікальні знання сюди!

Дуже рада, що могла деякий час бути частиною Appflame, це був унікальний для мене досвід.
Особливо хочу виділити команду аналітиків, у якій, власне, і працювала — з ними цікаво, продуктивно і легко.

Не буду багатослівною, просто на 200% раджу Appflame!

P.S. Дякую велике!:)

Appflame — найкраще місце роботи евер. Я не уявляю, як його можна покращити ще більше. Тут є все, що треба для розвитку та комфортної роботи: чудові офіси, власна відкрита тераса та інші зони для відпочинку, йога, тайський та звичай масажі у необмеженій кількості, сучасна техніка, смачні сніданки та ланчі, кухня з безлімітними снеками та молоком щонайменше 4 видів, медичне страхування, найкраще на ринку, покриття навчання та спортивних активностей та купа усього іншого. Пропонується найкращий соціальний пакет серед конкурентів, одним словом. Але це не головне, це усього лише якісь побічні додаткові плюшки. Головне — команда та люди. А тут вони найкращі. Компетентні спеціалісти, обумовлені унікальним для України продуктом, досвідчені наставники та ментори. Усе це ти отримаєш, якщо приєднаєшся до команди. Окремо потрібно виділити компетенцію, яку можна отримати. На відміну від інших гравців ринку, компанія не робить з тебе вузькоспрямованого спеціаліста, якому складно буде реалізувати себе поза межами проекту. Appflame, перш за все, вчить бізнесу. І допомагає на ці знання накласти професійні навички. Якщо коротко, Appflame — любов.

Офигенные люди, офигенные условия труда, офигенная команда. Атмосфера стартапа и правильные процессы. Все решения о развитии продуктов принимаются на основе данных. Поэтому тут нет субъективных решений менеджеров тупого формошлепства.
Приходите к нам — будем вместе двигать горы )

Отличное место, где каждый знает и достигает поставленных целей. Замечательная поддержка и первоклассные условия работы.

Коллектив, отношение к сотрудникам, интересные задачи — все на высочайшем уровне. Команда смотивированна, активна и всегда в поисках новых решений и направлений, но время на посмеяться всегда остается ;)

Чудовий колектив в професійному плані та, що не менш важливо, поза робочими моментами. Прогресивні, дружні, прямі, відкриті, різносторонні та сконцентровані.
А як же вони гуляють на корпоративах... :)

Appflame це місце неймовірних людей.
Турбота про працівників, прекрасний офіс, та менеджмент з яким хочеться працювати. Додати до цього проекти відомі у всьому світу, можливості росту та гучні вечірки)
Я неймовірна рада, що маю можливість працювати тут. Appflame one love)

Проработал в Appflame около года на позиции Manual QA. Остались только положительные впечатления. Классный коллектив, коллеги помогают и поддерживают, так что постоянно развиваешься и учишься новому, интересные и сложные проекты. CEO компании, очень трудолюбивый, пример и мотиватор.
Приятные бонусы, начиная от обедов, заканчивая путешествиями за границу.

P.S. пришлось уйти только из-за того, что захотел развиваться в автоматизации на JS, а в компании Java.

Работал в этой компании аналитиком. Остались только приятные эмоции, багаж мега-ценных знаний и опыта.

В appflame у каждого открывается пространство для действий, которое так тяжело найти на рынке. Все сотрудники мотивированы достичь высоких результатов, что делает работу комфортной и интересной. В общем, если вы идете за бурным ростом от 0 до 100 и от 100 до бесконечности, то вам сюда.

Хочу сказать всем коллегам спасибо за пройденный путь — вы крутые!

Всем привет!
Уходя из данной компании спустя 4 года работы, решил все таки оставить послание для потомков :)
В appflame я прошел путь от Junior Android Dev -> до Team Lead Android, и могу вам со 100500%-ой уверенностью сказать, что карьерный рост тут ЕСТЬ! За эти 4 года мы прошли дичайший путь он мелкой компании на 20 человек до достаточно большой компании, с количеством сотрудников 200+. И я не жалею ни об одном шаге, проделанном на этом пути! Я хотел бы сказать спасибо всем, кто не давал спотыкаться, давал указатели в какую сторону лучше идти а в какую нет.
Если вы ищите по настоящему сильную компанию и готовы развиваться 7-ми мильными шагами — вам сюда!
Буду помнить о вас всегда!

Илья, спасибо тебе большое за твой вклад в компанию! Успехов тебе!

Работая в appflame, каждое утро спешишь на работу, потому что знаешь, каждый день тебя ждут новые челенжи. Моя история началась как и у всех с собеседований. Все по стандартному кругу. Но на финальном собеседовании, и произошла любовь с первого взгляда. Я увидела увлеченность и любовь к продукту, а это именно то, что я искала. Здесь люди ценятся за отдачу в работе, за инициативность и готовность работать овертайм. Я не встретила здесь слов «не моя проблема», «мой рабочий день закончен», «не хочу» и т.д. Здесь все готовы помочь, научить, искренне улыбаются. О чем еще можно мечтать? О еде, плюшках типа массажа? Обо всем этом компания уже позаботилась:)
Наверное, самое главное — я каждый вечер с нетерпением жду утра чтобы запускать ракеты и переворачивать горы.

Компанія швидко виросла зі стартапу, і як результат — не всі бізнес-процеси налаштовані до кінця. Вам треба для себе вирішити, що ви в цьому бачите — проблеми, чи можливості. Бо можливості для росту і розвитку тут майже безмежні.
Також — дуже крута дружня атмосфера, прям велика сім’я. Щоп’ятничні посиденьки — то безцінно).

Саша, спасибо тебе за совместную работу и теплый отзыв!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Оцінка компанії: 97/100

9-е місце в рейтингу роботодавців «200...800 спеціалістів»
Проголосувало 129 співробітників
  • Компенсація
    96%
  • Умови праці
    98%
  • Кар’єра
    96%
  • Проєкт
    97%
  • Компанія
    99%
  • Лояльність
    99%