3 червня 2023 19:39
Хочу поделиться своим опытом трудоустройства в компанию ano.digital. Спойлер: все очень плохо.
Я нашла случайно вакансию UX дизайнера в LinkedIn у Pistoi Olena. Отозвалась на вакансию 15.05 и мне дали тестовое задание. Я пыталась найти отзывы о компании здесь, на DOU, но не нашла (теперь понимаю, почему).
Тестовое я сделала в срок, там все нормально, поэтому мне написали, что следующий этап — собеседование с Postoi Olena. Как раз на этом этапе хочу остановиться подробнее. На мои сообщения в LinkedIn отвечали невпопад (совсем не на те вопросы, которые я задавала).
На собеседовании было ощущение, что я его веду, а не HR 😅 Сотрудник совсем не был готов к нему, поскольку с самого начала меня спросили: «Какие у тебя есть вопросы?». Потом мне с недовольным лицом рассказали, с какими странами не работает компания (при этом, разговор был на русском языке), ну и стандартные вопросы по списку из интернета (где я вижу себя, кем и т.д.).
После собеседования, которое было 25.05 мне 30.05 написали, что они закрыли вакансию UX Дизайнера и открыли вакансию UI/UX Дизайнера и предложили перейти на следующий этап — общение с HR. Я согласилась и на вопрос: «Когда будет удобно пообщаться?» ответила, что завтра могу в любое время. Завтра со мной так никто и не связался. В четверг я написала Postoi Olena, которая предложила встречу назначить на понедельник, я согласилась. В пятницу мне написали сообщение: «Приветик. Спасибо тебе за твое время. Так как начинаться лето, то сейчас приняли решение приостановить найм джунов что бы для всех хватило проектов. В любом случае я буду иметь ввиду тебя тогда снова возобновим. Прости за неудобства, желаю тебе хорошего дня 🙌».
Вопрос — зачем так долго морочить голову своим потенциальным сотрудникам?. Создается впечатление, что в компании неразбериха и они сами не могут понять, кто и когда им нужен. Получается, я просто потратила свое время впустую. После всего этого я нашла всю информацию о том, что компания, оказывается, ещё и зарплату не выплачивает своим сотрудникам, поэтому мне ещё и повезло, что я туда так и не устроилась.
Вывод — нужно сразу и очень тщательно проверять компанию, в которую устраиваешься, чтобы не было разочарований)
Доброго дня, Катерино!
Дякую за відгук.
Давайте чітко визначимо точку А. Це вакансія початкового рівня Trainee/Jun. Якщо ви не ознайомлені з поточною ситуацією на ринку праці, то скажу вам наступне: щодня на вакансію такого рівня наша компанія отримує приблизно
У нашій компанії встановлено строгий регламент щодо відповіді кандидатов протягом 3 робочих днів, і навіть у вашому випадку ми його повністю виконали. Якщо ви маєте запит на більш індивідуальну комунікацію, то необхідно подаватися на посаду Senior/Team Lead або через особисту рекомендацію одного з наявних співробітників.
Далі про саму співбесіду. За 10 років компанія спільно з психологами та консультантами з підбору персоналу розробила різноманітні питання для тестування необхідних у роботі soft skills. Ці навички для вашого рівня є найбільш вирішальними. Дуже дивно, що Ви вважаєте за доречне їх оцінювання, адже я не бачу у Вас навичок або курсов з підбору персонала, типології особистості чи формування команд. На співбесіді ми оцінюємо:
— терпимість кандидата до повторних питань та уточнень (щоб ви не відправили клієнта на хутор ловити метеликів, якщо він щось запитає)
— загальний рівень мотивації працювати в нашій компанії — це саме питання «які у вас є питання про нашу компанію» (якщо джун або трейні не демонструє високий рівень мотивації для роботи в компанії, його пропускають і переходять до наступних 400 кандидатів. Компанія повинна вкласти гроші і час своїх спеціалістів у навчання цього кандидата, і компанія хоче бачити, як і коли ці інвестиції окупляться, і що людина достатньо мотивована на початку).
— як кандидат реагує на критику та негативні запитання (якщо дизайн, над яким ви працюєте протягом тижня, не сподобається клієнту, і він скаже, що все потрібно переробити, компанія повинна бути впевнена, що ви не спричините істерику, не зневажите клієнта, або не змусите інших дизайнерів в команді працювати в особистий час, тому що ви відмовитесь працювати над проектом, топнув ніжкою)
— рекрутер повідомила, що ми не працюємо з ринком СНД взагалі, щоб ви чітко розуміли, що всі комунікації з клієнтами та всередині компанії, документація і т. д. проводяться тільки англійською мовою, і що це обов’язково перевіряють. Нажаль, дуже часто фахівці навмисно завищують свій рівень володіння мовою, а потім на проектах виникають проблеми, коли вони не можуть зрозуміти, що клієнт пояснює на зідзвоні і не можуть задавати питання.
Ми рекомендуємо вам ще раз подумати, чи дійсно вам потрібно шукати роботу в цій сфері, адже при Вашій завищеній самооцінці та рівні Trainee Вас чекає ще багато «разчаровань».
Повертаючись до рекомендацій, хочу ще порадити покращити навички пошуку інформації, адже цей навичок в Вас на ДУЖЕ опосередкованому рівні. Тому що:
1. Ви не змогли подивитися, що HR і рекрутер в нашій компанії — різні люди.
2. Ви не змогли підготуватися до співбесіди — Ви не знаете про формат співбесіди, де тестують можливості кандидатів ставити питання(частина з «Какие у тебя есть вопросы?» — це вкрай важливо для позиції такого рівня). Ви також не знаєте, що питання мають бути за списком, щоб забезпечити чіткий та зрозумілий відбір кандидатів.
3. Ви не маєте жодних знань про ринок UI/UX спеціалістів в 2023 році, але при цьому пишите «Спойлер: все очень плохо».
4. Ви не змогли дізнатися щодо повних і стабільних виплат ЗП — це легко знайти і в інтернеті, і в особистих актуальних співробітників. Тоді як кажете знайшли «всю» інформацію про це.
І все ж не зрозуміло, з яким ще обличчям нам потрібно розповідати про те, що ми не співпрацюємо з країною-терористом та її союзниками? Питання риторичне.
Підсумовуючи, можу сказати, що Вам потрібно більше навчатися та читати, щоб досягти рівня компетентного робітника. А не писати відгуки про те, в чому Ви нічого не розумієте. Адже якщо Ви будете писати відгук всім компаніям, які не вкладаються в Ваші бажання, часу на ріст в Вас не залишиться.
Бажаємо гарного пошуку першої роботи в UI/UX дизайні!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.