21 травня 2023 20:34
Спойлер: не рекомендую зв’язуватись з ANODA a.k.a ano.digital
Працювала там півроку, перед тим як погодитись на співпрацю читала тут відгуки і звісно запитала в чому була проблема з затримками виплати/невиплатами зп. Пояснили, що були проблеми з великим клієнтом, але згодом всім все виплатили, тепер все по іншому, це був досвід з якого вони зробили висновки і наразі все стабільно.
У перший же місяць роботи строки виплати зп почали переноситись, через незрозумілі труднощі з клієнтами. А коли почали виплачувати, то отримала я перший платіж у розмірі 200 долларів. За весь час роботи я жодного разу не отримала зп за вказаними строками і жодного разу не отримала повну зп. Це були платежі по
Чи говорила я з HR? Так, я говорила, але я чула лише, те що це вже виправляэться, що це останній місяць так, далі буде все стабільно. Від керівництва чула, що в нас є клієнти, чула що працюємо з кимось, що приходять нові клієнти. А по факту, так нічого і не змінилось.
Я звільнилась, І ЗА ПІВРОКУ МЕНІ ДОСІ НЕ ВИПЛАТИЛИ НІ КОПІЙКИ ЗА ОСТАННІЙ МІСЯЦЬ РОБОТИ. При тому мені винні не тільки за останній місяць, мені і за попередній далеко не все виплатили, але що тут казати.
Раз на місяць я пишу ейчару ANODA a.k.a ano.digital нагадуючи про своє існування, але чую тільки те, що в них проблеми, в країні війна і проблеми з клієнтами, що зараз виплачують зп тим хто раніше за мене пішов, що скоро все буде, потім що вони нічого не знають, і купа непотрібних мені виправдань. (навіть одного разу ейчар запропонував мені дати контакти людей, яким вони файналі виплатили зп, щоб я не сумнівалась, що це реально може статись, вау.)
Отже, не дивно, що компанія зробила ребрендинг, бо по ano.digital ви не зайдете звісно відгуків, щоб перевірити рейтинг компанії, хтось може подумати, що це не анода і піти туди працювати...
Я написала цей відгук, тому що я хочу, щоб інші люди не наступали на мої граблі, і на граблі інших людей з таким самим досвідом як в мене, а то і гіршим.
Досі не розумію, як можна так брехати, обіцяючи людині, що все буде добре, що все налагодиться, і просто не виплачувати зп за чесно відпрацьовану роботу.
В країні війна зараз, і людям, як ніколи потрібна хоч якась стабільність і гроші. Як можна так вчиняти? Тільки їм відомо.
P.S. якщо мені щось виплатять, я звісно напишу тут.
Доброго дня, Олександро!
Дякую за Ваш відгук.
Для тих, хто хоче на ділі спитати як справи в робітників компанії — рекомендую написати будь якій людині з актуальних в компанії, це дуже просто насьорчити в Лінкеді. Як Олександра і сказала, її останній місяць і був останнім місяцем затримок по ЗП і зараз в нас все добре. Пишіть, не соромтеся!)
Дуже прикро, що ви, Олександро, думаете, що якщо в країні війна, то все повинно бути без проблем в компаніях. Але нажаль, це не так. Насправді компанії також потрипають від кризи.
Поки ви, Олександро, прогулювали мітинги та не вкладалися в дедлайни, інші співробітники працювали овертайм задля компенсації блекаутів, неможливості підбору нових людей для потреб компанії(в такий час всі боялися міняти роботу), касового розриву та ще безлічі жахливих речей(одразу скажу, що ВСІ овертайми в нас завжди ПРОПОНУЮТЬСЯ завчасно з компенсацією х1.5).
Але при цьому ми не звільняли масового людей на початку війни, як це робили купа компаній, не відправляли в відпустку за свій рахунок. Ми повністю виплачували ЗП при повному стопі роботи на початку повномасштабного вторгнення, ми за свій рахунок релокейтнули людей з небезпечних районів. Надалі ми давали роботу та повністю виплачували кошти, хоч і з затримкою.
Нажаль, таку кризу складно було передбачити та пройти без втрат(якщо не неможливо). Я не дозволю вам так знецінювати ту велику працю, яку для вас робили і роблять інші робітники. Вони кращі за всіх і ми горою стоїмо за інтересу кожного з них!
Щодо ваших звинувачень в брехні, то це не має відношення до дійсності. Я особисто вам постійно відписую по апдейтах, я запропонував вам контакти інших людей(за їх згодою), щоб допомогти вам безпечніше себе почувати в нашій спільній скрутній ситуації, що сталося. ХОЧА ЦЕ ПРОТИ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ. Я ПІШОВ ВАМ НА ЗУСТРІЧ РИЗИКУЮЧИ СВОЄЮ ШКУРОЮ, а ви мене підставили своїм «вау».
Якщо ж ви самі відкрили суми надходжень, то хочу сказати, що 675 — це половина вашої ЗП за той місяць. І МИ ПЛАТИМО ДВА РАЗИ НА МІСЯЦЬ. Тобто ви і не могли б отримати більше при звичайних умовах. Досить цікава маніпуляція.
Дякую за нагадування про кредиторку, але давайте по фактах. Ми ПОСТІЙНО, КОЖНОГО МІСЯЦЯ виплачуємо борг по ЗП колишнім співробітникам. Ми постійно з ними на зв’язку та тримаємо руку на пульсі. Ми маленька компанія, яка просто робить все що в наших силах для компенсації ВСІМ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ постраждалим. Переконатися ви могли б за контактами, що я пропонував. МИ ТАКОЖ ЖЕРТВИ ЯК Й ВСІ ІНШІ УКРАЇНЦІ І РОБИМО БІЛЬШЕ, НІЖ КОЛИ-НЕБУДЬ.
Наша стратегія щодо погашення кредиту не секрет — ми виплачуємо всім актуальним співробітникам і все що зверху цього(за винятком утримання на сервіси робочі і таке інше) ми віддаємо на погашення заборгованостей. Я про це неодноразово казав. Чому так? Тому що якщо тим хто працює в компанії не платити — вони не зможуть приносити гроші в компанію, а звісно і ви тоді не отримаєте нічого через банкротство. Якщо потрібні додаткові роз’яснення — можете всі писати мені в особисті.
Ще раз підкреслю, що «піти туди працювати» — дуже хороша ідея.
Хлопці, дівчата та небінарні, ми вже пережили три касові розриви та продовжуємо йти вперед, давати круту атмосферу та умови співпраці! Це гарний приклад, що компанія готова «жопу рвать» за будь якого крутого співробітника та його інтереси. Відгуки на сайті добре, але можете й написати актуальним співробітникам і спитати! На правах реклами)
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.