AMC Bridge

200...800 спеціалістів
Дніпро, Хмельницький, Суми, Вроцлав (Польща), Пуне (Індія), Ташкент (Узбекистан), Ченнаї (Індія)

6 лютого 2022 14:27

Solomiia Kuzbyt, Recruiter

18 січня 2021 року у мене була співбесіда на позицію сорсера, на жаль до сьогодні я так і не отримала фідбек від рекрутера. Але це не найбільша проблема. Мені надіслали тест з англійської і нічого більше. Тільки за 30хв до співбесіди мене попередили, що тест треба виконати до початку, відповідно її довелось перенести, бо це не було заплановано мною заздалегідь. На самій співбесіді були присутні аж троє рекрутерів, що звісно одразу спантеличує. Наша бесіда почалась зі знайомства, рекрутер Юлія представляла мене решті, маючи моє резюме, зробила багато грубих помилок у всіх пунктах: неправильно назвала моє прізвище, місце мого навчання та стажування. На мою думку, це говорить про некомпетентність. Далі мене попросили в онлайн режимі з трансляцією мого екрану виконати тестове завдання (про це не було попепеджено, а якби я не могла цього зробити, бо банально була б з телефону). На жаль, мій комп’ютер не найновіший і в нього звісно багато проблем, тому на це знадобилося чимало часу, вважаю це дуже поганим рішенням, бо я не змогла показати весь свій потенціал і навички.
Загалом після співбесіди залишились лише неприємні емоції, а це як мінімум перше враження кандидата про компанію і воно має бути позитивним. Шкода, що так трапилось. Бажаю Вам процвітання і відданих своїй роботі людей.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Соломіє, дякуємо вам за фідбек. Дуже прикро, що у вас залишились такі емоції після взаємодії з нашою командою. Ми з’ясували деталі ситуації, і цього разу ми і справді зробили виняток та не надсилали фідбек. Це так, тому що під кінець співбесіди ви разом із інтерв’юерами вже обговорили її результат. Тому ми вирішили не дублювати зворотній зв’язок листом. Ми прагнемо (коли це можливо) адаптувати процедури під людей, і в цьому випадку повважали це найкращим рішенням. Прикро, що у вас це викликало протилежні відчуття. Щоб це виправити, ми надішлемо вам детальний фідбек до кінця тижня.

Щодо тесту з англійської, то в наших правилах говорити про його дедлайн вже під час першої розмови з кандидатами. Нам шкода, що в цьому випадку виникла така ситуація. Що стосується онлайн-тестування, то без нього не обійтись (ціль будь-якої співбесіди — визначити рівень кандидата). Втім, ми зробили висновки з вашого фідбеку та доповнили шаблон листа, яким запрошуємо кандидатів на співбесіду. Тепер там вказано, що під час співбесіди буде завдання, пов’язане з трансляцією екрану.

Дозвольте також прокоментувати кількість учасників співбесіди. Троє фахівців — це стандартна кількість для будь-якого інтерв’ю в AMC Bridge, і мова не тільки про вакансію сорсера. Згідно з правилами нашої компанії всі інтерв’ю відбуваються в два етапи: HR i технічна частини. Тобто один рекрутер відповідає за проведення співбесіди, а двоє інших — за перевірку хард скілів. У випадку цієї вакансії, зокрема, це навички сорсингу.

Ми також чуємо ваш відгук про те, що вас представили з помилками. Просимо вибачення.

Соломіє, ще раз дякуємо за відвертий фідбек. Він вказав на процеси, що потребують більшої уваги з нашого боку. Щиро — бажаємо позитивного досвіду у подальших співбесідах!

Підтримали: Oksana Parkhom