Серед компаній, у яких я працював, Altigee надала найбільш свіжий досвід, за що я досі дуже вдячний. Було надзвичайно круто ознайомитись з новою для мене стартап-атмосферою і підходами, і дізнатись, що з досвідченою командою в таких умовах можна дуже цікаво та продуктивно працювати, багато досягнути і навчитись.
Загалом бажаю команді і компанії потужного росту, було дуже круто з вами працювати.
Лав, чмок :*
Хоча й працювала не дуже довго, але рекомендую!
— мінімум бюрократії та гнучкі умови
— багато челенджів і розвитку (хлопці й дівчата з великим досвідом — завжди є чому повчитись й дізнатись щось нове).
— відкритість, лояльність та позитивна атмосфера.
Дуже адекватний і простий процес рекрутингу!
Ах і дякую що підсадили на альтернативну каву ;)
Проходив співбесіди в дану компанію. Після 2 тижні , 2 тестів , 2 співбесід отримав позитивну відповідь і запрошення на роботу. Після чого відмовився від роботи в іншій компанії ,так як вже мав підтвердження про роботу , але через два дні вакансію закривають і я відповідно залишаюсь взагалі без роботи. Висновки про професіоналізм і ставлення до кандидатів робіть самі.
Остап, дякую за відгук.
Кандидат проходив інтерв’ю в Altigee на посаду trainee leadgen в відділ продажу.
Причина відмови: кандидат змінив очікування до умов співпраці після того, як прийняв офер.
Остап, нам дуже прикро, що ви відмовились від іншої вакансії, до того, як погодили нові умови з Altigee, але ніяк не могли на це повпливати. Думаю це непорозуміння, та дуже сподіваюсь що в вас все гаразд.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
3 відгуки
RSS