Altamira

81...200 спеціалістів
Київ, Братислава (Словаччина), Прага (Чехія)

10 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Привіт! Хочу поділитись проходженням hiring процесу в Альтамірі. Всі етапи були структуровані, менеджери дуже привітні та комунікабельні. За час спілкування з c-level та hr я встигла дуже полюбити компанію та людей.

Нажаль, на даному етапі офер я не прийняла по особистих причинах, проте я хочу відзначити надзвичайну професійність, людяність, професіоналізм та розуміння людей з якими мені доводилось спілкуватись! Хочу висловити окрему вдячність HR Анастасії — такої привітної та приємної людини мені ще не доводилось зустрічати, тому дуже рада, що у мене був такий досвід. Фідбеки швидкі, структуровані та зрозумілі. Якщо потрібен додатковий дзвінок, щоб обговорити те, що не встиг або зʼявились додаткові питання — для Altamira це не проблема.

Андріус та Олександр професіонали своєї справи та відкрито відповідають на всі питання, які б не були і цим показують важливість кандидата для компанії та допомагають в розумінні всіх процесів роботи та відділу в цілому.

Підсумовуючи, я вдячна за цей короткий шлях та знайомство з компанією та її людьми. Прикро, що так і не вдалось попрацювати, і сподіваюсь, що компанія не тримає образу!:) Світ круглий, тому може ще вдасться поспівпрацювати в майбутньому!

Рекомендую Altamira для співпраці всім, хто проходить цей процес зараз:)

Підтримали: Alex NesterenkoAnna Russu

Юля, велике спасибі за твої теплі слова!
Нам також надзвичайно приємно було пройти разом з тобою цей шлях та краще тебе пізнати. Ми всі від усієї душі бажаємо тобі успіхів у роботі, сподіваємося, що всі твої мрії та плани здійсняться ✨

Ти завжди можеш звертатися до нас, і ми з нетерпінням чекаємо на нашу наступну зустріч!

Хоча я ще на випробувальному терміні, але вже маю певне сформоване враження про компанію. Це місце, де твої ідеї приймають і допомагають імплементувати, а не відкладають у дальній ящик. Також, Альтаміра — це класні професіонали, гарний і уважний до твоїх потреб менеджмент) Після довгих пошуків роботи, вважаю, що мені пощастило) highly recommended

После отклика на вакансию на одном из сайтов с работами — мне просто в один день пришел инвайт на встречу. Ни привет-ни пока. Потом встреча была перенесена, тоже без предупреждения.
На встречу с опозданием подключается Anna Russu и очень странно начинает общаться. Имею в виду — она произносит одну фразу и пол-минуты-минуту молчит. Потом, ссылаясь на проблемы с коннектом переподключается с гарнитурой, которая проглатывает половину слов.
На мое предложение — «давайте, может, в другой день — вам, кажется неудобно» рекрутер пообещала отписать на почту по таймслотам. Пишет до сих пор.

Про компанию я понял такое — глава рекрутмента не может провести собеседование или к нему подготовится. Обязательности по отношению к кандидату, а значит и к сотруднику здесь нет.

Підтримали: Yurii SmirnovIevgen

Вітаю, Євгене!
Відповідаючи на ваш відгук, так, дійсно, тоді під час дзвінку були проблеми з інтернет-зв’язком. Ми з вами домовились зідзвонитись іншим разом, але оскільки впродовж наступних днів вакансію скасували, цього не сталось. Я розумію, наскільки це неприємно і мені дуже прикро, що ви отримали такий досвід. Звісно, зі свого боку я мала надати вам зворотний зв’язок.

Прошу вибачення за те, що залишила вас без фідбеку і дякую вам, що звернули увагу на цей випадок. Ви допомогли нам покращити внутрішні процеси й допрацювати їхню автоматизацію, щоб подібна ситуація не сталася знову.

Сподіваюся, ви знайшли компанію/команду до душі.
Бажаю вам гарного закінчення року!

Хоча я не є більше частиною компанії та команди, хочу залишити свої враження про компанію, людей та співпрацю.
Я неймовірно вдячна Альтамірі за новий досвід, найкращих з людей, які стали частиною мого життя, за всебічне розуміння та постійну підтримку!
За час співпраці, я щоденно зростала, і в своїй ролі, і як особистість. Бо коли ти маєш команду — професійну, досвідчену, розуміючу, що прагне та вміє ділитися мудрістю та знаннями — інакше не буває. Іноді я відчувала себе геть мізерною, коли відкривала для себе нові професійні горизонти і це займало певний час, але жодного разу я не зустріла осуду чи роздратування, лише безмірну підтримку та взаємодопомогу.
Альтаміра про людей, про спільний внесок, про стан, коли ти відчуваєш себе цінним та потрібним, про свободу в прийнятті рішень та віру в твою експертність. Про взаємоповагу та довіру.
Дякую всім і кожному причетному!
Сумую, обіймаю і щиро бажаю успіхів!

Я працюю в Альтамірі близько 2 років, тому хотіла б поділитись своїми враженнями із досвіду, так би мовити. Отже, це компанія, яка об’єднала між собою українську та словацьку компанії, тому вся комунікація в компанії англійською, що дає значний поштовх для вивчення мови і постійної практики. Також за рахунок того, що компанія ще дуже-дуже молода, то багато чого змінюється, що мені особисто дає можливість багато вчитись, бо колеги також змінюються і нові люди приходять дійсно кваліфіковані. Також, знову ж-таки, компанія молода, тому є багато простору для внесення своїх змін, я розумію, що мене дійсно чуують та я можу вплинути на розвиток подій, в контексті бізнесу- і я це дуже ціную. Я б сказала, що тут загалом культура «відкритих дверей», тобто відкритого партнерського спілкування між всіма. Ще хочу додати про повністю віддалену роботу і гнучкість, тобто є офіси у Братиславі та Києві, але ти можеш працювати звідки схочеш і для цього не потрібно когось попереджувати чи узгоджувати- для мене це величезний плюс. Тож дуже дякую Альтамірі за можливість робити свій внесок , отримувати новий досвід і знання та зростати професійно разом!

I have been working for the company for 7 years. One of the most important factors at work for me is the atmosphere in the team and people with whom you have to cooperate every day, who lead the company and set its direction. So I am very lucky to have it all in Altamira — the people here are incredible, probably that’s why I’ve been working here for such a long time.

Teamwork, convivial atmosphere, colleagues who have a good sense of humor, the understanding that you will always be heard and never left alone with your problems is something very valuable to me.

Transparency in the part of the company’s management is also a big plus — they are always open in communication with employees, even when it comes to delivering some bad news.

Needless to say, like any company, it has its ups and downs, partially related to the unstable situation in the world, but the company does not turn a blind eye to any problems and tries to work them through. I am sure that Altamira is able of handling anything, because we have people in our company who are not afraid of challenges and are ready for changes.

Я працюю в компанії Altamira (раніше — GBKSOFT) 2 роки і 3 місяці.
За цей час мені пощастило співпрацювати з багатьма талановитими людьми, допомогти клієнтам розробити саме той продукт, який задовольняє їх потреби, а також здобути дуже багато знань і навичок як бізнес аналітик.
Увесь 2021 рік компанія стрімко розвивалася і покращувала свої процеси, особливо ті, які стосувалися відпусток і вихідних, навчання працівників, якісного управління проєктами.
Навіть з початком війни робота — це був єдиний острівець стабільності та успіху в житті багатьох з нас.
Я щиро вдячна компанії за можливість здобуття цінного досвіду, за підтримуючих і професійних колег, за цікаві проєкти.

Altamira is a great place to work if you’re ready to contribute and take responsibility for what you’re doing.

I’m with the company for more than 3 years and passed through all the external crisises (Covid, war, recession) together with the colleagues and the company.
Menwhile, I had a tremendous growth of my career path during this time and I think that the step where I’m now is not the last one.

People here are nice to each other and that makes the work place very positive. If you have possibility and willing to attend our office in Kyiv or Bratislava, you’ll notice that.

Actually, you can have a balance between work and your hobbies, family, life. The schedule is quite flexible. Plus if you want to learn something new, that is supported by the C-Level.
I know that some of the people who were on bench, had opportunity to learn another technology in order to have bigger chances to get another project.

What personally I like is that the colleagues trust you and you’re more than welcome to suggest, brainstorsm, validate, try various things while working. If it’s risky step, you can fail but it doesn’t mean that you’ll be fired, everyone gets second, third or more chances actually to improve and to fix.

So if you ready to take responsibility for the decisions madem if you’re a team — welcome.

I never had issues with unpaid salary or bonuses, etc.
The management is transparent and does not hide stuff from the employees.

We all know which problems all the industries across the world facing these days, however the company is in the process of partially changing the stack due to the market demand. Complex decisions are made and communicated to the employees with the suggested options. At the same time I know that we actively hire people for the new stack.

So if you have friends who are looking for a job and see Altamira vacancy, I will be more than happy to answer the questions and tell everything as it is.

Я щойно завершила роботу у компанії Altamira, і йду з хвилюючим очікування змін але частково з сумом... бо це були дуже круті 6 років!

Перше що приходить у голову — це вдячність за той здобуток знань, знайомств, справжніх друзів (так так, ви знаєте я про вас), неймовірних людей, які завжди будуть зі мною. Друге, це мабуть, той спектр емоцій і подій які ми усі разом пережили за ці 6 років, це наче життя в житті!

Трошки дам деталей без сантиментів.

Компанія з 2011 року стрімко набирає обороти та росла, це дуже спонукало мене, і нас усіх до кар’єрного росту і пошуку нових знань та навичок. Я завжди знала, що можу розраховувати на підтримку або можливість піти на навчання, ми ніколи не стояли на місці.
Десь до початку 2020 ми вже так наростили процеси та ноледж бейзи, що вирішили працювати з дуже крупними клієнтами, а це новий і дуже цікавий челендж. Для цього компания злилася зі словацькою і отримала додаткові інвестиціі. Це був нелегкий час, але дуже цікавий для мене як маркетолога. Що сталось потім вам знайомо — корона та війна.

Звісно компанія зіштовхується з труднощами у такий важкий час, і іноді може приймати важкі рішення, чи жертвувати чимось заради збереження бізнесу.
Але на мою думку, адміністрація справді переживає за кожного свого співробітника і ми ніколи не були кинуті при будь-якій критичній обставині.
Жодно разу не було затримки з виплатами, при будь-яких умовах усі могли розраховувати на зп та будь-яку іншу допомогу. Співробітники, які працювали не меньше мене, але йдуть з негативним відгуком, скоріш за все просто не командні гравці, які очікують усе але нічого не роблять. Поганому танцівнику ...
Я справді бажаю успіху і тримаю кулаки за кожен новий проєкт ! Хай ті Ентерпрайзи
кидаються на вас!
Ваш перший та єдиний на 6 років маркетолог Ірен ))

На данный момент компания находится в глубочайшем кризисе, стремительно и уверенно идёт к своему логическому закату: отменяется большая часть бенефитов, бонусов, отменяются зарплатные повышения, отменяются компенсации неиспользованного отпуска.

Уже на этой неделе начались массовые увольнения людей. В первой волне, которая прошла пару дней назад, оказалось около 15 человек (примерно 16% продакшена). При этом, людям даже не с глазу на глаз сообщали об этом, а собирали их группами и объявляли сразу группе. Видимо, оптимизировали время, которое надо потратить на «увольнительные» созвоны.

Вообще сокращения людей тут, как мобилизация в рашке:
— сначала врут «нет-нет, мы не планируем»
— потом увольняют скрытно, замалчивая, что это компания выгнала человека, а не он сам ушел
— потом «частично» — вот пошла как раз первая волна
Так не за горами и всеобщая.

Вообще, за последний год, из-за изменения системы ценностей компании из «условно сбалансированной» на «важна только прибыль» и колоссального микро-контроля со стороны топ-менеджмента, сменилось практически всё руководство среднего звена — руководители HR, PM, маркетинга, разработки, sales, тестирования, рекрутинга. Одни ушили сами из-за невозможности больше это терпеть, других уволили за то, что слишком громко выражали своё несогласие и недовольство, та и мешали внедрять глупые решения, так необходимые для роста доходов владельцев.

Также увольнениям способствовало и то, что компания старательно выдавливает из людей абсолютный максимум, при этом не давая ничего взамен и не инвестируя ничего ни в развитие себя, ни в развитие своих сотрудников. Те редкие заводимые проекты, которые ещё получается как-то заводить по паре штук в год, совсем не блещут качеством и не имеют никакого потенциала развития людей, которые будут принимать в них участие.
Планы развития персонала, которые были созданы и внедрены для того, чтобы помогать людям расти, сейчас исказили и применяются они для того, чтобы показать, что человек не вырос и повышения — недостоин.

Здесь, практически во всех отделах компании применяется бонусная система, интегрированная каким-то таким непонятным образом, что решения принимаются не ради успеха всей компании, а ради того, чтобы получить свой бонус, а что будет дальше — фиолетово. Это порождает проблему споров. Если твоё решение мешает кому-то получить его бонус, то, будь готов потратить пару-тройку часов на спор.
Было отчётливо видно, как отдельным руководителям (из ново нанятых) вообще стало строго наплевать на работу когда, в первые месяцы войны, бонусы были заморожены.

Компания полностью утратила даже остатки какой-то прозрачности. Скрывается всё, что только можно — истинные причины увольнении людей, и кто есть инициатор этих увольнений, скрывается правда о планах компании, скрывается правда о реальном положении дел, скрывается правда о качестве заводимых проектов, а все факты максимально искажаются лишь бы не вызвать у людей подозрение и не продемонстрировать им реальное критическое положение компании. Даже отмена компенсации за неиспользованный отпуск (на которую просто нет денег) была подана сотрудникам так, что это забота о них, якобы для того, чтобы они больше отдыхали.
На собеседовании вам «прозрачно» соврут, что в компании не применяются никакие трекеры, но, потом, когда появится какой-то потенциальный проект с трекером (хабстафф или даже с тимвьювером через который за вами будет наблюдать клиент), всё равно все будут пытаться вас засунуть на этот проект. И если вы не согласитесь... правильно, кто-то не получит бонус, и вы станете неугодным. Ваше увольнение будет только делом времени для того, чтобы найти выдуманную причину.

В компании начало активно развиваться национальное неравенство по отношению к украинцам. Например, в то время, как сотрудникам из Украины нельзя ходить в отпуск более 2х недель, то, сотрудникам из Словакии вполне позволено пойти в отпуск на и на 3 недельки. Помнится, в самом начале войны, новая руководитель рекрутинга активно высказывалась о том, что не стоит больше нанимать мужчин из Украины. При этом, сама, находилась где-то за границей (куда, как и большая часть руководства компании, успешно выехала ещё до начала февральских событий) и, абсолютно не стесняясь, хвасталась в соц. сетях своим новым мылом за 60 евро и какой-то новой плойкой. И это в то самое же время, когда другие сотрудники прорывались из под обстрелов из Ирпеня, Бучи, Харькова, Чернигова, Мариуполя...

Компания опустилась уже до того, что начала отказывать сотрудникам в выплате чесно заработанных денег — задним числом меняя внутренние правила выплат. Как пример — та же отмена оплаты неиспользованного отпуска, которые сначала (якобы) просто заморозили, а потом и вовсе просто задним числом отменили, оставив людей без выплат этих денег за последние года полтора. Вот так, те, кто работал во благо общего дела, команды, проекта, жертвуя своим отпуском, осознали правду, насколько сильно компании на них наплевать.

Добрий день, Євген!

Мене звати Аліса, я HR компанії Altamira.

Нам шкода, що у вас залишилося таке враження від співпраці з компанією.

У нас дійсно відбулося скорочення. Це реакція на загальни умови на ринку та часткова зміна стеку. Комунікуємо одразу після прийняття рішення, усі співробітники проходять персональні exit інтерв’ю.

Ресурси для персонального зростання також були додані та наразі використовуються командою. До речі, нещодавно ми проводили опитування всередині компанії та наші співробітники назвали можливість вільно керувати своїм часом та здоровий work-life balance одними з найбільших переваг Altamira, як роботодавця.

Також багато позитивних відгуків саме про прозорість процесів і чесність в обговоренні поточної ситуації.

Щодо ситуації, яку ви назвали «нерівністю до українців». Вся справа у законодавстві — у Словаччині воно інше та відрізняється від українського. Ми дотримуємося правових норм обох країн. Це немає жодного відношення до національності співробітника. З початку війни 80% найнятих нами кандидатів саме з України. З них 75% — це чоловіки. Ми зберегли робочі місця всім колегам, які зараз боронять нашу державу фронті.

Ми жодного разу не порушували правил виплат зарплатні, але в нас дійсно змінилися правила монетизації відпусток. Команда була проінформована та ми зберегли можливість використати дні відпустки, які залишилися на балансі на момент змін. Ми також зберігали підвіщення зарплатні доки це було можливо, в той час як багато компанії заморожували цю опцію.

Євген, дякую вам за відгук. Ми вже запланували декілька ініціатив, щоб поліпшити наші внутрішні процеси та зробити комунікацію більш прозорою та зрозумілою.

Сподіваюся, що ви знайдете роботодавця своєї мрії!
Бажаю успіхів!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.