18 лютого 2021 21:48
Проходив в цій компанії тех. співбесіду, здивував процес, перша співбесіда вже з кастомером, ну це було цікаво, одразу повідомив в яких областях не маю досвіду, щоб не витрачати зайвий час, можливо це і зіграло роль в рішенні. Але дуже не сподобавлась робота рекрутера, коли я на наступний день запитав коли зможу отримати фідбек, моє повідомлення було прочитане, але проігнороване. Потім через 4 дні вирішив все ж знову пінгонути рекрутера, який весь день був онлайн і не відповідав. Зрештою отримав фідбек, що прийняли рішення шукати далі без будь яких пояснень. Дуже не задоволений роботою рекрутера, яка не має поваги до кандидата, який приділив свій час для інтерв’ю.
Доброго дня, Богдане!
Перш за все, дякуємо вам за ваш відгук. Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час проходження співбесіди у нашу компанію. Ми вже перевіряємо роботу рекрутера щодо таймінгу усіх процесів. Безумовно спеціаліст мав зв’язатися з вами після співбесіди, але, на жаль, відбулася затримка отримання фідбеку зі сторони клієнта.
Дякуємо вам за приділений час. Ми обов’язково звернемо увагу та покращимо процес спілкування з кандидатами.
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.