Allset

81...200 спеціалістів
Київ, Лос-Анжелес (США), Нью-Йорк (США)

4 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Работал в Allset 5 лет назад) Очень благодарен всей команде и CEO. Это было лучшее время в моей карьере. Скажу честно и искренне, что круче компанию на рынке Украины будет тяжело найти.

Я працюю в Allset вже 5 місяців і хотів би поділитись своїм відгуком. На компанію я звернув увагу як на один з найбільш перспективних стартапів створених українцями, де я міг би мати широке поле відповідальності і можливість брати на себе ініціативу, а також працювати з крутим продуктом.
Процес співбесіди пройшов досить швидко (співбесіди з рекрутером, HR і фаундером), фідбек я також отримував вчасно. Після того як я прийняв оффер, компанія погодилась почекати на мій вихід 2 місяці, поки я закрию всі справи на попередньому місці роботи.
Можливість проявляти ініціативу і вільний обмін ідеями — це те, що мені подобається у стартапах, і це те, що присутнє в Allset в повній мірі. Також мені подобається можливість спілкуватись з топовими інвесторами і працювати з сучасними інструментами в своїй сфері роботи. Окрім цього хотів би виділити комфортні умови роботи в офісі і гнучке відношення до remote роботи.

Підтримали: Anna NaTanya Oleynikova

Буду рада поділитися своїм відгуком про проходження співбесіди в компанію.

Всього мала 3 співбесіди. Спочатку мене запросили на онлайн співбесіду, потім в офіс і ще раз онлайн з СЕО компанії, який проживав на той час в США і не мав можливості зустрітися в офісі. Всі 3 зустрічі пройшли легко, було приємно спілкуватися з кожним з співрозмовників. Для мене співбесіда — це перш за все діалог, обмін досвідом, думками, цікавою інформацію. Саме тому було приємно після кожної розмови винести щось корисне для себе, отримати зворотній зв’язок або пораду.

Коли завітала на співбесіду в офіс — зрозуміла, що хочу тут працювати. Сподобалася атмосфера і дружелюбність майбутніх колег.

Майбутнім кандидатам однозначно рекомендую спробувати.

Вирішив таки написати відгук, може комусь корисно буде. Проходив співбесіду у цю компанію на позицію Head of Sales

Почну з хорошого:
— Дуже приємна та професійна ректутер. Доброзилчива, спілкуватись легко і приємно, питання чіткі та зрозумілі
— Пунктуальні рекрутер та СЕО
— Сама компанія, схоже, досить прогресивна, але це перше враження, оскільки ближче ознайомитись не було нагоди

Тепер до поганого. Друга співбесіда була з СЕО компанії — Стасом. Співбесіда залишила майже виключно негативні враження:
— Стас сам призначив співбесіду на вечірній час (схоже він в США в цей час), але на початку сказав, що він в поганому стані і камеру включати не буде (цілу співбесіду розмовляв з чорним екраном)
— Вся співбесіда тривала 30 хв, хоча це практично нонсенс на таку посаду. У всіх серйозних компаніях, де я працював (Indeed, Uber) такого типу співбесіди тривають щонайменше годину і мають 3-5 етапів. За 30 хв практично неможливо розкрити всі сфери і запитання
— Стас дуже нечітко висловлює свої думки і запитання (принаймні англійською, якою чомусь він вирішив проводити цілу співбесіду, хоча її рівень можна оцінити за 2-4 хв розмови). Оскільки питання були сформульовані нечітко, невідомо як на них слід було відповідати
— Стас прийшов явно непідготовлений на співбесіду, питання вигадував на ходу і явно не до кінця розумів що хоче вияснити
— Перейшов на ти, не запитавши чи я не проти
— Постійно перебивав мене, не даючи закінчити свою думку
— Постійно нагадував, що в нього мало часу (може тоді треба було визначити інший проміжок?), чим змушував мене швидко відповідати на запитання і знову ж таки перебивав і не дав нормально відповісти майже на жодне запитання
— В кінці спробував дати фідбек, що можна було записати в плюси, якби цей фідбек був у нормальній формі: було сказано, що він не почув чогось такого, що хотів би почути. На запитання, що саме мається на увазі відповів: «ну вот что-то такое, что пишут в последних книгах» — на цьому моменті я зрозумів, що людина сама не розуміє кого вона шукає і що потрібне на даній вакансії. В певний момент хотілось запитати «вам шашечки или ехать» (схоже таки шашечки — головне було побільше розказати як це круто працювати в стартапах і про натхнення, а мої варіанти як досягається результат не дуже цікаві)
— Після того як видав свій «фідбек» навіть нормально не попрощався і просто вийшов зі дзвінка, за що Анні було навіть незручно (ще раз повага їй)

Сподіваюсь відгук буде корисним для тих, хто буде подаватись у цю компанію

Мар’ян, ми дякуємо за зворотній зв’язок. Нам дуже прикро що у вас залишилось таке враження від інтерв’ю. Ми обов’язково врахуємо ваш фідбек і дякуємо за ваш час.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.