Працювала з компанією рекрутерів Аквелону півтора роки. Дуже сильна команда, вакансії в роботі бувають і складні, і челенджеві, але дуже прокачуть навички в сорсингу і рекрутменту. Менеджмент компанії завжди готовий вислухати, процеси постійно вдосконалюються. Вважаю, що для будь-якого рекрутера Аквелон — чудова можливість прокачати нові навички і залучити попередній досвід. Окрема подяка Ярославі, ліду команди, яка завжди підтримує і допоможе в роботі.
Я відгукнувся на вакансію в компанії Akvelon, після чого зі мною зв’язалася рекрутерка Світлана. Після короткого листування електронною поштою було призначено HR-скринінг, а також мені повідомили про три етапи співбесід: технічну, інтерв’ю з delivery та інтерв’ю з клієнтом. Після успішного проходження технічної співбесіди, яку, за словами інтерв’юера, я пройшов успішно, через кілька днів я надіслав листа Світлані з питанням, чи все гаразд та коли будуть відомі результати. Відповіді я так і не отримав
Дуже приємно вражена процесом рекрутингу в компанію. Рекрутер була завжди на зв’язку, відповідала на всі питання стосовно позиції, етапів і тд. Після кожного етапу дуже швидко отримувала фідбек. Все було вчасно, прозоро та доброзичливо. Весь процес зайняв менше двох тижнів. Дякую Насті (Anastasia Sidiakina) за співпрацю та за те, що знайшла мене у LinkedIn :)
Давно співпрацюю з Akvelon, за цей час були різні проекти, різні технології та задачі. Компанія з розумінням ставиться до працівників і завжди намагаеться підтримувати їх.
Працював джавістом в Аквелоні. Команда складалась з прекрасних хлопців. І в принципі нормального менеджменту але судити не берусь, бо аустаф він всеж таки не продукт. Плюс робота з протилежною половиною планети це ще той прикол для синхронізації. Але і поганого про менеджмент додати нічого. Комунікують більшість людей швидко, да відповідально. Рідко натикався на непорозуміння або хамство. Підковані у Бухгалтерії співробітники допомагатають зрозуміти що до чього, навіть якщо ти сам ведеш свій фоп.
Пішов через те що проект закрили. А загалом були плани розвиватись до поки буа мжливість усередині.
Відгук залишаю щоб ті хто себе шукає вчились и пробували, можливо вам підійдуть проекти цієї компанії.
Про попередній коментар цікаво — потому что я тоже говорю по руски большую часть времени, але і не страждаю на переході. Тому оце дивне бачення Марго нехай невлаштовує тільки її. Не всі знають українську як рідну мову. Ну, а по вимогам до вакансії усіляке буває — зараз ринок дивний, усі знають чому, можна і по пів року шукати місце. Це ви Марго по два тижні не чекали відповідь від рекрутера))
Тому робіть все що від вас залежне, а інше зробіть як було б краще і вам і оточуючим.
Привіт!
Компанія приємно вразила на перший погляд, але комунікація рекрутерів просто розбила серденько...
Подавалася на Recruitment Researcher’а майже одночасно в дві різні команди.
1) В першій Marianna Lanovenko сказала звернути увагу на опис вакансії(типу підвищення нема в найближчі 2 роки, напевне через те, що в мене вже є досвід як рекрутера) та запиталася про очікування щодо ЗП. Опісля вона зникла з комунікації більше, ніж на день і повернулась з відповіддю: «На даний час вже є декілька скілових кадидатів в процесі спілкування. » Як вона за цю паузу в діалозі порівняла наші скіли (оскільки ні співбесіди, ні ТЗ не було) — для мене залишається загадкою?
2) За другу вакансію відповідав Danylo Mishchenko.
Спочатку я була вражена чистим суржем в переписці від Данила, але потім це здивування перекрило його чиста російська мова під час співбесіди. Цікаво, це позиція компанії «какая разница» чи персонально цього рекрутера? Нагадую, що співбесіда — це частина ділового простору, а не внутрішньої комунікації в середині компанії.
Перед співбесідою мене уточнили лише грошове питання. Під час самої зустрічі, мені дали зрозуміти, що я не підходжу, адже не маю досвіду з вакансіями, над якими працюють рекрутери компанія. Оскільки в мене досвід в діджитал, Данило навіть не запитав мене щодо технічки і проігнорував, що я сама наріз прокачуюсь в цьому. Але сказав, що судячи з мого резюме і моїх відповідей, я могла б виконувати цю роботу, але в мене не та мережа контактів в лінкедін і мій онбординг займе більше часу, а в них дуууже багато кандидатів. Тобто мої техскіли не перевірили ні під час співбесіди, ні за допомогою тестового, але все ж відмовили))
Не знаю, чи прийнята така практика комунікації/рекрутингу з усіма спеціалістами чи тільки джунами, але осад неприємний(
Найкраща компанія з усіх з ким працювала. Мінімум роботи «ефективних» мененджерів та бюрократії(після харківського епаму це було надважливо). Добре відпрацьовані процеси. Конкурентні зарплати. На всіх рівнях всі відкриті до спілкування. Відчувається, що твоя робота має значення, що ти важливий. Задачі будуються так, щоб ти зростав, але залишався у зоні комфорту. Дуже сумую за всім тайдворксом та компанією.
Отметила годовщину работы в Аквелон и искренне горда этому.
Честно говоря, не была уверена, что справлюсь с темпом работы организации, хотя шла на собеседование с полной уверенностью, что уже синьор в своей роли.
Оказалось, что еще многому можно было учиться и есть по сей день.
Несмотря на масштабы Аквелона, тут можно решить любой вопрос даже с директором просто используя мессенджер (никакого официоза и бюрократии).
Тут есть высокая планка для соискателей и соответствующая оплата (пока я не слышала о более высокой зарплате рекрутеров, чем в Аквелоне:))
Я приходила в украинский офис в Харькове как полностью удаленный сотрудник с Днепра, а за год мы успели запустить офис в Сreative States (БЦ Кудашевский) и, более того, у нас появился офис во Львове (Futura). Офисы можно посещать по желанию или работать с любой страны удаленно (тут можно похвастаться как я провела воркейшн в Албании/Турции и на Шри Ланке).
Как зону роста я бы отметила: упорядочивание процессов онбординга и формирование внешнего бренда работодателя (с внутренним все в порядке, так как большинство работают дольше 3 лет в компании).
Мы долго искали подходящий зал, чтобы провести встречу Kharkiv IT PM Club им. Г. Форда.
Нужно было много условий: проектор, экран, звук отличный, флипчарты, кофе-брейк, хорошие условия и вместимость, при этом еще удобное расположение!
Очень классный, молодой, энергичный и приветливый персонал. С нами работала Татьяна Гуляева. Любые вопросы, сложности, всё решалось быстро!
Зал оправдал все свои ожидания! Просто сверх похвал!
Если негде провести открытие, встречу или конференцию, то конференц зал Akvelon Ukraine — идеальное место!
Хорошая компания. Приятный офис. Был у них на собеседовании. Но, к сожалению, ребята не нашли времени чтоб сообщить его результаты.
Хорошая, адекватная компания. Зарплата ожидаемая, проекты интересные, условия труда отличные, коллектив очень дружественный. Отличные тимбилдинги. Есть возможность коммандировок в MicroSoft. Рекомендую.
У нас новоселье! И мы несказанно рады этому событию.
Компания расширяется и мы наконец переехали в новый офис, наш офис-дом. Каждый, кто работает и когда-либо работал с нами, знает — мы работаем дома. То, что большинство ходит по офису в мягких тапочках не совсем то, о чем идет речь. Дома мы спокойны, мы развиваемся, делимся, учимся и учим, добиваемся, заботимся, мы много общаемся, смеемся, много работаем. И делаем это все в стенах Аквелон-дома.
Пока наш новый офис — это просторные комнаты с панорамными окнами, видом с терассы на исторический центр города и первые наброски дизайна. Мы рады иметь возможность сделать офис таким, каким его видим, и рады, что он настолько просторный, насколько нужно компании для будущего роста.
Итак, нас можно поздравлять, приходить в гости и дарить подарки. Теперь мы обитаем по адресу: г. Харьков, ул. Сумская, 10. ТОЦ Аве Плаза.
jobs.dou.ua/...ve_Plaza-news_display.jpg
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
14 відгуків
RSS