9 листопада 6:49
Привіт працював в компанії 9 місяців
на позиції junior logist specialist. Звільнився за власним бажанням і це було найкраще рішення , бажано було зробити раніше але все ж таки це ж AJAX як люблять дехто говорить )
Почну з подяки до компанії що познайомила мене з крутими людьми і тісніше зі світом IT та те що є кращі компанії )
А тепер не до дуже приємного досвіду
1. це недолуга каста працівників
їх є 3
це БОГИ R&D ( їм все дозволено вони не відчувають напруженості , в них все добре , їм апрувається все шо потрібно і коли потрібно, класні модні стільці на якому супер зручно )
Потім йдуть Unit ( цим вже важче існувати , потрібно чекати апрув керівництва яке навіть не знає про твоє існування, гірші стільці ніж в R&D, не всім видається техніка, відчуття таке що ти працюєш на R&D а не на компанію , тобі тут нормально якщо ти керівник )
І чомусь це важається найнища «каста» Products або просто Prod ( взагалі не знаю як там працювати, вийти на перекур чи на каву чи ще щось можна лише по дозволу, працюють на самих не зручних стільцях, постійно маєш працювати в спец одязі який складає лише халат, і працюєш як в мурашнику )
Це була перша проблема яка мені була не зрозуміла, що в компанії немає рівності і із за цього немає поваги і деякі особи позволяють собі через чур багато. Про це наступна проблема
2. Проблема рівності, толерантності, і вирішення проблем
Почнемо з того що дуже відчуваєть надмірне ставлення якщо ти взагалі тільки прийшов R&D надмірно ставиться до Unit а в свою чергу він ставиться надмірно до Prod, до якого надмірно ставляться всі ( чому? я і сам не знаю )
В середині розквіта мізогінія і безкарність щодо таких питання
знаю не одну історію як домагались до дівчат на робочому місці і бачив на власні очі данну картину в Service Team, і багато дівчат стикаються з даною проблемою ( не всі звісно ) але є дівчата які стикнулись з даною проблемою і вони бояться про це сказати, бо в компанії таке відчуття що це «посвята» в ajax systems, навіть якщо звертаються до цієї проблеми то звісно ніхто не буде це вирішувати бо всім начхати абсолютно всім, так звісно хтось скаже [ Так це не правильно, так не має бути ] і це все тільки пусті балачки ніяких дій, коли я намагався звернути на це увагу чув у відповідь тільки [ Ти там не був ти не знаєш] з такою позицією можна і не вирішувати нічого в цій компанії. Head HR на щастя не памʼятаю як звати або просто не буду писати )) Взагалі не робить якісь зусилля в сторону того щоб вирішити конфліктні ситуації або просто не хоче їх побачити, чесно не знаю що і як вона там але є така проблема.
3. Це звісно заробітна плата з самого початку як я проходив інтервʼю на дану посаду мене запевняли що перерозгляд заробітної плати раз на рік чи раз на пів року. Не знаю як і де але саме в мене не посаді прерозгляд був 3 роки тому то це ще + одна брехня яку намагаються запевнити. І чомусь в компанії не можна говорити про заробітню плату ( нікому не відомо чому це під NDA), як будете йти в цю «компанію» ( я б не радив ) то будьте готові до того що вам набрешуть стосовно заробітної плати (не в плані що вам прийде не стільки скільки має, а в плані перерозгляду)
4. Це як люблять в ajax писати всюди і робити з цим мерч це звісно «zero bullshit culture» якою в компанії навіть і не пахне, кожен намагається перекинути відповідальність і перекинути стрілку, жодного разу не бачив як хтось брав на себе відповідальність за якийсь косяк чи тупняк, це завжди він винний а ні вона винна , це метео буря і тд.
5.Це розташування, дуже не зручне розташування два офіса поряд і один хто зна де на Unit один офіс з «куренівської долини» я б переніс в більш центральний куток Києва
6. Жодного фідбеку по роботі ти просто не правий
зазвичай тут є 2 правила
1 Ти не правий
2 перечитай 1 правило
7. Бувало таке що люди які вище за нас з моїм колегою заходили і нахабно казали що їм це потрібно відправити
зараз дуже срочно воно горить, і питання чому раніше не принесли щоб воно поїхало вчасно ? чуємо лише тишу або якісь виправдання і перевод стрілки і обвинувачення кожного. Ну і ми ввічливо відмовляли людині бо ми йдемо згідно процесів які були ЗАТВЕРДЖЕНІ
Цей коментар/відгук не про те щоб компанія виправдовувалась а поглянула на проблеми які дійсно є в компанії, і зробили компанію краще. Бо компанія не дуже вдало справилась зі своїм ростом але то часта практика.
Я б особисто нікому не радив йти працювати в дану компанію. Але хто мене питає )))
Дякую
Якщо людина вже публікує від власного імені , й тд ... наводить на думки щодо того як все погано.
Вітаю, Михайле
В компанії Ajax Systems будь-які форми дискримінації є неприйнятними. Ми прагнемо формувати безпечне середовище однодумців та забезпечувати комфортні умови для роботи кожного співробітника, незалежно від його позиції чи підрозділу. Вклад кожного співробітника важливий, а взаємоповага та справедливе ставлення є одним з ключових пунктів нашої взаємодії.
Ми реагуємо на усі відомі нам звернення щодо порушення норм відносин між працівниками, проводимо внутрішні розслідування та вживаємо відповіді заходи, якщо такі необхідні.
Дякуємо вам за відгук. Якщо ви хочете отримати додатковий зворотний зв’язок — сконтактуйте, будь ласка, з нашим HR відділом.
Можно я отвечу этому юниору.
Кресло у него неудобное, ага.
Я вааще работал 6 лет на обычном стуле за 50 баксов и не жужжал.
И ЗП была одни год 10 баксов в месяц,
Возможно эти 6 лет были самыми счастливыми в моей жизни!
Мне повезло, что у меня была графическая станция Iris и позже Indigo-2 Silicon Graphics.
Я пахал по
Не розумію до чого це? Чи совковщина в середині лізе на зовні?) Я терпів і вам велів...
Якщо вам ок, то це не значить, що іншим це має бути в норму)
Не розумію до чого це?
Это к тому что нынешним молодым хочется все и сразу.
Совок здесь не кстати. Я пережил благополучно ужасы совка.
То може джунам відразу видавати зп як у сіньорів? Чого ж він нещасний повинен терпіти?
Є працівник, приносить користь на N грошей, йому виділяють x% від N. Ніби ж логічно
Є ринок. Право робітника — не терпіти низьку зп і жахливі умови. Право роботодавця — не терпіти або не наймати робітника, який не влаштовує. Або не платити зависоку ЗП.
А ображатись не те, що хтось захотів (і десь можливо таки отримав) високу ЗП — це трохи інфантильно
Завдання HR-ів — захищати компанію. Помилково вважати, що HR має захищати звичайних працівників, а тим більше відстоювати їхні права перед керівництвом.
13 коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.