Ajax Systems

понад 1500 спеціалістів
Київ, Харків, Львів, Вінниця, Варшава (Польща)

23 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Вітаю!

Я, як і попередній тут рецензент маю кардинально інший досвід проходження етапів співбесід та комунікації з рекрутером Катериною Федоренко, що відрізняється від інших відгуків.

З самого початку і впродовж всього часу комунікація та взаємодія були чітко структурованими та зрозумілими, фідбеки — вчасними. А ще що дуже цінно що Катериною, що лідом команди Вікторією інформацію доносилась максимально відверто та що дуже цінно — без напускного пафосу, все так як воно дійсно є.

Окремо, хочу виділити професіоналізм Катерини, її ініціативність, інтерес до роботи та кандидата, емпатію, чого насправді бракує багатом іншим рекрутерам на ринку.

Рекрутинг процесом повністю задовлена, це однозначно оцінка — 10/10.

Підтримали: Alina BugaychukЯна Бабій

Кароліно, привіт.
Дякую за фідбек, дуже приємно)

Мій досвід та враження від проходження інтерв’ю кардинально відрізняються від декількох нижчезгаданих. Від самого початку (спілкування з рекрутером Катериною Федоренко) і до самого кінця (технічного інтерв’ю з лідом) все пройшло добре. Про саме технічне інтерв’ю (і тестове завдання в його рамках) можу сказати, що воно було одним із найцікавіших, на якому мені доводилося колись бути. Загалом оцінив би рекрутинг процес у 10/10, як і подальший онбординг та співпрацю з компанією.

Не звик залишати негативні відгуки, але такого НЕ професіоналізму як від HR Anna Serhiichuk я ще в своєму житті не зустрічав. Це був мій найгірший досвід спілкування з представником компанії.
1. Все почалося ще з перших повідомлень, коли мені запропонували таймслот на HR інтерв’ю, після чого Анна зникла на 24+ години. Наступну відповідь я отримав о 8-ій вечора наступного дня. Але добре, таке буває, може дійсно людина була шалено зайнята і не могла знайти час(2 хвилини) щоб надіслати інвайт
2. В день інтерв’ю, за 7 хвилин до зустрічі Анна пише, що вона запізнюється на зустріч і просить перенести її на наступний день, або на 30хв. Окей, посунули на 30хвилин, на початку дзвінку знову слухаю її розповідь про те як вона «шалено зайнята».
3. На самому дзвінку починається саме цікаве. Такого великого ЕГО у людини я ще не зустрічав. Анна починає розповідати яка вона крута і що вона «сама виростила» штат девопсів з кількох людей до ХХ людей і бла-бла-бла. Я сиджу, не розуміючи навіщо мені ця інформація, але окей. Трохи згодом, коли самопрезентація нарешті скінчилася ми трохи побалакали за мій досвід і почалися дуже дивні запитання. Один діалог викарбувався у мене в пам’яті та звучав він наступним чином:
Анна: «А скільки AWS сервісів ви використовуєте на поточному проєкті?»
Я: Починаю перераховувати найбільш must have сервіси які ми юзаємо, при цьому розуміючи що ця інформація навряд чи щось дасть НЕтехнічній людині, але окей.
Анна: Перебиває мене та каже: «Ні, назвіть просто цифру»
Я: «Ну.... 20-30, мабуть» (на цьому етапі я вже сиджу в шоці з рівня запитань ще блььше не розуміючи, що це взагалі може дати людині, тим паче, НЕтехнічному спеціалісту)
Анна: З посмішкою на лиці та зверхнім тоном: «Ну, щоб ви розуміли, в нас їх більше 40»

Таких дивних запитань ще було декілька, але, думаю, що цього досить щоб зрозуміти якого рівня Recruitment Lead працюють у даній компанії.

Потім, під кінець інтерв’ю, Анна почала майже принижувати мене та казати наступні фрази: «Від мене це вже НІ, тому що я думаю, що ви не виконаєте наше тестове завдання». «Наше тестове завдання навіть сеньйори з досвідом 5+ років не завжди можуть виконати». Але ж звісно зійшлися на тому, що моє CV Анна передасть технічній команді та повернеться з фідбеком, якщо все ж таки боги вирішать до мене спуститися та провести технічу співбесіду. Звісно ж, ніхто до мене не повернувся.

Резюмуючи: Кандидатам не раджу витрачати свій час, щоб відчути себе нікчемним, бо компанія використовує на 5-10 AWS сервісів більше ніж у вас на поточному/минулому проєкті(досі смішно з цього). А керівництву Ajax раджу звернути увагу на професіоналізм рекрутерського відділу, тим паче, коли лідом цього відділу являється така хамовита, нетактична та зверхня людина.

Вітаю, Олексій!

Я займаю позицію Technical Recruiter в Ajax та проводила з вами співбесіду на позицію DevOps Engineer у нашій компанії. Перш за все я хочу висловити вам свої найщиріші вибачення. Я дійсно себе повела непрофесійно, коли не повернулась до вас зі зворотнім звʼязком в загальноприйнятих комунікаційних рамках. Мені дуже шкода, що ви отримали негативний досвід спілкування і залишились з аналогічними враженнями від компанії та від мене особисто. Нам шкода, що сталась така ситуація.

Щодо зверхньої поведінки, розповідаючи про деталі роботи проєкту, в мене не було на меті презентувати їх з позиції зверхності. На співбесіді я зацікавлена навпаки — поділитись успіхами та позитивними результатами, яких досягає компанія. Можливо мною був підібраний хибний тон комунікації та презентації. За це я також хотіла б вибачитись. Ajax Systems це велика команда, яка ставить перед собою цілі та працює на результат. Ми маємо за мету ділитись ним з потенційними колегами.

Стосовно коментарів про технічні моменти — це деталі, якими ми ділимось з кандидатами, щоб дати їм краще уявлення про те, з чим доведеться працювати, та підготувати їх до наступних технічних інтерв’ю. Я не мала на меті якимось чином поставити під сумнів чи применшити ваш досвід та знання, а лише хотіла точніше донести нюанси, вимоги та очікування від кандидатів на цю позицію.

Підсумовуючи, хотіла б підкреслити — мені дійсно шкода, що так сталось. Дякую за вашу конструктивну критику і можливість покращити комунікацію з потенційними кандидатами в кращу сторону. Для себе я зробила висновки та працюватиму над ними.

Шановні керівники компанії Ajax Systems навчіть свого рекрутера Катерину користуватися телеграм. Вона взагалі не вміє вести діалог з кандидатом. Я 3 рази ій написала звязатись зі мною в телеграм бо я НЕ знаходжусь на джоб сайті 24\7 і для домовленості про співбесіду треба писати кандидату в ОСОБИСТИЙ месенджер, а не в чаті джоб сайту. Я з таким не професіоналізмом зіткнулась вперше в житті. Бачучи такий ігнор у спілкувані з боку Катерини — не маю ніякого бажання працювати в вашій компанії.

Підтримали: Елизавета

Вітаю, Вікторіє!

Дякую за проявлений інтерес до нашої компанії. Ми отримали ваше резюме на вакансію Recruiter Team Lead (Production). За результатами CV скринінгу Катерина надіслала вам відмову через сайт robota.ua, яка автоматично дублюється на пошту кандидата. Якщо з якихось причин ви не отримали відповідь, ми поспілкуємось з технічною підтримкою сайту і спробуємо розібратись, чому email не був вам доставлений.

Також, нещодавно ми отримали ваше резюме на позицію HR Ops. Відповідно до наших процесів, перша комунікація з кандидатом відбувається через електронну пошту. Там ми уточнюємо основні деталі, знайомимось і домовляємось про подальші кроки процесу найму, як і про зручний канал для подальшої комунікації. Катерина надала вам всю необхідну комунікацію та уточнювальні питання електронною поштою відповідно внутрішнім процесам компанії. Відповіді на email ми не отримали.

Через велику кількість аплікантів рекрутер не може залучити різні канали звʼязку на першому етапі спілкування. Поряд з цим, маємо досвід блокування акаунтів в телеграмі, коли йде перша комунікація з багатьма новими контактами в розрізі короткого проміжку часу.

В силу вашого досвіду, дякуємо за розуміння та за приділений час!

Отримав відмову спілкуватись з-за умови «не розглядаємо кандидатів з паспортами Білорусі і росії.» т.к. я по-паспорту білорус. Прохання до менеджменту — розглядати кандидатів індивідуально враховуючі ВСІ фактори. Це шлях до прогресивного суспільства ЄС, в який Україна так хоче попасти. На жаль отримати паспорт України для мене неможливо з огляду на мою про-Українську позицію та небезпеку повертатись в Білорусь (щоб отримати паспорт України потрібно відмовитись від білоруського громадянства, що для мене неможливо тому що потрібно їхати в Білорусь). Відмова яка базується тільки на паспорті — це дискрімінація, яку я звісно можу зрозуміти у випадку того що сталося (війна), але все ж вважаю що це несправедливо та не дуже професійно стосовно моєї ситуації. Думаю, що менеджмент Ajax Systems не дуже хоче розбиратись та розуміти різницю між білорусами та росіянами, між якими прірва така сама, яка й між українцями та тими росіянами. Що відбувається якщо відмова йде по принципу паспорта? Держава по-перше втрачає людину яка готова платити податки та допомагати піднімати економіку країни де йде війна (на жаль це не перша відмова по паспорту яку я отримав). По-друге компанія втрачає професіонала який готовий ефективно працювати якісніше, більше та дешевше. На мою думку я зробив достатньо щоб доказати що я маю право жити та працювати в Україні: Вивчив мову, отримав ПМЖ, відкрив ФОП, сплачую податки, доначу на ЗСУ. На жаль, такі відмови змушують переїжджати та шукати роботу в іншої країні. Я б не хотів цього робити бо Україна мій дім. Всім перемоги, слава Україні!

Підтримали: Анастасия Гунич

Вітаю, Костянтин!

Кожен кандидат розглядається в індивідуальному порядку, за умови проходження перших етапів співбесід. Попри те, у нас є певні загальні вимоги до кандидатів, з якими ми готові співпрацювати. Ситуація в країні складається таким чином, що ми були змушені збільшити перелік критеріїв для потенційних колег на менеджерські позиції. Ajax, як в першу чергу виробник систем безпеки, має логічно обґрунтовані підвищені вимоги до власної внутрішньої безпеки. Дякуємо за розуміння.

Працював у цій компанії недовгий період ще до повномасштабного. Не буду описувати своє ставлення зі зрозумілих причин, лише залишу тут посилання на статтю: https://apostrophe.ua/ua/article/society/2024-02-05/obhodnyimi-putyami-pochemu-ukrainskaya-kompaniya—ajax-systems-prodoljaet-rabotat-v-rossii/56355

Підтримали: Iryna Rakitska

Компанія Ajax Systems закрила офіс у росії та білорусі і припинила постачати туди обладнання. Офіційна заява компанії на сайті від 2 березня 2022 р:
ajax.systems/...​loses-business-in-russia

Ми просимо вас зберігати інформаційну гігієну, перевіряти джерела інформації і не піддаватись на провокації.

Після першого відгуку зв’язалася рекрутер із запитанням чи готовий працювати в Києві.
Відповів, що готовий. Далі спілкування не продовжилось.
Загалом 5 разів аплаївся на вакансії QA та Python SDET (останній раз 21.01) і повний ігнор.
Неприємно. Так не повинно бути.

Якщо компанія НЕ розглядає з якихось причин кандидатів НЕ з «„Київ, Харків, Львів, Вінниця, Варшава (Польща)“», які готові до релокейту, то, будь ласка, вкажіть це в описі до вакансій.

Не марнуйте час і бажання людей, які в ці важкі часи війни хочуть працювати в Україні.

Мирного неба!

Доброго дня, Артеме.

Нам дуже шкода, що ви отримали такий досвід спілкування з нами. Наразі наша система налаштована таким чином, що кандидат у будь-якому випадку отримує автоматичну відповідь після відправки заявки на вакансію. На попередні звернення ви мали отримати такі повідомлення, але, можливо, вони потрапили до спаму.

Ми щиро цінуємо ваш інтерес та хочемо запевнити, що ми відкриті для співпраці з кандидатами з усіх міст України.

Ми сподіваємося, що в майбутньому у нас буде можливість співпрацювати з вами. Ми звʼяжемось з вами в особистих повідомленнях для подальшої комунікації.

Ajax Systems — це компанія, що дає можливість рости та розвиватися інженерам всередині компанії від entry level до senior level. Це український інноваційний продукт!
В Ajax Systems завжди є цікаві виклики, прогресивні технології і, що мало де зустріти, — кастомні протоколи, на розвиток і підтримку яких має вплив кожен інженер компанії.
Мій шлях в компанії був довжиною в майже 4 роки. За цей час, як Quality Assurance Engineer, у мене була можливість працювати як з embedded стороною продукту, так і з back end частиною. Компанія дала можливість пройти шлях від джуна до тім ліда.
Я щиро вдячна Аяксу за таку можливість і за той розвиток, що я отримала.

Проходив співбесіду на позицію Senior Java Engineer. На жаль, проводити співбесіди тут не вміють або не хочуть. Потрапив на інтервью де інтервьювер майже засинав на співбесіді — це був перший технічний етап. Вже після першого етапу бажання працювати разом дорівнювало майже нулю. На другому етапі дали тестове завдання на годину. Якщо для проекту потрібні глибокі знання в якісь області(у них це було баготопоточність), про це варто спитати, витративши на це одну хвилину, а не давати тестове завдання на одну годину. Не рекомендую.

З позитиву, спілкування з HR було приємним, єдиний хто зацікавив працювати в ajax.

Підтримали: Yaroslav Lopushansky

Доброго дня, Юрію.

Нам дуже шкода, що ви отримали негативний досвід від проходження технічної співбесіди.

Дякуємо за ваш коментар. Подібні відгуки допомогають удосконалювати процес найму та забезпечувати якісний та ефективний відбір кандидатів. Ми обов’язково врахуємо зауваження у майбутньому і будемо робити більший акцент на тому, що чекає кандидатів у тестовому завданні.

Вітаю!
Дякую компанії за проявлений інтерес до кандидата без досвіду. Дякую Альоні Солопко за співбесіду та професіоналізм!

В цій компанії не прийнято ділитися зворотнім зв’язком по результатам співбесіди. Зверніть на це увагу, якщо попросту не хочете витрачати свій час.

Доброго дня, Максиме!
Навесні ми спілкувались щодо вакансії Project Manager. На жаль, ваше повторне повідомлення потрапило у спам і я його не помітила. Не давати фідбек після співбесіди неприпустимо. Вибачте за неуважність та відсутність відповіді.

Найближчим часом ми налаштуємо автоматичні нагадування рекрутерам про фідбек, аби схожі кейси не повторювалися в майбутньому.

Тож ваш відгук допомагає нам розвивати процес, дякую, що поділились своїм враженням.
Гарного дня!

Пробувався на вакансію Senior Android. Проект та його опис був у фаворитах по бажанню процювати. Все бажання відбило тестове для джунів, розраховане на 2 години. Щось навіть трохи зробив, але розуміння того, що особистий час дорожче, відкинуло ідею дороблювати його.

Володимир, прикро, що відбулося непорозуміння в процесі співбесіди.

Важливим елементом в переговорах з майбутніми спеціалістами Ajax Systems є тестове завдання, це наша незмінна практика протягом останніх років. У вашому випадку ми були дуже зацікавлені в майбутній співпраці, тому запропонували 3 варіанти тестового завдання, які відрізняються за складністю та витраченим часом.
Виконання обраного завдання дає необхідне розуміння про ваш хід думок, стиль прийняття рішень, розставлення пріоритетів в умовах обмеженого часу та вкінці до якого висновку ви б дійшли.

Завдяки вашому відгуку в майбутньому ми будемо детальніше пояснювати кандидатам важливість та специфіку тестового завдання.

Проработала в компании 1 год в HR. За это время были лишь позитивные фидбэки, повышения, пересмотры з/п.
Но потом начали происходить какие-то невообразимые вещи.
Team Lead команды (начальник отдела кадров) Диана Мельниченко заявила, что она не видит во мне интереса к работе. В чем именно это должно выражаться, в каких показателях в работе — озвучено не было. Далее мне начали говорить, что мне подняли з/п не потому, что я хорошо выполняла свою работу, а «авансом», для того, чтобы я делала больше, чем делаю сейчас. Как она сказала: «Для повышения зп нужно делать что-то сверх, а не просто хорошо выполнять свою работу». И опять же, чего конкретно от меня ожидает — озвучено не было. Но тем не менее, периодически запугивала увольнением. Спустя пару недель сказала, что я выполняю объем работы меньше, чем она от меня ожидает и потребовала писать ежедневные отчеты с указанием точного времени выполнения каждой задачи. После 2-х недельных отчетов начала придираться к каждому пункту. Я попросила, чтобы она хотя бы приблизительно обрисовала мне кол-во задач которое нужно делать за день, раз такие отчеты её не устраивают, чтобы я понимала на что мне ориентироваться, чего конкретно от меня хотят. На что мне был дан ответ: «Мы не в детском садике, я не буду каждого водить за ручку и указывать, что делать, у меня нет ресурса на это». Ответ был с раздражением и категорическим НЕТ. На следующий день мне озвучили, чтоб я увольнялась. На мои многочисленные просьбы дать мне время до конца месяца (2 недели) закрыть все задачи текущего месяца, тем самым показав, что я качественно и вовремя выполняю свою работу, было снова категорическое НЕТ. Я даже не буду описывать мое морально-психологическое состояние на протяжении всех этих «приятных» разговоров, как и не буду описывать в каком шоке находилась вся команда, наблюдая за происходящим...
Я обратилась за помощью к HR директору компании, Анне Сологуб. Она отнеслась с пониманием и обещала помочь, а на следующий день сказала, что по результатам моих отчетов и по мнению Team Lead, за последний месяц я сделала работы меньше, чем за предыдущие 11 мес. работы в компании, поэтому компания решила со мной попрощаться, уволить в один день.

Что?!! Вы серьезно?!!!

У компании корпоративная культура ZERO BULLSHIT, но, по-моему, это полный BULLSHIT!!!

Выводы о компании и о профессионализме руководителей делайте сами.

Марина,
За рік роботи Ajax Systems ви виросли від помічника кадровика до кадровика, за це й отримали винагороду — за класний результат та пророблену роботу. Компанія та менеджмент цілком сприяли вашому розвитку.

Оскільки, ми швидко розвиваємося, бізнес-процеси змінюються то ж працівникам також потрібно адаптуватись і вміти використовувати свій час результативно за призначенням.
Очікуваний обсяг виконаної роботи, був відображений в тасках, які вам було призначено в таск менеджері. Також основні обов’язки прописані в посадовій інструкції.
За результатами місяця, у вас був низький показник закриття робочих задач, без конструктивних на це причин та ви не змогли пояснити куди йде ваш робочий час. Ми надавали зворотний зв’язок про це, намагалися допомогти вам налаштувати робочий лад по новому, проте не вдалося.

З вашим зверненням я вас вислухала, і як результат ми мали спільну зустріч разом з вами, Діаною та HR BP, після якої й було прийнято спільне рішення про припинення співпраці.

Дякую вам за пророблену роботу, і хай у вас все вийде!

Рекомендую не работать в Ajax, они апологеты Дія City. «Проект» нацелен на значительное снижения уровня доходов и возможностей поиска лучшей работы для итишников. Он стимулирует увеличение прибыли крупных ИТ компаний и разорение мелких.

На сайті Дія City в розділі «Нас підтримують» є список компаній які підтримують «Дія City» (копія сторінки dc.diia.gov.ua в архіві web.archive.org).
В цьому списку компаній є логотип який схожий на ваш.

Чи можете ви підтвердити інформацію про підтримку «Дія City» або голосно спростувати можливу маніпуляцію від «Дія City»?

Відповідь на питання важливе для спеціалістів які підтримали петицію Стоп Дія Сіті!

Спростувати ви можете на форумі в темах з тегом Дія City, в соціальних мережах за тегом StopDiiaCity, а також в ЗМІ.

Недавно прошел испытательный срок и могу сказать про Аякс только хорошее. Сразу стоит отметить, что у всех разные «требования» к работе своей мечты, поэтому без субъективности не получится)

Для меня очень важна коммуникация с руководством, и в Аяксе я получил так необходимую мне коммуникацию. Задачи должны решаться, все это понимают, поэтому задачи ставятся очень грамотно, в это же время отсутствует бюрократическая составляющая и все открыты к обсуждению — я всегда могу написать тому, кто мне поставил задачу, пригласить побеседовать и обсудить непонятные мне моменты.
Также на высоте комплектация рабочих мест — есть всё, что нужно, а если чего-то нет — закажут и предоставят.
Третий очень важный пункт — работа в офисе. Гуляющее по интернету мнение, что удалёнки нет — не совсем правда. Удалёнка есть, но для неё должна быть веская причина и связано это со спецификой продукта. Но у нас есть замечательные команды HR и Office Manager’ов, которые создают максимально уютную атмосферу в офисе.

Отдельную благодарность хочу выразить Яне Астапенко за её поддержку на всех этапах собеседований и испытательного срока.

Опишу свой опыт процесса переговоров и встреч на вакансию эмбеддед в Аякс.

Подавался сразу на позицию и в Киеве, и Харькове, так как планировал работать частично удаленно.

Позвали на беседу именно в Киев. Первоначально контактировал с Марией. Но на собеседовании в киевском офисе сразу присутствовал и тимлид.

Рассказал про свою мотивацию, про интересные инженерные задачи, челенджи вот это все. Я действительно люблю решать нетривиальные задачи, но и работодатели всегда рады такое услышать. И действительно — сразу повеселили, расплылось в улыбках, ещё немного, и ребенка предложили б крестить (не вышло б все равно, я агностик).

Из плюсов, которые для себя отметил:
Меня привлекает тематика безопасности. В этом направлении в Украине кроме Аякса работает, к сожалению, всего несколько компаний.
Компенсация за труды на уровне рыночной, не столько, сколько я хотел, но, в принципе, неплохо.
Рассказали, что система премирования и роста инженеров есть и работает. Как на практике, не знаю, тут нужно чтобы кто-то изнутри подтвердил, как это работает. И работает ли.

Минусы:
Главный для меня минус и причина, по которой я отказался от оффера — отсутствие удаленки. Для меня это был ключевой фактор — возможность часть рабочего времени работать удаленно — к сожалению, Мария сказала, что это вариант исключается.
Штош, а все так хорошо шло.
Но это лично для меня. Кто может целый день в офисе провести — для тех минусом это не будет.

Працював з компанією на аутсорсі. Очікував різне, але по факту коллектив виявився дуже адекватним. Схоже, що репутацюю компанії цілеспрямовано мочать в мережі. Якщо посидіти погуглити, то можна орієнтовно зрлзуміти звідки ноги ростуть.

Мій особистий досвід: відсутність зайвого формалізму у спілкуванні, адекватно сформовані задачі, людяне відношення. Ну і важлива деталь — таку міжнародні компанію побудувати з України ну дуже важко. У цих вдалось.

3 місяці я працюю в Ajax Systems. За цей час вдалось в’їхати в систему, процеси і культуру. В принципі все виявилось так, як я собі і уявляв — молода енергійна команда завойовує світ. 100 країн вже є, залишилось ще 100 🙂

Побував на виробництві — це вразило найбільше. Не знаю як описати словами, це просто треба бачити. Контроль якості продукту на кожному кроці, тому браку майже немає і клієнти задоволені.

Сумно інколи бачити в інтернеті коментарі типу «перепакували китайські датчики і продають за свої», при цьому бачучи як кращі інженери країни сидять в офісі до ночі чи працюють на вихідних. Короче не треба так)
А попереду багато крутих продуктів, впевнений, що за 2-3 роки Аякс буде зовсім іншим. Тому якщо ще не користуєтесь системою — спробуйте.

интересно что компания , которая занимается разработкой безопасности так халатно относится к безопасности своих сотрудников... клиентам стоит задуматься

Прошу підтвердити інформацію про те що в умовах карантину офіс працює в повному обсязі???

Мені було відмовлено в співбесіді через те що я наполягав хоча б на частковій роботі з дому в умовах пандемії (бо знаходжусь в категорії ризику). Також цю інформацію підтверджують деякі ваші співробітники.
Дуже дивує таке ставлення керівництва до персоналу — ризикувати здоров’ям чи життям співробітників, через те що падає продуктивність...

Ajax Systems — крупнейший в Европе производитель систем безопасности. Мы осуществляем как Software, так и Hardware разработку. К сожалению, ремоут производств электроники не существует, как и Hardware разработки, построенной на распределенных командах. Создать «домашнюю лабораторию» с большим количеством оборудования — просто нереально.

Сейчас наша цель — сохранить команду и уровень заработных плат, что невозможно при остановке производства и разработки. У нас нет массовых сокращений, принудительных отпусков за свой счет, урезания заработных плат. Мы хотим выйти из кризиса с той же командой, в 800 человек, с которой в него вошли.

Мы заботимся о здоровье наших сотрудников. Еще до объявления официального карантина, мы запустили все необходимые процессы, чтобы сделать офис и производство безопасным местом для нашей команды. Мы собрали лучшие мировые практики организации работы компаний-производителей в условиях пандемии COVID-19, например Samsung, и реализовали их на Скляренко 5:

Коллег старше 50 лет и людей в группе риска, в обязательном порядке перевели на удаленную работу с сохранением полной заработной платы.

Организовали перевозку сотрудников, с соблюдением всех мер безопасности. Это 11 маршрутов, которые охватывают весь Киев и все ветки метро.

Ограничили доступ в офис посторонним, клиентам и поставщикам. Отменили мероприятия и командировки. Решаем все вопросы с партнерами в онлайн-режиме, с помощью Zoom/Skype. Организовали онлайн-академию для партнеров со всего мира.

На входе в здание, мы поставили современный тепловизор — такой же установлен в аэропорту Борисполь. Температуру меряем всем без исключения.
Люди с температурой выше 37,0 отправляются домой на карантин. Кроме того, в течении дня, мы делаем два контрольных замера температуры каждому сотруднику, используя бесконтактные термометры.Мы обеспечиваем команду масками, в которых нужно быть целый день, а также средствами дезинфекции.

Мы дезинфицируем общие зоны два раза в день, а все «опасные» поверхности 4-6 раз в день. Зоны общего пользования кварцуем в ночное время.

Мы стоим на передовой в оказании помощи стране и минимизации последствий от пандемии. Выделили больше 3 млн гривен на защитные средства для медиков.

Мы используем свои производственные мощности и интеллектуальный капитал для ремонта ИВЛ, это тоже, к сожалению, невозможно делать ремоут. Два аппарата, уже, вернулись в больницы и спасают жизни пациентов, на очереди еще 50 со всей Украины.

Наша официальная позиция — деньги побеждают болезни. Чтобы у нас оставалась возможность покупать ИВЛ и средства защиты для медиков, помогать нашей системе здравоохранения — мы продолжаем работу в штатном режиме, в условиях ограничений, которые на нас накладывает пандемия.

Мы чувствуем ответственность за своих людей и их семьи, и не хотим, чтобы их доходы упали в условиях надвигающегося кризиса. Именно, поэтому, мы не воспринимаем карантин, как каникулы. Пандемия закончится, кризис — нет.

Для нас важен каждый сотрудник. Выделять отдельных людей, например, через удаленную работу — мы не готовы. Мне очень жаль, что вы получили отказ. Данное решение мы приняли потому, что не можем обеспечить вашу потребность в ремоут работе.

Очень «порадовали» HR, в данной «компании» .... Вчера, звонит эйчар, и говорит что их заинтересовало мое резюме, и что хотели бы пригласить меня на собеседование на позицию Middle QA, сегодня на 16:00, на что я ответил что мол да, конечно, говорю пришлите пожалуйста фидбэк мне на почту с адресом , куда мол прийти, и ссылкой на вакансию, потому как в день я рассылаю десятки резюме, и просто физически не смогу его отыскать.
Девушка сказала что , да разумеется , сейчас пришлю, и....до сегодняшнего дня — ни какого фидбэка не было.
Вообщем, исходя из этого, вывод о компании, и о кадровиках в целом крайне негативный. Не советую эту компанию.
Комментарий от vlad savinov, полностью поддерживаю.

P.S.
Так же по общался с товарищем, и он полностью подтвердил предыдущий комент, что эта вакансия у них открыта уже около года!!!
Собственно сама ссылка на вакансию www.work.ua/jobs/2503189

Делайте выводы сами ...

Добрый день, Денис.
Прошу прощения за сложившуюся ситуацию: действительно не отправила Вам письмо со ссылкой на вакансию и адресом компании. После нашего разговора подготовила письмо, но не успела отправить — отвлекли, и письмо так и осталось висеть в черновиках. Все мы люди и иногда делаем ошибки...
Но, если бы Вы действительно были заинтересованы в собеседовании и поиске работы, Вы могли бы набрать меня, сказать, что не получили письмо, я обязательно бы его отправила, и наша встреча состоялась. Это заняло бы гораздо меньше времени, чем Вы потратили на написание этого негативного отзыва.
Если говорить о том, почему вакансия QA размещена столь долгий период, то могу сказать, что наша компания активно растет, как пример: наша команда QA за последний год увеличилась больше чем в 3 раза, поэтому да, мы практически всегда находимся в поиске талантливых, мотивированных специалистов.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.