airSlate

800...1500 спеціалістів
Київ, Бостон (США), Вроцлав (Польща)

4 липня 23:27

Pavlo Bogachevskyi, Product Marketing Manager

Я пропрацював у цій компанії понад 6 років. За цей час airSlate серйозно зросла. Від 30 працівників, одного продукту та заробітку в десяток мільйонів доларів компанія перетворилася на міжнародний enterprise з 1000 співробітників, з п’ятьма продуктами та заробітком більше сотні мільйонів.

Цей відгук я розділив на дві частини. Одна — присвячена організації та власне самій роботі, друга — це поведінка компанії в період війни (станом на кінець червня 2022 року). Я описуватиму виключно свій досвід, без жодних «знаю випадок», «чув від колеги» — тільки те, що бачив я сам.

По роботі:

— Це велика компанія, в якій, дивно, але відсутні зайва бюрократизація та «галерний» присмак. С-level менеджмент знаходиться на відстані одного повідомлення у Slack або email. Повна відкритість у питаннях скільки, як і на чому заробляє компанія. Можливість ставити будь-які питання менеджменту анонімно через відкриту для всіх форму.

— Відсутність бюрократизації іноді грає злий жарт. Не всі процеси, що регулюють взаємини співробітників, менеджменту та HR формалізовані, а якщо формалізовані, не завжди виконуються. Нічого критичного, але для тих, хто звик покладатися на суворі процедури, це місцями може викликати дискомфорт.

— Внутрішньокорпоративну культуру визначають дві людини — CTO (фаундер) та CEO компанії. Обидва харизматичні self-made бізнесмени. Останній має максимальний вплив на всі аспекти життя команди, плюс залучений до менеджменту більшості ключових проектів. Стратегічно — це дає добрий результат (людина дійсно обдарована відмінним розумінням динаміки та потреб ринку), тактично — обмежує свободу творчості всередині окремих проектів, які змушені вирівнюватися під бачення CEO.

— Непогані перспективи кар’єрного зростання. Сам я виріс від junior копірайтера до менеджера команди із 25 осіб за 3 роки. Це вимагає зусиль та ініціативи, але немає інших обмежень, окрім вашого професіоналізму.

— Компанія гарантує міцний соціальний пакет — страховка, бюджет на навчання (міг би бути побільше), нормальна кількість днів відпустки та необмежена кількість оплачуваних лікарняних. Обіди, корпоративи, спортзал, масаж — це все включено, якщо комусь цікаво.

— Компанія надає опціонний контракт від якого за 6 років роботи особисто я отримав добрі дивіденди. Це великий плюс, особливо для senior ролей. Головне не забувати питати про їх збільшення при кожній зміні вашого грейду або позиції. Механіка нарахування опціонів, безумовно, потребує більшої прозорості і я рекомендую всім тримати це питання на особистому контролі, тому що потенційно — це дуже хороші гроші.

— Якщо вам це цікаво, то так — airSlate велика компанія-єдиноріг і ви можете стати частиною цієї історії. Компанія має всі шанси стати законодавцем ринку автоматизації цифрового документообігу. Поза сумнівом, це одна з небагатьох найбагатших продуктових компаній, що працюють на ринку України. Ви можете бути впевнені в тому, що це стабільний бізнес, який, до того ж, працює на ринку, що росте з року у рік.

— Кістяк компанії знаходиться у Києві. Для переважної більшості співробітників це означає відсутність вечірніх дзвінків і полегшення комунікації, а також швидкість прийняття рішень.

Поведінка компанії у воєнний час (відомі мені факти без інтерпретацій):

— Так, у компанії до війни був R&D офіс у Санкт-Петербурзі. Кількість співробітників там була близько 5-7% від усієї компанії.

— CEO компанії послідовно проводить політику, яку коротко можна описати так: «Компанія однаково боротиметься за кожного співробітника компанії, незалежно від того, де він знаходиться, хто за національністю та який паспорт має». Зі зрозумілих причин ця теза зустрічає опозицію у багатьох членів київської команди.

— На початку військових дій компанія запропонувала релокацію співробітникам російського офісу та велися розмови про його закриття. Станом на червень 2022 року якась частина співробітників точно залишалася і працювала в РФ. Їхня кількість і форма організації трудових відносин з компанією мені не відомі.

— За березень та квітень місяць від співробітників з російським громадянством на волонтерські ініціативи та допомогу ЗСУ (йдеться лише про ті ініціативи, до яких мав відношення особисто я) надійшло ~ $10,000. Пишу це для того, щоб визначити громадянську позицію принаймні якоїсь кількості людей, які там працюють.

— Компанія надала фінансову та логістичну допомогу у релокації співробітників з України та їхніх сімей до Польщі.

— Компанія зобов’язалася виплачувати 100% зарплати всім військовослужбовцям ЗСУ з-поміж співробітників компанії (це зобов’язання виконується) протягом усього терміну військових дій.

— На сайтах продуктів компанії були розміщені банери з проханням до користувачів донатити до благодійних фондів, які допомагають Україні.

— Топ-менеджмент компанії організував збір серед інвесторів та залучив близько ~500 тисяч доларів фінансової допомоги для гуманітарних організацій в Україні.

— До будь-якої пожертви співробітника компанії на ЗСУ чи волонтерку (при умові, що вони здійснюються через перевірених волонтерів з числа співробітників) компанія додає 50% зі свого бюджету.


LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.