AgileEngine

200...800 спеціалістів
Львів, Буенос-Айрес (Аргентина), Краків (Польща), Мехіко (Мексика), Сан-Паулу (Бразилія)

8 жовтня 14:25

Igor Gapchuk, C++ Developer

Процес найму у компанію жахливий.
Для початку треба виповнити кілька задач, щоб просто потрапити на співбесіду із рекрутерем, щоб дізнатися діталі проекту та компінї. А якщо мене не влаштовують якісь умови, нащо мені зазделегідь виконувати завдання та витрачати свій час? Додатково треба записати відеозвернення та у ньому розповісти про себе. Але, нащо? Я розробник, а не актор. Я не хочу проходити кастинг на роль Палпатіна.
Я виконав усі задачі, але побачивши, що треба ще записувати відео, закинув ідею аплаїтися далі у компанію. Але зі мною зв’язалася рекрутерка компанії та сказала, що завдання я виконав добре, то може і відео запишу? Я відмовився. Нащо мені відповіли, що, можемо цей етап пропустити. Мене перекинули на іншого рекрутера та запланували дзвінок-зустріч.
В назначений день та час рекрутер просто не прийшов на зустріч...
Повертаємося до початкого питання — нащо мені витрачати одразу свій час та сили на виконання завданнь та запис відео, щоб потім просто не прийти на зустріч?


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом! Нам прикро, що процес найму залишив у вас негативні враження. Ми розуміємо, що інвестиція часу й зусиль у виконання завдань має бути виправданою та комфортною для кандидатів.

Деякі етапи нашого відбору проходять асинхронно, щоб оптимізувати процес і забезпечити рівні умови для всіх претендентів. Відеозвернення є додатковим інструментом, який допомагає краще познайомитися з кандидатами до етапу живої співбесіди, однак ми завжди готові адаптувати процес під конкретну ситуацію.

Нам також дуже прикро через ситуацію з пропущеною зустріччю. Це зовсім не той рівень взаємодії, якого ми прагнемо. Після інциденту рекрутер намагався зв’язатися, щоб уточнити деталі — за нашими даними, він був онлайн у зазначений час і очікував на дзвінок. Водночас ми визнаємо, що комунікація мала бути чіткішою, аби уникнути непорозуміння.

Щиро дякуємо, що знайшли час поділитися своїм досвідом, він допоможе нам покращити узгодженість та прозорість у процесі найму. Бажаємо всього найкращого!