10 вересня 2024 19:49
Я відгукнулась на вакансію, мені надійшов лист, що зі мною хочуть поспілкуватись. Я написала, що готова до спілкування, мені висилають лінку, кажуть що я можу зареєструватись і обрати зручний час. Але, за лінком мене чекає анкета, де я повторюю все те, що у мене і так написано в резюме, потім треба прикріпити своє резюме, а потім невеличке тестове треба зробити. Думаю, ну добре, роблю, на сайті написано, що тепер мені можна обрати час співбесіди. Я перехожу в календар, а там no times in September. Написала лист, мені сказали, що треба спробувати пізніше: сьогодні або завтра. Ок, наступного дня мені вдалось забукать час. Приходить лист із запрошенням і.... наступного дня зустріч скасовують, надіславши автоматичного листа з платформи, де я реєструвалась.
1) Не вводьте людей в оману, треба попереджати, що кандидата чекає у вашій анкеті.
2) Я два дні намагалась забукать час, чому це моя проблема, мені не зрозуміло, я правда намагалась бути лояльною, але...
3) Ви просто скасували зустріч, хто взагалі так робить, чи ви вирішили подивитись моє резюме коли я вже пройшла вашу чудову анкету і витратила свій час.
Ви мене образили своїм відношенням.
Юліє, щиро дякуємо, що поділились своїм досвідом! Ваш зворотній зв’язок дуже важливий для того, щоб ми змогли покращити нашу платформу та комунікацію з кожним спеціалістом. Ми розуміємо, що непередбачувані затримки в бронюванні часу на співбесіду могли викликати розчарування, і наразі працюємо над тим, щоб уникнути подібних технічних проблем у майбутньому.
Щодо скасування інтерв’ю, ми щиро перепрошуємо за незручності. Наші рекрутери ретельно аналізують відповідність кандидатів вимогам відкритих позицій, і, на жаль, після додаткової перевірки вашого резюме виявилось, що деякі критерії не співпадають з вимогами проекту. Ми розуміємо, що це могло здатись неповагою до вашого часу, і хотіли б запевнити вас, що це не було нашою метою. Ми зробили висновки з цієї ситуації та скоригуємо наші процеси, щоб уникнути подібних випадків.
Ще раз дякуємо вам за ваш відгук. Сподіваємося, що ви дасте нам шанс виправити цю ситуацію та розглянете інші можливості співпраці з нашою компанією в майбутньому.
Бажаємо гарного дня!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.