13 червня 2023 16:59
Нарешті і я напишу свій перший в житті відгук про компанію.
Подавався через їх платформу на позицію Junior Python розробник на проєкт Luna. Зробив тестове на платформі. Забронював на найближче число співбесіду з HR в гуглмітс, найближчим стало 30.05. Тиждень я чекав цієї співбесіди.
В запланований час HR не з’явилася. Я порядно почекав 10 хвилин. Написав на пошту що йшла в листі з запрошенням гуглмітс, щоб дізнатися чи планує вона взагалі бути.
Ледь не одразу після цього HR зайшла в конференцію.
Скажу вам чесно такий досвід співбесіди я мав перший раз в житті. Одразу HR сказала що проєкт на паузі від замовника і вакансію поки прибрали. Ну а далі 7 хвилин я намагався дізнатися що робити мені в такого випадку, казав що знаю інший стек технологій може є якісь інші варіанти, буквально казав візьміть у мене інтервью, адже ми все одно вже сидимо тут. І всі ці 7 хвилин HR усім своїм видом та діями показувала що вона хоче якомога швидше закінчити розмову і мене скіпнути.
Після того як я 2 рази наполіг на співбесіді тут і зараз, щоб надалі не проходити цей етап якщо вакансію поновлять, мені супер швидко розказали про компанію і сказали чогось чекати.
Я чогось чекав 2 тижні. Як ви могли вже здогадатися за два тижні чогось не сталося.
Отож резюмуємо.
Я отримав максимально негативний досвід проходження співбесіди де мене буквально морознули просто, тому що HR не хотіла робити свою роботу. Ніхто не питав в мене про мене нічого абсолютно. Та і співбесіди як такої не було. Ніхто не повідомив мене завчасно про те що проєкт на паузі чи будь-яку іншу інформацію котра могла б зекономити мій час.
Тож майте мій досвід на увазі якщо будете подавати резюме в цю компанію.
Доброго дня, Олексію,
Спасибі, що знайшли час поділитися досвідом. На жаль, через мінливу ситуацію на ринку України проєкти можуть ставати на паузу, а щоби відновити процес рекрутингу потрібно трохи часу та терпіння з обох сторін.
Ми провели бесіду з колегою та зрозуміли, що між вами виникло непорозуміння. У жодному разі вона не хотіла якнайшвидше закінчити розмову, радше з повагою поставилася до вашого часу та запропонувала відновити розмову, коли буде актуальна інформація від клієнта.
Пропонуємо не втрачати зв’язок, аби, щойно зʼявляться нові проєкти чи позиції, відновити діалог.
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.