31 жовтня 13:19

Богдан Лобас, Product Designer

Був в приємному захваті від діяльності компанії, та десь в мріях було бажання потрапити до команди. І ось нещодавно отримав запрошення на інтервʼю від співробітника компанії, на роль продуктового дизайнера, дуже зрадів цій пропозиції.

Але моя віра в відповідальність компанії похитнулась, коли на першій зустрічі, рекрутер не вийшов на дзвінок, і будучі онлайн в лінкедін ігнорував мої повідомлення, а через 40 хв, сказав що чекав мене 5 хв, на що я скинув підтвердження його відсутності, мого вчасного підключення, та коректність правильного лінку на міт.
Ну думаю все бувае, але вибачення так і не сталося, перенесли міт. Чекав з нетерпінням. Але рекрутер навіть не підготував нову зустріч, не додав міт в календар, не прислав новий лінк, по старому не підключився, і й досі нічого не відповів на мої повідомлення.

Ця ситуація справила на мене сумне враження. Я сподіваюся, що така поведінка є поодиноким випадком. Адже якщо це стане нормою, то це дійсно засмучує...


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Богдан, дякую за ваш фідбек, врахуємо це при плануванні співбесід.

Дійсно очікував вас на зустрічі і не дочекався, можливо десь виникла помилка, на одній із сторін.
При перенесенні зустрічі не отримав ваше підтвердження, так як не бачив ваше повідомлення, тому зустріч не була перенесена і проведена.

У відповідь на ваше повідомлення від 25.10 в 10.55, в якому ви запропонували перенести зустріч на середу в 12.30, я одразу відповів вам також в 10.55 так, давайте в середу буде зручно.
На цьому наш діалог закінчився від вас у відповідь нічого не отримав.
Що я ще мав підтвердити?