A-Players

до 20 спеціалістів
Київ, Нью-Йорк (США)

10 липня 15:37

Solomia Korchynska, Business Development Mate в Web Design Sun

Я була дуже рада отримати запрошення на першу співбесіду від рекрутера. Little did I know :)

Процес найму має свою структуру, яка, загалом, схожа на інші компанії, де я проходила співбесіди. Співбесіда з рекрутером проходила англійською, після чого мені надіслали тестове завдання, що відповідало вакансії асистента з досвідом продажів. Мені дали один день на виконання досить об’ємного завдання, але я вклалася у встановлені терміни.

Щодо співбесіди з рекрутером. Здається, що всі моменти обговорені, очікування сформовані, але на жаль, це не так. Рекрутер не пояснив такі важливі моменти: якщо ви проходите дві співбесіди і вас не обирають жоден з клієнтів, то ви автоматично прощаєтесь з компанією; також, якщо ви не укладаєте договір з клієнтом через те, що не бачите себе в тій чи іншій компанії, або просто не проходите співбесіду, то кошти за тренінг вам не виплачують.

Під час співбесіди з рекрутером мені дали зрозуміти, що я зможу поєднувати навчання або іншу роботу з тренінгом (2-4 тижні), тому мені не потрібно звільнятися з попередньої роботи. На співбесіді з СЕО, Любавою, я зрозуміла, що роботи буде багато і потрібно повністю звільнити свій розклад. Тому співбесіда з СЕО дала більше деталей і розуміння.

Я повністю присвятила себе тренінгу, і вже в процесі мені знайшли клієнта для потенційної співпраці. Мене активно готували до інтерв’ю, але під час самого інтерв’ю виявилися нові деталі, про які я не знала від своїх колег з A-players. Це було демотивуюче, оскільки очікування не виправдалися. Мене постійно переконували, що ця позиція буде чудовою і необхідно бути гнучкою, хапаючи таку неймовірну можливість. В один момент мені сказали що мене беруть а в інший момент сказали що клієнт ще думає. Так тривало пару тижнів. Багато незрозумілих моментів у спілкуванні з СЕО, mind games тощо, дуже мене насторожили, і я вирішила відмовитися від цієї «можливості».

Під час тренінгу, завдання, що я виконувала, лише на 20% відповідали посаді, на яку я претендувала. Але це найменша з проблем. Моїм ментором була Марина, і мені було дуже комфортно з нею співпрацювати. Я розглядаю цей досвід як додатковий і корисний.

В результаті я пройшла тритижневий тренінг, виконувала різні завдання і допомагала команді, пройшла одну співбесіду, яка не відповідала опису вакансії, відмовилася від попередньої основної роботи і не отримала компенсацію за тренінг.

Можливо, для когось цей досвід буде набагато кращим, як видно з інших відгуків, але для мене він був саме таким, з усіма плюсами і мінусами. Це був гарний урок для мене.

Підтримали:  Анна Потоцька

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Соломія, вітаємо! Дякуємо за детальний відгук та Ваш час, який Ви приділили співпраці з A-Players.

Ми дуже цінуємо, що окрім конструктивної критики Ви також звернули увагу на позитивні аспекти.
Усвідомлюючи, що під час інтерв’ю не завжди можливо покрити всі деталі, ми створили детальний FAQ, який допоможе кандидатам орієнтуватися у всіх аспектах нашого процесу.

Тренінг період фокусується на повному циклі роботи стартапу в США, його мета розширити компетенції кандидата, а не тільки орієнтуватися на його минулий досвід.

Ми розуміємо, що інколи робота з клієнтами може бути складною, і вимагає від кандидатів гнучкості та адаптивності. Але це частина тих унікальних можливостей, як фінансових так і професійних, які пропонує A-Players. Кожен фаундер або CEO має свої критерії та потреби, тому важливо бути готовим до різних викликів. Процес співбесід в США зазвичай триває декілька місяців, нам вдалося максимально ефективно його скоротити, однак він завжди передбачає 2-3 раунди.

Конкуренція велика, і процес найму нелегкий, але ми віримо, що справжні А-players здатні справлятися з такими викликами. Ми працюємо над тим, щоб забезпечити найбільш чітке та прозоре спілкування з нашими кандидатами, і будемо враховувати Ваші зауваження для подальшого покращення процесу.

Дякуємо за те, що допомагаєте нам рости, розвиватися і ставати краще!