Працюю з A-players вже третій місяць і другий місяць безпосередньо з клієнтом. Мій досвід можна поділити на три етапи: відбір (1), тренінг та метчінг (2), робота з клієнтом (3).
(1) Відбір проходив доволі динамічно та ефективно: від подачі заявки до початку тренінгу минуло близько тижня. Етапи — скринінгове інтерв’ю, тестове завдання, Multiple Choice тест і технічне інтерв’ю — були дуже чітко та конкретно організовані. Загалом можна точно сказати, що відбір дав можливість показати себе без зайвих формальних етапів та зрозуміти очікування та внутрішні процеси.
(2) Тренінг тривав місяць і включав щоденні завдання з регулярним фідбеком від проджект-менеджера, що допомагало поступово адаптуватися до роботи з клієнтом. Мені особливо сподобалося, що фідбек був постійним і дуже об’єктивним, що дозволило отримати важливий практичний досвід і краще зрозуміти контекст майбутніх тасків. Хотів би також окремо виділити Марину, яка була моїм проджект — менеджером під час тренінгу і зробила цей досвід максимально корисним і приємним. Марина на всі 100% справжній A-player. Завдяки структурованій підготовці тренінг допоміг уникнути відчуття розгубленості під час реальної роботи безпосередньо з клієнтом.
Мечінг з клієнтом відбувся також доволі швидко. Мене заметчили з чудовим стартапом і командою.
(3) Позиція доволі вимоглива та дуже динамічна, проте це реально той environment де я можу використовувати свої скіли на всі 100%, при цьому розвиватись та зростати. Мене дуже приємно здивувало, що мені надали дуже велику незалежність та гнучкість у виконуванні тасків та реалізації проєктів. Велика відповідальність яка дає можливість створити великий імпакт.
Загалом, досвід роботи з A-Players дуже позитивний: структура процесу, відбір і підтримка на кожному етапі допомогли легко увійти в нову роль і відчувати себе дуже впевнено в роботі з клієнтом.
Я проходила стажування протягом місяця в компанії A-Players, де починала з ролі бізнес асистента. Спочатку я пройшла тренінг з тім лідом, яка була максимально flexible та здатністю максимально враховувати мій фідбек і побажання, що допомогло мені краще адаптуватися до роботи в компанії. Після цього я працювала безпосередньо з фаундером, де мала можливість зануритися у щоденні операційні задачі.
З часом я усвідомила, що мене більше цікавить напрямок HR менеджменту та маркетингу, мене перевели до іншого департаменту, де працювала з HR Talent Partner. Моя робота полягала в допомозі покращити стратегію пошуку кандидатів на позицію маркетолога, а також у створенні контенту для соціальних мереж компанії, таких як LinkedIn та Instagram.
Це стажування дало мені цінний практичний досвід і можливість реалізувати себе в різних напрямках, зокрема в HR та маркетингу, і я дуже вдячна компанії A-Players за надану можливість професійного розвитку.
Привіт усім!
Працюю з A-Players вже четвертий місяць, ось трохи про мій досвід роботи із командою. Тренінг для мене тривав майже 4 тижні та виявився дуже насиченим. Я виконувала різні завдання різної складності для мене. Таким чином ми з моїм куратором Мариною змогли виділити той тип завдань, над яким мені треба було більше працювати, та ті завдання, які давалися мені набагато легше. Дуже круто, що в A-Players допомагають виділити навіть для себе і сильні сторони, і навички, над якими треба попрацювати.
Також до і після тренінгу мене питали, в якій сфері мені більше подобаєтсья працювати, щоб підібрати мені компанію, де я буду працювати надалі. Знайшли мені компанію доволі швидко, і це був найкращий метч, який можна було мені підібрати! Тепер я працюю в Statusphere у чудовому колективі та маю можливість робити те, що мені подобається.
Кожні місяць-два у нас відбуваються сінки з A-Players, щоб переконатися, що мене все влаштовує і немає ніяких проблем. А якщо у мене є якісь сумніви/питання щодо моєї роботи, то я можу запитатися поради в куратора чи в СЕО. Вважаю, що це дуже крутий підхід, бо я можу розраховувати на A-Players, якщо раптом щось не так.
Загалом мій досвід є дуже позитивним, я рада що у мене стався такий метч і наразі я дуже задоволена тим, що роблю. Тому хочу подякувати усій команді за їхню роботу, ну і продовжуємо працювати:)
Всім привіт!
Я працюю з A-Players вже близько десяти місяців. Все почалося з тренінгу, де я виконувала різноманітні завдання, отримувала фідбек та підтримку від команди A-Players. Я знаходилася в Японії і, не дивлячись на велику різницю в часі, моя менторка Любава зробила завдання максимально гнучкими, щоб я виконувала завдання в зручний для себе час. Раніше у мене не було досвіду в цих сфері/роботи в американських компаніях і стартапах загалом, тому саме цей етап був дуже важливим для мене.
Після трьох тижнів було моє перше інтерв’ю з клієнтом, після якого я також виконала одне пробне завдання. A-Players дали мені всі настанови про те, як підготуватися до цього інтерв’ю та допомагали на всіх етапах аж до отримання оферу. Вже під час інтерв’ю я почала застосовувати навички, які отримала під час тренінгу.
Мені дуже подобається працювати з моєю компанією, приємний колектив та перспектива розвитку, можливість спробувати себе в різних сферах. У мене завжди питають про мій фідбек, як і в A-Players, так і в компанії, з якою працюю безпосередньо (Statusphere), щоб зрозуміти, як далі я б хотіла розвиватися. Якщо у мене є якісь сумніви, запитання, пропозиції, я завжди знаю, до кого можу звернутися, і це лише вітається.
Окрім чудового робочого досвіду, який я можу поєднувати зі своїм омріяним стилем життя, також маю багато можливостей для розвитку та навчання. A-Players влаштовують вебінари та сесії для асистентів, щоб ми розвивалися та набували нових навичок. Також ми проводимо чек-іни кожен місяць або два, щоб дати свій фідбек щодо співпраці в компанії та обговорити будь-які важливі зміни в робочому та особистому житті.
Дуже вдячна, що маю змогу отримувати такий досвід і розвиватися в команді талановитих людей, що надихають! :)
Всім привіт,
Хочу поділитися своїм досвідом співпраці з A Players.
З самого початку мене вразив швидкий процес рекрутменту. З моменту співбесіди до початку роботи в новій компанії минуло лише декілька тижнів. Тренінг був достатньо challenged, але було цікаво дізнаватись щось нове на постійній основі. Більшість з завдань вже колись робила, але гарне знання англійської було просто необхідним, щоб пройти цей етап)
Дуже сподобалось, що підібрали компанію саме в тій сфері, яка мене цікавить. Тому на роботу ходжу з великим задоволенням 😁 є багато мотивації та натхнення щось робить, і висловлювати нові ідеї.
Хочу окремо відзначити гарний адміністративний процес. Менеджери з агенції регулярно проводять зі мною 1:1 зустрічі, де я можу отримати цінний фідбек та підтримку.
Мені також подобається ком’юніті асистентів. Багато спілкуємось з колегами, ділимось досвідом та отримуємо нові знання.
Крім того, агенція постійно пропонує нам додаткові можливості для розвитку: вебінари, навчання, доступ до корисних інструментів.
З єдиних drawbacks поки можу відзнатичи лишень часовий проміжок для роботи, оскільки маю майже 8 годин різниці з клієнтом, і мій графік життя перебудувався чи не на 180°, проте не можу сказати, що я не задоволена цим моментом. Скоріше це було питання звички, почати планувати свій день інакше, але не кожному може підійти)
Загалом співпрацею я задоволена, і можу рекомендувати людям, які хотіли б покращити навички (особливо soft skills) та навички широкого бізнес профілю (бо існує багато завдань, і майже ніколи одноманітних). A Players неймовірно чудове місце, щоб розвинутися в нових сферах, які в собі не відкривав раніше❤️
Я була дуже рада отримати запрошення на першу співбесіду від рекрутера. Little did I know :)
Процес найму має свою структуру, яка, загалом, схожа на інші компанії, де я проходила співбесіди. Співбесіда з рекрутером проходила англійською, після чого мені надіслали тестове завдання, що відповідало вакансії асистента з досвідом продажів. Мені дали один день на виконання досить об’ємного завдання, але я вклалася у встановлені терміни.
Щодо співбесіди з рекрутером. Здається, що всі моменти обговорені, очікування сформовані, але на жаль, це не так. Рекрутер не пояснив такі важливі моменти: якщо ви проходите дві співбесіди і вас не обирають жоден з клієнтів, то ви автоматично прощаєтесь з компанією; також, якщо ви не укладаєте договір з клієнтом через те, що не бачите себе в тій чи іншій компанії, або просто не проходите співбесіду, то кошти за тренінг вам не виплачують.
Під час співбесіди з рекрутером мені дали зрозуміти, що я зможу поєднувати навчання або іншу роботу з тренінгом
Я повністю присвятила себе тренінгу, і вже в процесі мені знайшли клієнта для потенційної співпраці. Мене активно готували до інтерв’ю, але під час самого інтерв’ю виявилися нові деталі, про які я не знала від своїх колег з A-players. Це було демотивуюче, оскільки очікування не виправдалися. Мене постійно переконували, що ця позиція буде чудовою і необхідно бути гнучкою, хапаючи таку неймовірну можливість. В один момент мені сказали що мене беруть а в інший момент сказали що клієнт ще думає. Так тривало пару тижнів. Багато незрозумілих моментів у спілкуванні з СЕО, mind games тощо, дуже мене насторожили, і я вирішила відмовитися від цієї «можливості».
Під час тренінгу, завдання, що я виконувала, лише на 20% відповідали посаді, на яку я претендувала. Але це найменша з проблем. Моїм ментором була Марина, і мені було дуже комфортно з нею співпрацювати. Я розглядаю цей досвід як додатковий і корисний.
В результаті я пройшла тритижневий тренінг, виконувала різні завдання і допомагала команді, пройшла одну співбесіду, яка не відповідала опису вакансії, відмовилася від попередньої основної роботи і не отримала компенсацію за тренінг.
Можливо, для когось цей досвід буде набагато кращим, як видно з інших відгуків, але для мене він був саме таким, з усіма плюсами і мінусами. Це був гарний урок для мене.
Соломія, вітаємо! Дякуємо за детальний відгук та Ваш час, який Ви приділили співпраці з A-Players.
Ми дуже цінуємо, що окрім конструктивної критики Ви також звернули увагу на позитивні аспекти.
Усвідомлюючи, що під час інтерв’ю не завжди можливо покрити всі деталі, ми створили детальний FAQ, який допоможе кандидатам орієнтуватися у всіх аспектах нашого процесу.
Тренінг період фокусується на повному циклі роботи стартапу в США, його мета розширити компетенції кандидата, а не тільки орієнтуватися на його минулий досвід.
Ми розуміємо, що інколи робота з клієнтами може бути складною, і вимагає від кандидатів гнучкості та адаптивності. Але це частина тих унікальних можливостей, як фінансових так і професійних, які пропонує A-Players. Кожен фаундер або CEO має свої критерії та потреби, тому важливо бути готовим до різних викликів. Процес співбесід в США зазвичай триває декілька місяців, нам вдалося максимально ефективно його скоротити, однак він завжди передбачає
Конкуренція велика, і процес найму нелегкий, але ми віримо, що справжні А-players здатні справлятися з такими викликами. Ми працюємо над тим, щоб забезпечити найбільш чітке та прозоре спілкування з нашими кандидатами, і будемо враховувати Ваші зауваження для подальшого покращення процесу.
Дякуємо за те, що допомагаєте нам рости, розвиватися і ставати краще!
Я працюю в A-Players вже близько 10 місяців і надзвичайно задоволена всіма аспектами своєї роботи: співпрацею з командою та їхнім ставленням до мене. Мій онбординг тривав лише три тижні, оскільки одразу стався вдалий метч з клієнтом. Проте через внутрішні проблеми у стартапі, я працювала там лише два місяці. Завдяки оперативній роботі команди, мені швидко організували інтерв’ю з іншими зацікавленими клієнтами. Одним із значних бенефітів для мене це те, що зараз маю великий досвід проходження інтерв’ю з американськими компаніями, за що я дуже вдячна!
На жаль, друга співпраця також виявилася недовговічною через проблеми стартапу. Проте я не засмучувалась, знаючи, що команда A-Players знайде для мене чудового клієнта для довгострокової співпраці. Завдяки вірі команди в мене, я зараз працюю в надзвичайно чудовій компанії на цікавій посаді.
Дякуючи Любаві, яка підбирала для мене компанії, враховуючи мої навички та досвід, завжди прислухалася до моїх вподобань та вірила в мене, я змогла показати себе з найкращого боку та продовжувати професійний розвиток у своїй сфері.
Я потрапила до A-Players через свою знайому, яка порекомендувала мені цю компанію. Мій онбординг тривав близько 4 тижнів. Навантаження було помірним, тому весь процес залучення особисто для мене відбувся дуже плавно.
На щастя, метч з клієнтом у мене відбувся одразу по закінченню тренінг-періоду: буквально справа декількох днів. Дзвінок-знайомство пройшов у дуже комфортній обстановці, ми швидко знайшли спільну мову. І ось, вже 9 місяців як я є частиною прекрасної команди, де відчуваю себе максимально залученою у робочий процес. Не перестаю дякувати A-Players за такий вдало підібраний метч. Хоча сфера діяльності компанії була абсолютно нетиповою для мене, я дуже рада такій можливості.
Зі сторони A-Players мені була надана підтримка і допомога з будь-яких питань, мені дуже імпонує культура нашої взаємодії всередині команди. Більше того, наразі я допомагаю новим асистентам проходити їхній онбординг, проводячи невеличкі вступні дзвінки, де я ділюсь своїм досвідом проходження тренінгу.
Я знайшла компанію в лютому цього року. Подала заявку на сайті, швидко отримала відповідь і так само швидко пройшла всі етапи співбесіди. A-Players не затягує процес, що для мене є величезним плюсом.
Період практики тривав до місяця, я легко поєднувала її з основною роботою, оскільки завдання були чітко визначені і в адекватній кількості.
Пошук клієнта для мене трохи затягнувся, було кілька інтерв’ю, які не завершилися успіхом, та зараз я працюю в чудовій компанії й радію, що все так склалося. Під час пошуку клієнта команда A-Players постійно підтримувала зв’язок, допомагала готуватися до інтерв’ю і давала корисні поради. Взаємини з компанією склалися дуже добре, особливо вдячна Марині та Любаві за їхню відкритість. Я люблю чіткість та ясність, і дівчата завжди давали мені ці відчуття.
Після початку роботи з клієнтом команда продовжує підтримувати зв’язок, відповідає на всі мої запитання. Загалом, я дуже задоволена і не знайшла жодних підводних каменів.
Працюю в A-Players 3 місяці, перші кілька тижнів був тренінг. З клієнтом вже 2 місяці, дуже задоволена. A-Players часто проводять різні тренінги для підвищення кваліфікації та тімбілдингу. Загалом досвід лише позитивний!
Я працюю в A-Players вже довгий час та маю співпрацю з клієнтом більше ніж півроку і можу сказати, що компанія зацікавлена в підтримці та розвитку працівників.
Дуже комфортна атмосфера спонукає до самостійного розвитку навичок та напрямків діяльності клієнта.
Найбільше при пошуку роботи мене зацікавила місія компанії: change money-first culture to impact-first. Особисто та загалом мені це дуже близько, що чітко відслідковується всередині компанії.
Для мене це перший офіційний досвід роботи, і я рада, що цей досвід стався саме з A-Players!
Сподіваюсь, що все добре з Petro Baluk, Talent Partner, який надіслав інвайт на співбесіду, узгодили дату/час і ... він так і не з’явився та опісля теж не вийшов на зв’язок.
Все ж осад залишився та відповідне певне враження склалося, на жаль :(
Доброго дня, Олено.
Дякую, що залишили відгук стосовно цієї неприємної ситуації, що, на жаль, уже встигла залишити осад. Від себе особисто та від імені нашої команди хочу вибачитись за незручності, спричинені збігом неприємних особистих обставин і неможливістю своєчасно повернутися до Вас опісля. Також вдячні Вам, що не залишили цю ситуацію без уваги і вказали нам на цей серйозний недолік, який, запевняємо, є вийнятком. І так, зі мною уже все гаразд, тому очікуйте на більш детальний зворотній зв’язок особисто.
Привіт! Я працюю в A-Players вже рік і 4 місяці. Якщо коротко, в компанії є клієнти, які просять надати їм асистента. Обовʼязки можуть бути різні — залежно від запиту клієнта і ваших вмінь. Зараз я пишу контент для американської компанії, маю гнучкий графік та спілкуюсь з колегами з усього світу. Ця робота дала мені багато можливостей для розвитку і комунікації з класними людьми у різних сферах.
A-Players завжди йдуть на зустріч, ведуть комунікацію з клієнтом і вирішують всі організаційні моменти. Що мені особливо подобається — тут зацікавлені в тому, аби працівник вдосконалювався. Якщо трапляються невдачі — прагнуть знайти причину і виправити її, щоб згодом асистент працював ще краще. Минулого року у мене закінчилась співпраця з попереднім клієнтом; поки мені шукали нового, мені допомагали розвинути навички, здобути нові та провести роботу над помилками. Тут розуміють цінність працівника. A-Players дуже виросли за цей час, і я рада, що є частиною цієї команди.
Також хочу зазначити і позитивні аспекти співпраці — всеосяжний тренінг, на якому можна попрактикуватись і навчитись новому, проводяться воркшопи, багато спілування і мітингів з командою, дружня атмосфера, підтримка. Але рекомендується все ж таки мати власні гарантії, не звільнятись з роботи або мати джерело прибутку, бо тебе можуть як взяти так і ні.
Ця компанія працює як агенція. Перші три був тренінг і я інтенсивно виконувала завдання, проходила командні дзвінки, мені казали що є гарячий клієнт. В результаті зʼясувалось, що вакансія не релевантна для мого досвіду, хоча агенція спілкувалась як зі мною так і з клієнтом і запевняла, що я ідеальний кандидат. Потім мені ще довго шукали інший стартап, я довго чекала і сподівалась. В результаті, знайшла собі роботу в іншій компанії прочекавши два місяці і не отримавши оплату за тренінг, бо отримуєш її тільки коли тебе візьме проект. В результаті виходить, що ти два-три місяці сидиш без зарплати і чекаєш на роботу без гарантій.
Анно, вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода, що Ви не отримали позитивний досвід роботи з нашою компанією, якого ми зажди так сильно прагнемо.
В A-Players, ми, справді, маємо жорсткий відбір кандидатів, адже співпрацюємо з потужними імпактовими й інноваційними компаніями, для яких шукаємо лише найкращих фахівців.
Кожен кандидат проходить через насичений тренінг і ретельну підготовку до інтерв’ю з майбутнім клієнтом з США. Важливо зазначити, що успішність процесу на кожному етапі залежить від самого кандидата, його/її навичків та того як він/вона засвоїли отриману інформацію впродовж нашої співпраці.
Щодо гарантій, очікування та оплати — усі ці та інші деталі ми повідомляємо під час співбесіди з кандидатом. Ваш відгук інформує нас про те, що далі нам потрібно ще більше звертати увагу потенційних співробітників на усі деталі роботи та вичерпно комунікувати потреби клієнта, дякуємо вам за це.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
15 відгуків
RSS