На жаль, кейс Валерії не поодинокий. Нещодавно мав ідентичний негативний досвід з компанією 1648 Factory.
Працював з рекрутером, проєктним менеджером та делівері менеджером під час співбесід на позицію Senior Business Analyst / Product Owner.
Успішно пройшов наступні етапи:
1. HR screening
2. Technical interview
3. Client interview
4. Knowledge transfer call (with outgoing BA)
5. Pre-offer call (culture fit)
6. Questionnaire with personal data
7. Formal job offer
По підсумках, отримав письмове підтвердження успішного проходження всіх етапів. Рекрутер наголосила, що вони погодили мою кандидатуру з клієнтом. Прийняв їх офер.
Далі, 1648 Factory відкликали офер через «зміни бізнес-обставин зі сторони клієнта.»
Зважаючи на те, що під час інтерв’ю компанія неодноразово наголошувала на:
1. Фінансовій стабільності та прогнозованості проєкта
2. Хороших стосунках компанії з клієнтом
3. Наймі повної технічної команди, якім терміново потрібен БА/ПО
Більше всього схоже на те, що вельмишановна команда 1648 Factory банально вирішили зекономити $200 і запросили дешевшого кандидата.
Особливо іронічним було те, що рекрутер під час інтерв’ю просила «не переглядати зарплатні очікування після клієнтського інтерв’ю, бо це змушує їх компанію виглядати непрофесійно перед клієнтом.» В той же час, сама компанія 1648 Factory не гребує подібними методами оптимізації витрат.
Розумію, від українського аутсорс-ринку ніколи не можна було очікувати багато.
Але це вже трішечки занадто.
Вітаю, Павло!
Ще раз хочемо принести вибачення за негативні відчуття, які Ви зазнали в результаті скасування вакансії.
Ми розуміємо, що процес найму може принести розчарування, у випадку, якщо попередні умови різко змінюються.
Ми дуже цінуємо Вашу залученість до процесу, і готовність приєднатися до нашої команди.
І ми дійсно шкодуємо, що не маємо можливості працювати разом.
Як напередодні пояснювала менеджер проекту, на стороні Замовника відбулися непередбачені зміни в бізнесі, що призвело до не прогнозованного рішення про відклик пропозиції. Це рішення стосувалося не Вас конкретно, як успішного кандидата, а самої позиціі в цілому.
На жаль, в цьому випадку ми не можемо впливати на бізнес рішення Замовника.
Зі свого боку ми завжди відкриті до конструктивної критики та спілкування.
Ми ще раз приносимо вибачення за будь-які незручності.
З повагою,
Оксана.
Всем привет,
Я хотела бы поделиться своим неприятным опытом, который у меня случился с компанией 1648. Меня пригласили на собеседование на должность HR директора на неполный рабочий день ( 6 часов в день), но так же было оговорено, что с осени я перейду на полноценный
Спустя две недели, мне написала рекрутер Оксана примерно в 22:00 что нам срочно нужно выйти на звонок. Было странно получить смс в такое время и естественно сказали что ничего серьезного, несколько организационных моментов. На звонке мне сказали, что ситуация изменилась и что они не могут предложить мне зарплату, о которой мы договорились и соотвественно есть только один вариант работы это снизить зп почти в два раза и перейти на работу в 4 часа в день. Я согласилась на новую сумму. Мне сказали что точный ответ дадут в течении дня.Конечно мне никто не позвонил и не написал, я сама набрала в 20:00 на что получила ответ, что рекрутер не знает как мне сказать и поэтому еще ничего не написала ( как то не очень профессионально ) после чего я получила ответ что они вообще отменяют мой оффер, потому что так решило руководство, что сейчас нет возможности оплачивать эту должность. А почему этого никто не знал пока я две недели проходила собеседование с тремя разными сотрудниками — неизвестно. Я сообщила что уволилась с работы, чтоб сфокусироваться на новом месте ( хоть это и парт там, но все же 6 часов, почти полный день) на что я услышала «какой ужас» и «я не знаю что тебе сказать». Про какие-либо компенсации за моё потраченное время разговора не шло.
Я потратила много времени, энергии и ресурсов на процесс приема на работу в эту компанию. Это все создало мне значительные неудобства.Кроме «извини» и «мне жаль» я больше ничего не услышала от этой компании.
Я хочу поделиться этим опытом, чтобы предостеречь других потенциальных соискателей о возможных неприятностей при рассмотрении работы в этой компании. Так как 1648 совершенно не дорожат своей репутацией, поступая так, после отправки и подтверждения оффера.
Вітаю, Валеріє!
Дякуємо Вам за ваш відгук. Ми цінуємо Вашу думку та вдячні за Вашу відвертість.
Скасування оферу у нашій компанії — рідкісне та болісне рішення. На той час ми були вимушені прийняти таке непопулярне рішення з внутрішніх причин, в першу чергу, щоб бути відвертими з Вами, та не витрачати Ваш час.
Будь ласка, будьте певні, що ми серйозно ставимося до зауважень і прагнемо зробити наші процеси максимально прозорими та справедливими для всіх учасників процесу.
З повагою,
Оксана.
Працюю в 1648 Factory більше року і жодного разу не пошкодувала, що вибрала саме цю компанію.
1. компанія не співпрацює з росією, засуждує дії держави агресора і активно допомагає українцям
2. менеджмент дуже підтримав своїх співробітників з початком війни (пошук тимчасового житла, релокейт, фінансова допомога, постійна підтримка від засновника Себастьяна та директорки українського офісу Марії)
3. компанія невелика, але динамічно розвивається навіть у цей надважкий час, продовжує наймати нових людей з України та інвестувати в нові перспективні напрямки
4. дуже подобається те, що менеджмент компанії — це не якісь недосяжні люди, ти завжди можеш звернутись за порадою чи допомогою
5. особисто для мене важливо, що 1648 дає можливість розвиватись в тому напрямку, в якому хочеш, всіляко підтримує нові ідеї, ініціативи та прагнення до навчання і саморозвитку (в т.ч. фінансово)
Маю великі надії на те, що круті ідеї засновників та творчих людей, яких вони зібрали навколо себе, будуть і надалі втілюватись в реальність та перетворюватись на класні проекти.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
3 відгуки
RSS